Hamilton želi manju razliku među bolidima

Lewis Hamilton, koji juri prema svojoj petoj tituli svjetskog prvaka, smatra kako Formula 1 mora riješiti osnovne probleme u sportu kako bi poboljšali utrkivanje na stazi 2021. godine kada nastupaju nova pravila.

Hamilton je u više navrata izjavio kako iduća ‘era’ Formule 1 mora osigurati zgusnuti poredak i uvjete u kojima se mnogo više ekipa može boriti za pobjedu.

Kao prvi korak prema boljem utrkivanju ćemo već 2019. vidjeti promijenjeno prednje krilo. Ta promjena bi trebala pomoći vozačima da lakše prate bolid ispred, što je zasigurno jedan od trenutno najvećih problema utrkivanja u F1.

“Uživao sam u zadnjoj utrci. Kimi i Max su odlično vozili,” izjavio je Hamilton.

“Bilo je nevjerojatno vidjeti nas trojicu u direktnom dvoboju za pobjedu. Žao mi je što to nije duže potrajalo.”

“Međutim, veliki je nedostatak to što je teško pratiti bolid ispred sebe. To je jedan od osnovnih problema u sportu. Jako, jako se nadam da štogod odlučuju, da će to biti pozitivno za ovaj sport i utrkivanje.”

“Kako sada stvari stoje, ukoliko se nađete unutar sekunde i pol iza bolida ispred vas, krenete gubiti vrijeme. Nadam se da će 2021. ta brojka biti manja.”

Hamilton smatra i da bi razlika između konstruktora trebala biti znatno manja.

“To nije dobro za sport. Ne bi trebao biti tako veliki zaostatak između prvog i zadnjeg,” nastavio je Britanac.

“Kako je moguće da Williams i McLaren zaostaju tri sekunde po krugu? To je ogromna razlika u performansama. Smatram da trebaju prilagoditi pravila kako bi taj zaostatak bio manji kako bi smo mogli imati bolje utrkivanje.”

“Kada pogledate MotoGP, vidite borbu kotač uz kotač kroz svaki zavoj.”

Vozač Mercedesa je također prokomentirao izgubljeno vrijeme na VN SAD-a zbog plavih zastava.

“Ne mislim da je to isključivo krivica zaostalih vozača. Tlak u gumama je ovdje bio jako visok, teško je pratiti bolid, čim bi ste se približili nekom vozaču unutar pet sekundi osjetili bi ste prljav zrak. Bolid krene klizati po stazi i vaša prednost se topi.”

“I oni voze utrku, nema smisla da se u potpunosti pomiču sa staze kako bi smo mi mogli proći. Radi se o kompliciranoj situaciji,” zaključio je Hamilton.

20 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
johhan peacedohan

Ako su u boju trojica onda više nije dvoboj već troboj.

TORPEDO

Kad je imao dominantni bolid i osvajao naslove šutio je…što nije ovo pričao pred 3-4 godine.
Sad je pokupio 5 naslova,pa bi se malo utrkivao.
Ne vjerujem mu koliko je crno pod noktom…sječam se da su mu suci bili nabili kaznu,pa se branio da mu to rade samo zato jer je crn…

mika.KA

on je makar to izjavio!

rolu

Na ovoj utrci i u zadnjih par utrka vidi se ogromna razlika između bolida vodeće tri momčadi i ostatka ekipa. Volio bih vidjeti da vodeći sjednu u njihove bolide a ovi ostali u njihove. Vidio bi i Hamiltona i Vettela i ostale kako bi vozili. Na to upozoravam cijelo vrijeme a tek na zadnjoj utrci još više vidljivo.

Desmosedici

Oduvijek ti je to tako u F1, ne traži tu nekakvu “pravdu”, F1 nije nekakvo kup takmičenje jednakih vozila. F1 je nadmetanje konstruktora i vozača, znači tehnologije i moći, tri do četiri top momčadi i ostatak koji popunjavaju grid. Slijedom toga u najbolje momčadi dolaze i najbolji vozači i budu najbolje plaćeni. To ti je to.

