“Loši” retrovizori na F1 bolidima čine vozače “slijepima” u borbama, izjavio je Kevin Magnussen koji je bio u centru kontroverzi oko blokiranja vozača.

Magnussen je izbjegao kaznu za sudar s Charlesom Leclercom na VN Japana kada se branio od napadajućeg Saubera.

No, FIA-in direktor utrka, Charlie Whiting je kasnije promijenio mišljenje te priznao da se Haasov vozač prekasno pomaknuo.

Magnussen je također priznao krivicu, no dodao da zbog trenutne pozicije retrovizora nije vidio Leclerca dok nije bilo prekasno.

Za promjenu mišljenja Whitinga saznao sam iz press konferencije. Mislim da je u pravu što je promijenio mišljenje jer je moj potez mijenjanja smjera zaista bio prekasno napravljen.”

“No, problem je u tome što ne vidite vozača iza sve sve dok se on ne pomakne. Tek onda ga možete vidjeti. To je problem na kojem bi svi zajedno trebali raditi,” naglasio je Danac.

Loša vidljivost učestala je kritika novih aerodinamičkih pravila, a pogotovo šireg stražnjeg krila, koji su uvedeni prošle godine.

“Zbog stražnjeg krila ne vidite tko se nalazi iza vas. U trenutku kad se vozač iza pomakne, tek onda postane vidljiv. Stoga ne preostaje ništa nego reagirati kad to uočite.”

“Po tom pitanju, bolidi su zaista loši. Jedini način da vidite bolid iza je kad je on pod kutem, dakle u zavoju. Kada je točno iza vas, vi ste slijepi,” dodao je Magnussen.

Nedavno se kao alternativa retrovizorima pojavila ideja stražnjih kamera.

Ne bi li se situacija popravila, pitanjem stražnjih krila bave se pravila za 2019. godinu, za koja Magnussen smatra da će pomoći u rješavanju problema.

“Stražnje krilo će biti više, pa bi situacija trebala biti bolja,” izjavio je Danac.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o