Nakon najave nove utrke u Vijetnamu koja će svoje uvodno izdanje imati 2020. stižu prve informacije o samoj stazi. Prema prvim komentarima stručnjaka, čeka nas spektakularna utrka.

Staza je duga 5.656 kilometara te se sastoji od 22 zavoja. U središtu pozornosti je iznimno dugačak pravac od 1,5 kilometara koji će do krajnjih granica testirati izdržljivost vozača i pogonskih jedinica. Treća najveća ravnina u F1, odmah poslije Spa i Baku -a. Herman Tilke je dao mali uvid u svoju novu kreaciju.

“Na kraju pravca, bit će ogromne tribine za 35 000 ljudi. Očekujem da će ugođaj biti kao na pravom nogometnom stadionu.”

Najavio je početak građevinskih radova krajem siječnja.

“Prilično je ambiciozan plan da dovršimo gradnju za samo jednu godinu. No, nije nam prvi put da se upuštamo u tako nešto. U Bahreinu je staza bila gotova za samo 14 mjeseci,” dodaje Tilke.

Usprkos tome što će se staza graditi na već sagrađenom kompleksu koji se sastoji od niza cesta, to ne olakšava posao graditeljima.

“Možda mislite kako će graditeljima biti lakše napraviti novogradnju na temelju već postojećih cesta. Postoji puno više detalja koje treba uzeti u obzir nego da se ide graditi potpuno nova staza,” izjavio je Tilke.

Dodaje kako čak trećina postojećih građevinskih objekata mora biti ponovno asfaltirano kako bi se udovoljilo standardima.

“Već postoje neke prilazne ceste. Njih ćemo morati ponovno asfaltirati jer izvorno nisu bile zamišljene za vožnju Formule 1,” kaže Tilke.

Kaže kako već sad može predvidjeti da priprema za ovu utrku neće biti lagan zadatak za vozače ni za njihove inženjere.

“Nikome neće biti lako. Baš kao u utrci u Bakuu, inženjeri će morati napraviti puno kompromisa oko aerodinamičkih postavki. Možemo očekivati dobru akciju,” objašnjava Tilke.

Na kraju dodaje kako će ova utrka biti jedinstvena i zbog vrlo kratkih stajanja u boksevima koja će donijeti puno više neizvjesnosti oko strategije.

“Vozači će izgubiti puno manje vremena u boksevima. To je bila jedna od želja F1 šefova. Htjeli su maksimalno smanjiti boravak vozača u boksevima kako bi se naposljetku povećao broj stajanja u boksu i kako bi se vozačima dalo više mogućnosti oko strategije,” zaključio je Tilke.

15
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
3 Komentara na temu
12 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
4 Autori komentara
avataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Pratiteljcro

Staza izgleda kao prava bomba! Djeluje kao da ce biti tonu pretjecanja po utrci 🙂

avatar
Član
mika.KA

ova staza me podsjeca na valenciju!

avatar
Član
mody

bezveze kao isve azijske staze jedinood novih staza turska je valjala i izbacili je iz f1,,ma staza za promociju turizma ne razumijem zašto uporno se ide u te zemlje koje nemaju tradiciju,,zaso ne vrati švedsku andestrop ,zandvort,imolu,tursku,šta ce nam ulična opet

avatar
Član
Desmosedici

E moj Mody, to ti je biznis. Ove države sigurno dosta iskeširaju da bi dobile utrku F1. Izgleda da je Tilke nešto i naučio nakon svih “zločina” što je dosad počinio. Staza ne izgleda loše. Kad ovakve duge pravce bez šikana smiju imati Baku i Hanoi, šta će onda ona šikana na pravcu Mistral u Le Castelletu, pa ona dva užasna padajuća zavoja prije statno-ciljnog pravca na A1 ringu..itd? Hockenheimring neću ni spominjat. Neka to Tielke i ovaj brko Carey izvole popravit da opet sliči na nešto.

avatar
Član
mody

da nisu onu šikanu usporili išli bi 345 kmh na casteletu ali rekli su da ce ove godine vratiti ravni dio volim tu stazu..nisu loša ta 2 padajuća zavoja bolid gubi kontrolu ali hockenheim me boli uništili su ga 2002, ma daj ako je ravnica nece ni bit prestizanja puno nema ga ni u baku ,to je ulična staza

avatar
Član
Desmosedici

Pa nije 345km/h nešto strašno. Kolikoi idu brzo u Bakuu i Monzi? Koliko će tek ići brzo u Hanoiu? Zeltweg je prije ova dva padajuća zavoja imao jedan dugi u obliku parabolike sa dosta blažim padom tako da su bolidi prateći unutarnju stranu zavoja komodno ulazili na startni pravac ne skačući po rubnicima i nisu tu nikad izlijetali izvan staze.

avatar
Član
mody

taj stari zeltweg je bio preopasan zbog terena zato su ga usporili nekoć se vozilo 355 sada 323 kmh,, mexico monza i montreal i castellet su najbrži u kalendaru

avatar
Član
Desmosedici

Ti pričaš o onom dijelu Zeltwega koji je napušten, sad se ne koristi, a ja o postojećim zavojima koji su preinakama upropašteni. A da znaš, razmatra se da se opet aktivira onaj stari dio staze, naravno i da se prepravi u skladu sa današnjim sigurnosnim standardima.

avatar
Član
mody

znam o čemu govoriš ti zadnji zavoji su nešto usporeni ali vozače zanesu jer idu nizbrdo ,austria je odlina staza sam teren je dobar na brdašcu nekome, mrzim azijske staze i ovu hanoi sam vidio na you tube kako bi trebala biti užas,,stari zeltweg sumnjam nema se gdje širiti

avatar
Član
Desmosedici

Ide se po staroj trasi, znači, nakon startnog pravca se ne ide nadesno na sadašnjem prvom zavoju, nego pravo preko brežuljka, obiđe se brežuljak nekim desnim nazovimo polukrugom i ponovo se vrati na novu trasu na drugom Remus zavoju. To je to, a staza mnogo duža i brža.

avatar
Član
mody

zna za tu staru stazu taj dio se vozio do 1987 ali donja strana staze je ograda iza nje visina tamo je poginuo neki vozač 70ih pa su uveli šikanu, a s gornje strane je veliki brijeg https://www.grandprix247.com/2016/06/28/red-bull-could-revive-old-osterreichring-layout/

avatar
Član
Desmosedici

Nema tu neke visine, livade su uokolo. Treba to samo napravit po današnjim standardima, znači široku stazu sa širokim zonama izlijetanja, iza toga stavit dobru ogradu..i to je to.

avatar
Član
mody

sumnjam da ce ikada vratiti stari hockhenheim

avatar
Član
Desmosedici

Da, nažalost..teško. Zeleni su odmah prekopali onu staru trasu i uklonili sav asfalt. Sad se jedva nazire kuda je to išlo. Ali ako se donese odluka, sve se to može opet napravit da bude i bolje nego prije. Znači, trebalo bi proširit stazu, napravit široke zone izlijetanja, možda bi ovdje stvarno trebale i šikane..itd..sve se može ako se hoće.

avatar
Član
mody

ima li šanse da se vrati nugbugring onaj stari nece nikad ali bar onaj novi