Arrivabene dobio otkaz, Binotto preuzima njegovu ulogu!

Prema navodima Talijanske Gazzette dello sport, koji obično ima dobre informacije u vezi Ferrarija, Maurizio Arrivabene je dobio otkaz na mjestu šefa momčadi Ferrarija a njegovo mjesto će preuzeti donedavni tehnički direktor Mattia Binotto!

Nakon mjeseci negiranja bilo kakvih preslagivanja u Ferrarijevoj hijerarhiji, čini se da će ipak doći do neke promjene. Insajderi koji dobro poznaju situaciju u ekipi otkrili su kako je John Elkann odlučio Binotta postaviti na Arrivabeneovo mjesto. Talijanski mediji tvrde da će do službene objave doći već danas.

Iako su na dosta utrka imali najbrži bolid, Ferrari nije uspio to kapitalizirati te su još jednu sezonu ostali bez osvojene titule. Situacija je donekle malo eskalirala u Japanu kada je Arrivabene jasno naglasio kako su u razvojnom odjelu pogriješili s nadogradnjama. Glasine su govorile i da su Binotto i Arrivabene u sukobu zbog događaja u ekipi te da će Binotto otići.

“To su sve glasine. Želite stvoriti probleme tamo gdje ih nema. Ne želim komentirati takve glasine. Stalno nas želite destabilizirati,” govorio je tada Arrivabene.

No, kako ispada, u Ferrariju su mišljenja da najbolju šansu za rušenje Mercedesa imaju s Binottom kao šefom momčadi. On je u ekipu došao 1995. godine u odjel za razvoj motora. Od tada je stalno napredovao u hijerarhiji momčadi. 2016. dolazi na mjesto glavnog tehničkog inžinjera nakon odlaska Jamesa Allisona.

Ostaje pitanje tko bi došao na njegovo mjesto u tehničkom odjelu. Pretpostavlja se da će rješenje biti u podjeli odgovornosti između šefa aerodinamičkog odjela Enrica Cardilea i šefa odjela za motor Corrada Lottija.

9 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
sladjan87

Nista novo i pametno u Ferrariju . Jesam njihov fan ali sve to je pogresno . Mislim da bi bilo pametnije napraviti dobar bolid nego stalno mijenjati tim .

Desmosedici

Sladjane, bolid je bio dobar, čak najbolji na nekoliko utrka. Međutim nešto debelo nije štimalo u organizaciji, npr. loše vođenje utrka, loša taktička koordinacija između vozača a oni u prijateljskim odnosima, dalje Vettela nisu na pravi način zaštitili od pritiska, tj. stali iza njega kad je napravio prvu pogrešku što je dovelo i do drugih pogrešaka, pa tek onda slijedi i loša nadogradnja bolida za šlag sezone. Zbog ovakvih stvari moraju “padati glave” u svakoj ozbiljnoj momčadi. Nadam se da je Ferrari detektiao što je škripalo i da će se posložit na pravi način za napad na naslove prvaka. P.S.… Read more »

sladjan87

Slazem se u potpunosti , Kimi je morao biti broj dva a ne dozvoliti im bilo kakva utrkivanja ali licno mislim da je Mercedesov bolid i dalje superiorniji .

Desmosedici

Slažem se. Ferrari je bio tu negdje prvi dio sezone, ali su onda promašili sa nadogradnjama a Mercedes je pogodio sa svojim nadogradnjama, pa je, može se slobodnoreći, dominirao drugi dio sezone. Tu je još bilo prljave igre sa gumama, onih 0,4 mm manje debljine, pritiskom na Ferrari u svezi baterija, ugradnja onog drugog senzora itd..uglavnom Ferrari nij izdržao pritisak, popustio je drugi dio sezone.

svakako

Opet se krivog čovjeka rješavaju

F1 fan

Napokon

r.u.m.

Zašto ? jer je on kriv Vetelu što nije osvojio naslov ?
Ista pašta opet dolazi paštar njima treba za šefa Horner ili neki švabo.

Desmosedici

Naš paštar Aldo Costa vam pravi bolide od 2011-te, a dali smo pride i Andrea Stellu u Mclaren, Simone Restu preselili u Alfu, Lucu Marmorinija..ma imamo mi tih inžinjera da naprave vrhunske bolide za cijeli grid.. Ma čuj, paštar? ..Ono kao ti Talijani ne znaju ništa nego pravit pašta šutu?

Desmosedici

Aaa..svetogrđe..zaboravio sam Gian Paola Dallaru..o njemu neću ni pričat.

Related Posts