U četvrtak je bio zadnji dan prvog predsezonskog testiranja u Barceloni. Prvi tjedan testiranja je trajao četiri dana, a dobili smo i neki uvid u to što možemo očekivati ove sezone.

Da li je Ferrari trenutno prvi favorit za osvajanje titula?

Related image

Već je tradicija da Ferrari uvijek dobro odradi testiranja, a da tijekom sezone ne demonstriraju tu silu. Međutim, u zadnje dvije godine smo se uvjerili da to ne mora biti tako. Ferrari je u 2017. i 2018. bio dostojan konkurent Mercedesu, barem do VN Singapura, a sve navodi da će u najgorem slučaju tako biti i ove godine. Uostalom, ne treba nam neki konkretan dokaz za ovu tvrdnju, s obzirom na to da se glavešine Mercedesa i Red Bulla slažu da je Ferrari trenutno broj 1.

Toto Wolff (koji, moramo ipak priznati, uvijek hvali Ferrari) rekao je da je Scuderia trenutno ‘vrlo snažna’, a ubrzo su se i Valterri Bottas te Lewis Hamilton složili s time. Helmut Marko je također izjavio da je “Ferrari trenutno najbrži, pa onda Red Bull i Mercedes”. Testiranja uvijek treba uzeti s dozom opreza, svakako se ne radi o nečemu reprezentativnom, za to služe utrka i kvalifikacije. No, Ferrari je jedna od ekipa koja je pokazala dobre naznake do sada uoči nove sezone.

Momčad iz Maranella je druga po ukupnom broju krugova u četiri dana testiranja, a Charles Leclerc i Sebastian Vettel nisu iskusili niti jedan očiti tehnički problem na bolidu.

“Vjerojatno ne izvlače sve iz bolida, ali ni mi to ne radimo,” rekao je Leclerc.

Red Bull Honda izgleda dobro.

Image result for red bull 2019 barcelona

Jedno od najvećih pitanja za nadolazeću godinu je bilo i ostaje kakva će biti Red Bull Honda. Nakon tri neuspjelih i u veliku ruku razočaravajućih sezona s McLarenom, Honda je prošle godine bila u službi Toro Rossa, a za 2019. se i Red Bull odlučio za njih. Austrijsko-britanska momčad je shvatila da nemaju mnogo šansi za titulu na Renaultovim motorima, posebno uzevši u obzir da Red Bull ima i svoju tvorničku momčad i da im nije previše u interesu da Red Bull bude bolji od njih.

Iz tih razloga se rodila nova suradnja, ova Red Bull Honde. Glavna bojka u vezi Honde tijekom V6 ere su nepouzdani motori, a to je i sam Helmut Marko priznao.

“Motor je pouzdan i moram priznati da se nikada nismo ovako dobro pripremili za sezonu. Odnos s Hondom je fantastičan, brinuli smo se jedino oko pouzdanosti motora, no za sada problema s time nemamo,” rekao je Marko.

Neki analitičari čak govore da je Red Bull na razini Mercedesa, a da li je to istina, ostaje nam jedino za vidjeti kada krene sezona.

Gdje je Mercedes u cijeloj priči?

Image result for mercedes 2019 testing f1

Svi su preko zime naporno radili, a dvostruki prvaci od 2014. su sjedili prekriženih ruku. Naravno da nisu. Mercedes je u ovoj petogodišnjoj dominaciji dokazao i pokazao da su spremni za svaki izazov koji im se nađe na putu. Od među-momčadskim bitkama između Hamiltona i Nice Rosberga pa do ravnopravne borbe s Ferrarijem, Srebrne Strijele su uvijek na kraju izašle kao bolja i snažnija ekipa.

“Bolid ima puno potencijala, samo ga nismo još pronašli. Uzbuđeni smo jer moramo još mnogo toga otkriti o bolidu. Nismo kilometrima ispred drugih kao prije i mislim da nas to motivira,” izjavio je Bottas.