Desmosedici

Slažem se s Lujom, zna on u čemu je problem. Samo ovdje nitko nije spomenuo da je Mercedes imao problem sa pregrijavanjem zadnjih guma i blistering. Izgleda da je do toga došlo zato što im je FIA naredila da silikonom začepe one sporne rupe na zadnjoj felgi dok se to ne raspravi i odluči jeli to legalno ili ne.

west 44

Za tvoju informaciju Fia je dala zeleno svjetlo za takvu izvedbu felge a zatvorili su rupe samoinicijativno zbog toga što u slučaju prosvjeda odluku bi donosili suci na stazi a ne Fia pošto ona ima savjetodavnu ulogu.U Meksiku traže pisano crno na bijelo od Fia da su zaštićeni od prosvjeda drugih ekipa.

Desmosedici

Tako je. Što se nisi ranije javio pa nam pojasnio? A znaš li koji je to silikon? Đe ga ima za kupit? To je nešto dobro kad izdrži toliku temperaturu a da se ne otopi.

Desmosedici

P.S. Sad mi nešto nije jasno. FIA je znači to samo savjetovala jer ima kako ti kažeš samo savjetodavnu ulogu? Na temelju čega onda Mexico traži od FIA-e pisanu dozvolu kad ona to ne može dati jer ona samo savjetuje?

mika.KA

da se zastite od ferrarija i njihovih kmecanja.
drugim rijecima: ne zele sa budalama imat posla!

Desmosedici

Znao sam da si pametan, svaka di dala.

mika.KA

hvala 😉

west 44

Ne traži Meksiko već traži Mercedes u Meksiku a Fia ima glavnu riječ i u ovom slučaju savjetuje da je sve u redu i prema tome Mercedes traži crno na bijelo da ih se zaštiti od preosvjeda da bi izbjegli eventualne probleme nakon utrke. Inače silikon recimo kvadro do 1200 stupnjeva(za peći,dimnjake ,kamine ) -cijena 26 kuna

Desmosedici

Opet nas obmanjivaš. Nije Mercedes samoinicijativno zatvorio rupe nego mu je to “savjetovala” FIA jer sada ni oni nisu načisto što s tim. Naime, FIA je odobrila onu felgu iz Spa, a Mercedes je u međuvremenu napravio još preinaka tako da je napravio rupe i na zvonu diska i sad je to pod sumnjom kao pokretni aerodinamički element što je strogo zabranjeno. O ovome svemu će se još raspravljat.

west 44

Ne seri , imaš na max F1 portalu najnovije o tome pa čitaj ako te zanima lažove!!!

Desmosedici

Čitam ja strane portale koji su bolje upućeni u to. Ovi naši samo prepisivaju od njih, ali znaju i to krivo napravit, zapravo plasirat krivu informaciju.

Desmosedici

Jesi kulturan. Jesi li i ti neki umjetnik..reper..ko Lujo? Da ne pjevaš možda u Culture clubu? Hahaha!

Desmosedici

A evo ti malo strane literature: Omni Corse:Questione chiusa? No. Il provvedimento preso dal collegio messicano (formato da Gerd Ennser, Tim Mayer, Michael Masi e Jorge Rodriguez) di fatto ha validità solo per questo fine settimana, poi il caso potrebbe essere risollevato in Brasile o ad Abu Dhabi. In attesa di sentenze definitive da parte della FIA, la Mercedes per essere tranquilla dovrà ripresentare la medesima richiesta di chiarimenti al collegio dei commissari sportivi delle prossime due gare. Sempre che nel frattempo non venga sporto un reclamo da una squadra avversaria, che porterebbe il tutto all’attenzione della Cord’appello internazionale della… Read more »

modesto

to igovorim vec 10 godina do god budu utrke ovako trojica unutar jedne sekunde imat cemo dobre utrke isezonu,,moto gp je interesantniji od f1 a razlog je taj šta prvi se odvoji od drugog 15 sekundi ito je dosadno,,dabogda sve utrke ovakve bile kao ova u texasu

mika.KA

bravo lujo!

Related Posts