Honda je 2018. bila na potpuno drukčijem nivou po pouzdanosti u odnosu na prethodne dvije sezone s McLarenom, smatra tehnički direktor Toyoharu Tanabe.

U prilog tome je išlo četvrto mjesto u Bahreinu, što je najbolji rezultat za japanskog dobavljača od 2015. Pouzdanost se vidjela i po broju završenih utrka. Brendon Hartley i Pierre Gasly su imali samo 3 odustajanja vezana uz otkazivanje Hondine pogonske jedinice. Tanabe kaže kako su se namučili da postave očekivanja s obzirom na to da su u sezonu krenuli s novim dobavljačem.

“Imali smo priličan broj odustajanja prošlih sezona. Prioritet nam je bila pouzdanost pogonske jedinice. Naravno, bitno su nam bili rezultati koji bi išli uz to.”

Kaže kako su osjećali sigurnost s novom jedinicom. Procijenio je kako je bila potpuno drugačija nego prethodnih godina. Jedna od rijetkih prepreka je bila pogonska jedinica od 2017. koju su koristili u uvodnoj utrci u Australiji te zbog koje je Gasly odustao. Nakon  uvođenja nove komponente u Bahreinu, uspjeli su većim dijelom ostati bez problema do kraja sezone i osvojiti ukupno deveto mjesto u konstruktorskom poretku.

Šef momčadi Franz Tost naglasio je važnost daljnjeg napretka u 2019. godini. Problemi oko pouzdanosti još uvijek postoje, ali je bitno shvatiti kako oni nisu nepremostivi. Uvođenjem novih specifikacija, rješenje problema je sve bliže.

“Krajem ove sezone smo napravili promjenu dotadašnje specifikacije. Nije bilo nužde  za tim, ali smo htjeli vidjeti rezultat. Vidjeli smo da nam je Honda pripremila par noviteta. Pa da provjerimo, koje su to dobre a koje loše strane? Kako se slaže s konstrukcijom bolida?” ispričao je Tost.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o