Mercedesov šef Toto Wolff vjeruje kako bi izmjene pravila, vezanih uz aerodinamiku, u 2019. mogle promiješati kompetitivni poredak Formule 1, ali isto tako omogućiti nekim momčadima da rano u sezoni ostvare prednost.

Novo prednje krilo koje će biti 200 milimetara šire te 25 milimetara dublje, uz jednostavniji dizajn, trebalo bi poboljšati pretjecanje.

Također, revidiran je i dizajn zračnih kanala prema kočnicama koji je jednostavniji. Sve to je došlo u grupi izmjena koje bi trebale popraviti utrkivanje kao pripremu za velike promjene koje stižu 2021.

Ranije ove godine je Williamsov Paddy Lowe rekao kako će nova pravila otežati momčadima Formule 1 da procijene koji su im ciljevi na području aerodinamike.

Još u srpnju su ova pravila potvrđena, ali i dalje su momčadi raspravljale kako zatvoriti rupe u pravilniku koje su se pojavile.

Wolff vjeruje kako bi upravo to moglo ‘protresti’ poredak.

“Mislim da će najveći utjecaj imati novi pravilnik vezan uz aerodinamiku. To će promijeniti sve naglavačke. Netko će pronaći rupu ili inovaciju ili će shvatiti kako će to sve funkcionirati prije ostalih,” rekao je Wolff.

Mercedes je od promjene pravilnika 2014. osvojio čak 72 utrke, ali ta promjena je značajno stavila naglasak na performanse motora. Ferrari i Red Bull su u istom periodu osvojili tek 24 utrke. Austrijska momčad iduće godine prelazi na Hondine motore pa se očekuje da će uz izmjenu aerodinamike, koja je uvijek bila jača strana momčadi, biti nešto dobiti i na području snage.

“Red Bull bi mogao biti kompetitivan. Vidjeli smo da više nema sheme za pobjede, nema momčadi koja dominira na jednoj vrsti staze. Sve se promijenilo, a i Hondin motor izgleda snažno. Red Bull je oduvijek dobra ekipa,” zaključio je Wolff.

8
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
3 Komentara na temu
5 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
6 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Mercedes je velika korporacija sa ogromnim resursima i moći. Kad su se 2011. nakon dugo vremena vratili u F1, razvijali su bolid, mučili se u takmičenju iako su imali dva vrhunska pilota, veterana Schumija i Rosberga koji se već okalio u Williamsu. S obzirom na situaciju nisu bili načisto dali ostati ili napustiti F1 takmičenje. Međutim FIA, F1 i Bernie su ih silno željeli zadržati u F1. Stoga su im pogodovali sa povlaštenim informacijama o novoj Hybrid PU, a kada su to razvili zaštitili su ih zloglasnim tokenima, tako da ih konkurencija ne može stići za nekoliko sezona. Na nešto… Read more »

avatar
Član
west 44

I šta je bilo kad si se probudio?!!!

avatar
Član
mika.KA

marec i dalje prvi a tko je kriv ferrariju za šlamperaj iz sezone u sezonu.
izgleda svi drugi osim njih samih 🙂

avatar
Član
Desmosedici

Tada mi se ukaže neki zločesti lik koji nije načisto sam sa sobom za koga navija, za propali Mclaren ili oportuno za trenutno vodeći Mercedes, te mi istrese svoju porciju zloće..

avatar
Član
Mike-ferrari

Upravo tako

avatar
Član
Crnac

Rosberg vrhunski pilot 😀😂🤣🤡. A što su onda Crnac i Vettel od aktivnih, te Shumi, Senna, Prost… (ima ih još)? Ako je Ros vrhunski oni su extra extra super naj naj vrhunski. Za mene je on dobar pilot koji je jedne sezone imao sreće (da se Crncu više kvari bolid). MHO

avatar
Član
modesto

treba vratiti v8

avatar
Član
mika.KA

ako tako kaze wolff onda je za vjerovat ALI vjerujem i da ce merc dalje dominirati.
s ovakvim strategom,šefom tesko mozes izgubiti!