Momčadima Formule 1 rečeno je da neće biti posebnog rasporeda za testiranje novih prednjih krila za 2019. godinu na post sezonskom testiranju u Abu Dhabiju.

Pravila vezana uz aerodinamiku se mijenjaju iduće godine, pa će tako bolidi imati jednostavnija prednja krila, dok će se uvesti dodatne restrikcije oko šasije sa svrhom olakšavanja pretjecanja.

Šira prednja krila dizajnirana su s ciljem minimiziranja stranica prednjeg krila, a momčadima je od velike važnosti saznati kakav će to imati utjecaj na ostatak bolida za razvoj za iduću godinu.

Neki koncepti su već testirani na testiranju na Hungaroringu te se momčadi nadaju da će razviti finalna rješenja do završnog testiranja u Abu Dhabiju, koje će se održati tjedan dana nakon završetak sezone.

Ipak, kroz razgovor s FIA-om, momčadi su saznale da im neće biti dopušteno testirati dijelove za 2019. godinu jer je staza u Yas Marini predviđena za testiranje guma.

Budući da ne mogu testirati, a krila su preširoka po trenutnim pravilima za testiranje na slobodnim treninzima, momčadi će se u razvoju morati osloniti na zračne tunele i CFD podatke.

Upitan od strane Motorsport.com-a oko Renaultovih planova testiranja novih krila za 2019. godinu, tehnički direktor Nick Chester je izjavio:

“Ne možemo ih testirati jer su nova krila po trenutnim pravilima preširoka.”

“Mislim da bi bilo mnogo zainteresiranih za testiranje tijekom testa u Abu Dhabiju, no to nam je sada onemogućeno.”

“U protivnom, mislim da bi se svi pojavili s novim prednjim krilima. I mi bismo isto tako učinili da je dozvoljeno.”

Nova prednja krila bit će 200 mm šira i 25 mm dublja od trenutnih te sadržavati manje komplicirane dodatke i elemente.

5
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
5 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
4 Autori komentara
avataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
johhan peacedohan

Jedno pitanje, kako ovaj Renault uopće stoji u USA mislim da li prodaju vozila za američko tržište, znam da je tamo aktualan Nissan a za Renault pojma nemam. Ove godine kad su mi bili gosti iz USA baš su me pitali koja je to marka automobila pokazujući na amblem šuplje baklave na haubi od jednog Renaulta

avatar
Član
White Lion

Stalno neke zabrane, nemogucnost isprobavanja novih dijelova izvan utrka,kao neke ustede na gorivu, smanjenje, ovog, smanjenje onog, pa gdje sve ovo ide !?

avatar
Član

Zabrane koče kreativnost i još malo pa če bolidi biti isti

avatar
Član
Desmosedici

Meni je najljepši oblik bolida bio onaj bolid “ground effect”sa vrlo malim prednjim krilom ili čak i bez njega. Tada nije bilo nikakvih problema sa vrtloženjem zraka ni praćenja bolida na metar ispred sebe. Vozač je bio maksimalno naprijed u nosu, što je za današnje standarde jako opasno, velika opasnost od ozljeda, pogotovo nogu pri sudaru. Mislim da bi većina sadašnjih vozača “umrla od straha” da se moraju utrkivat u takvom bolidu. Da ne zaboravim ekstremne centrifugalne sile i jako tvrdi ovjes koji je stvarao bolne udarce u stražnji dio i u leđa vozača.

avatar
Član
Desmosedici

A šta će ova krila zapinjat za druge bolide kad se budu gurali za pozicije na startu utrke i kod svakog preticanja “na mišiće”. Trebali su ih zbog toga sužit a ne proširit. Najbolja su bila ona stara krila do unutarnjeg ruba prednje gume. Ta manja vrtloženja zraka oko bolida su mogli riješit i na druge načine.