Dok Mercedes, Ferrari Red Bull vode veliku borbu na vrhu, akcija je uzavrela iza njihovih leđa. Renault, Haas, Sauber, McLaren, Toro Rosso Racing Point (prijašnja Force India, a bit će još jedna promjena imena do početka sezone) vode zanimljivu i kvalitetnu borbu za četvrto mjesto u prvenstvu.

Ove je sezone Renault konačno došao do već tri godine ciljanog četvrtog mjesta u prvenstvu. Za petama im je bila ekipa Haasa, a i Force Indija bi također bila blizu da nisu imali financijskih problema zbog kojih su usred sezone, nakon Mađarske, promijenili vlasnika i ostali bez svih prikupljenih bodova. S bodovima osvojenim nakon prodaje su došli do sedmog mjesta, odmah iza McLarena.

Jedino je ekipa Williamsa podbacila. Samo su u dva navrata skupili bodove i sezonu završili kao jedina momčad s jednoznamenkastim brojem bodova. Komentirajući cijelu situaciju, Racing Pointov Otmar Szafnauer mišljenja je kako će borba za četvrto mjesto, takozvana “Formula 1.5”, biti još žešća u 2019.

“Vjerujem da ćemo svjedočiti velikoj borbi ekipa sredine poretka. Vidjeli smo mnogo bolji Haas ove godine, Renault je također digao tempo, Toro Rosso ima podršku Red Bulla i Honde, što će sve zajedno učiniti borbu zanimljivijom. Naravno, sve ekipe sredine poretka žele završiti kao četvrte u prvenstvu, što je nama jako bitno,” rekao je Szafnauer.

Momčad Racing Pointa se ima čemu nadati u 2019. Uz novog vlasnika i veliku financijsku injekciju mogu postići mnogo. Uz kvalitetan bolid i umijeće Sergia Pereza Lancea Strolla momčad može i mora se boriti za červrto mjesto.

I ostale ekipe imaju svoju šansu i potencijal za biti best of the rest. Renault kao tvornička momčad ima neograničene resurse te uz pravilan razvoj bolida mogu biti u borbi ne samo za četvrto mjesto nego se mogu i uključiti u borbu s vodeće tri ekipe. Haas ima dokazano provjerenu formulu za uspjeh (suradnja s Ferrarijem) koja ih je i dovela do petog mjesta, u sličnoj situaciji je i Toro Rosso (Red Bull i Honda), a Sauber je doveo svjetskog prvaka Kimija Raikkonena te u ekipi imaju i neke bivše Ferrarijeve djelatnike (Simone Resta je jedan od njih). McLaren je malo zaglavio, ali polako se dižu te uz mlade vozače gladne uspjeha imaju se pravo nadati još boljoj 2019.

1
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član

Ako su bolidi podjednakih performansi tu može se vidjeti koji od vozača je klasa i može napraviti razliku.