Hondin cilj za početak sezone je da budu bolji motor od Renaulta, a zatim pokušat uhvatiti Mercedes i Ferrari tijekom godine. Japanski proizvođač bio je četvrti motor po brzini od povratka 2015., potaknutog aktualnim V6 turbo-hibridnim pravilima. Honda se mučila u napretku s McLarenom, ali je prošle godine učinila snažan korak naprijed s Toro Rossom, do točke u kojoj je uvjerila Red Bull da se prebaci na njihove motore za 2019. godinu, a iz Honde tvrde da su navodno nadmašili Renault.

Na pitanje kako bi Honda mogla započeti 2019., s obzirom na razvoj u 2018. godini, šef motorsport odjela Honde, Masashi Yamamoto izjavio je da se u tvornicama naporno radi kako bi se zajedno s Red Bullom uskoro istaknuli na sam vrh.

“Uložit ćemo velike napore tijekom zime, . Barem bismo željeli započeti kao treći među proizvođačima, a zatim pokušati uhvatiti i ostale tijekom sezone.”

Honda ostaje optimistična da će ostvariti daljnje poboljšanje performansi na testiranjima prije početka sezone, iako još uvijek pokušava poboljšati svoju pouzdanost. Ni Honda ni Red Bull, koji je javno izjavio da očekuje taktičke promjene motora i kazne na gridu tokom 2019. godine, ove godine ne očekuju besprijekornu pouzdanost. Umjesto toga, Honda je usredotočena na zatvaranje zaostatka prema Mercedesu i Ferrariju većim tempom nego što je do sada ostvarivala napredak.

“Ne želimo reći točno određeno vrijeme kada bi ih dostigli, Mercedes i Ferrari imaju mnogo znanja o sivim područjima [pravila], pa su još uvijek ispred nas.”

“Ali nakon četiri godine našeg razvoja i pokušaja, mislimo da sada nalazimo pravi smjer i kamo poći – mnogo je jasnije nego prošle godine, ili prije dvije godine. Stoga mislimo da možemo ubrzati naš razvoj”, rekao je Yamamoto.

Honda je uvela dvije nadogradnje motora u 2018. godini, a obje su rezultirale boljim performansama, ali druga je prvobitno došla radi izdržljivosti jer se borila protiv oscilacija mjenjača. Pierre Gasly je tada pretrpio curenje ulja u završnici sezone u Abu Dhabiju.

Evolucija ovog dizajna motora, s kojim Honda namjerava krenuti u 2019., ne bi trebala imati takve probleme. Honda se sprema započeti treću godinu s istim konceptom širokog motora po prvi put u ovoj eri motora, nakon što je 2018. završila s neiskorištenim potencijalom.

“Iskreno rečeno, još uvijek na stazi učimo iz zadnje specifikacije. To nije [uvijek] dobra stvar, ali malo je teže razumjeti sve što se događa na dynu. Zato smo ovdje, inženjeri. Mi smo dio razvoja. Imamo povratne informacije mnogih stvari između Sakure i ovdje.”

Najnovije specifikacije dolaze te imamo mnogo stvari za raspravljati tokom razvoja”, izjavio je prošlog studenog za Motorsport.com tehnički direktor Honde F1 Toyoharu Tanabe.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o