Mercedes je veći dio testiranja izgledao nezainteresirano za druge, kao da su u svojem svijetu. Uistinu, brže krugove su vozili samo četvrti dan testiranja. Bottas je također izjavio da ne treba očekivati da će se Mercedes (ili itko drugi) pojaviti s ovom specifikacijom bolida u Australiji.

Best Of The Rest ekipe

Related image

Mnoge, uključujući i mene, su iznenadile neke ekipe sa sredine poretka tijekom testiranja. Renault i Alfa Romeo djeluju veoma brzo. Daniel Ricciardo, koji je godinama u Red Bullu trpio nepouzdane i spore motore Renulta, bio je prilično oduševljen s novom uzdanicom francuske ekipe.

Ekipe koje su očekivale više od prva četiri dana testiranja su sigurno Haas i Racing Point, mora se priznati da njihove performanse na prvom predsezonskom testiranju nisu bile previše uvjerljive, no imaju dovoljno vremena da poprave dojam.

Za jednu momčad stvari izgledaju vrlo loše u ovome trenutku, a to je Williams. Britanska ekipa je propustila dva i pol dana testiranja i sve se više čini da će ovo biti jednako loša godina kao i lani, a lanjska sezona je bila najgora u povijesti ekipe.

McLaren za sada izgleda obećavajuće i nadaju se da će nova era u ekipi krenuti dobrim putem. Ekipa iz Wokinga je odradila svoj najbolji test još od 2014., što dokazuje i kilometraža. Zak Brown je izjavio da se nada ‘koraku u naprijed’, što je, čini se, realno za očekivati.

8
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
6 Odgovora na temu
1 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
4 Autori komentara
avataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
west 44

Ferrari je svake godine samo rani favorit i na tome i ostane!!!

avatar
Član
Desmosedici

Ferrari je napravio najbolji bolid, to je svima jasno. Kako će se sezona razvijat, tko će imati bolje nadogradnje, više znanja i sreće u taktičkom smislu, to ćemo vidjet. Sada možemo o tome samo gatat i pravit se pametni.

avatar
Član
mika.KA

ferrari ima bolji bolid vec dvije sezone ALI sve ostalo ima loše! od vozaca,stratega,mehaničara i svatko da zezne jednom i to je TO!
dok ti za vret pušu lujo i wolff nema mjesta greskama!

avatar
Član
Desmosedici

Ne smiješ svašta pisat dok ti ja pušem za vrat, evo ti minus. Hahaha

avatar
Član
mika.KA

to samo opravdava cinjenicu tko je najbolji vozac svih vremena.lako je bilo rekorde nabijat sa bolidom od nekih brzih i do dva kruga a glavna konkurencija svaku drugu utrku u kvaru.

avatar
Član
MS791

Mika već smo mnogo puta raspravljali, dok Lewis ne završi karijeru nema apsolutno nikakvog smisla pisati da je on najbolji ikad jer ispred Michaela nije i vrlo teško će ikada biti. Razlog dominacije Ferrarija u njegovom periodu osvajanja naslova u nizu je najbolji bolid, najbrži bolid i ekipa oko Michaela kao što je danas u Mercedesu. A to što su se drugima kvarili bolidi ili nisu bili sposobni napraviti konkurentan bolid nije bio problem ni Michaela ni Ferrarija. A i da su napravili dobar bolid nitko nije bolji od njega na stazi. Schumacher nije trebao pole position da bi krstario… Read more »

avatar
Član
west 44

Jebote Schumacher vodi si ga kući!!

avatar
Član
mika.KA

“Schumacher nije trebao pole position da bi krstario do pobjede, startao je i sa drugog i trećeg reda i pobjeđivao, što govori o tome i omjer pobjeda i polea”

pa naravno kada su se drugi ili kvarili ili imali spori bolid 3sec po krugu (cak i vise).
podsjeca me na vettla (jedino moze biti prvak sa prepredominntim bolidom prvak)
cim su se pravila malo promjenila gotova domincija!
sve smo vidjeli kada je dosao u merc i kada ga je nico peglao!