Loše predstave momčadi iz Maranella u drugom dijelu sezone potaknule su razne špekulacije i rasprave u medijima, poglavito talijanskim u kojima se nastoji pronaći odgovor na pitanje zašto i zbog čega Ferrari u drugom dijelu sezone opet tone kao sidro.

Borba za titulu u kojoj je tijekom prvoga dijela ove sezone Ferrari bio barem mali korak ispred konkurencije (čitaj Mercedesa) odjednom je postala gotovo sigurno izgubljena bitka na kraju koje će, ukoliko se ne dogodi čudo u koje čini se više niti oni sami ne vjeruju, u Maranellu ostati bez oba naslova.

Kako je i ranije navedeno, brojne su špekulacije o tome gdje je i kako nestala Ferrarijeva brzina, zašto se u svega nekoliko utrka dogodilo toliko taktički loših odluka i, općenito, što u momčadi ne funkcionira.

Kao jedan od potencijalnih problema navode se navodno vrlo loši odnosi između šefa momčadi Maurizia Arrivabenea i tehničkog direktora Mattie Binotta koji su prema navodima Corriere dela Serra “na nikad nižim razinama s velikom opasnosti da na kraju dođe do velikih nesuglasica i okršaja”.

Jedan od razloga zbog kojih se opravdano sumnja u kvalitetu odnosa Arrivabenea i Binotta je činjenica kako je već poslovično suzdržani šef Ferrarijeve momčadi nakon taktički katastrofalno odrađenih kvalifikacija za VN Japana javno “udario” po dijelu ekipe s pit walla što mu inače nije praksa jer se upravo Arrivabene često postavljao kao gromobran ekipe preuzimajući odgovornost na sebe.

Podsjetimo Arrivabene je izjavio kako je nakon kvalifikacija bio izrazito ljut zbog pogrešaka i krivih procjena u vezi odabira guma, konkretno zbog situacije u kojoj je jedino Ferrari na stazu u dva navrata izašao na krivim gumama. Također, Arrivabene je i napomenuo kako se ovakve pogreške ne događaju prvi puta te da je ponekad pametnije gledati što se događa na stazi u realnom vremenu negoli buljiti u računala.

Iako Arrivabene do sada nije imao običaj upirati prstom u krivce, a to nije učinio ni sada, prilično je jasno kako su se kritike odnosile na ljude s pit walla, preciznije na njih šestoricu koji zajedno s Binottom i donose ovakve odluke.

Također, šuška se i o tome kako je momčad sve više podijeljena u dva tabora, jedan s Arrivabeneom, drugi s Binottom na čelu zbog čega su također odnosi unutar momčadi dodatno zategnuti. Navodno, Arrivabene sukladno svojoj odgovornosti i izloženoj poziciji traži veću samostalnost i mogućnost kontrole pojedinih dijelova momčadi koji bi trebali i morali o svim odlukama obavještavati njega što čini se sada nije slučaj. Upravo taj nedostatak iskustva, čini se i čvrste ruke koja je nestala odlaskom Sergija Marchionnea za mnoge je jedan od ključnih faktora i uzroka svih ili barem većine problema na crvenom brodu.

Sve u svemu, pitanja je mnogo jer se u kontekstu navedenih kikseva postavlja puno upitnika počevši od loših taktičkih odluka o odabiru guma na kvalifikacijama u Japanu, upitne strategije u Mađarskoj i Singapuru, također ne pretjerano dobro odrađene taktike u Monzi itd., itd.

Kako bilo tifosi, uvijek nabrijana talijanska javnost i mediji sasvim sigurno neće blagonaklono gledati na još jedan izgledni ćorak Ferrarija kada su u pitanju naslovi i sve češća Mercedesova šepurenja stazama i vožnje u formacijama. Netko će u konačnici vjerojatno i platiti glavom, a tko će to biti ostaje za vidjeti.

9
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
7 Komentara na temu
2 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
7 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
svakako

Dok je Marchione bio živ sve je bilo kako treba jer on je svojim autoritetom držao sve pod kontrolom.
Sad kad je umro poremetilo se unutar momčadi.
Ništa čudno za Talijane
Slično je u mafiji kad ‘glava’ umre odmah nastane kaos hahaha

avatar
Član
Huka

Ne ulazim u medjuljudkse odnose unutar Ferrarija, to utiče na taktiku momčadi koja je u zadnjih par utrka očajna, mada i prije su imali očajnih propusta, ključna stvar pada Ferrarija zadnjih utrka je senzor koji je postavljen na drugu bateriju 🙂 posle tog detalja sve se vratilo na svoje mjesto… Mercedes pa svi ostali u poretku 🙂

avatar
Član
johhan peacedohan

Ma biće bolje. Ni jedna nesreća ne dolazi sama, tako i kod njih, kad krene baš krene. Jedino što je to sve malo zabavno i smiješno gledati (bar onim koji ne navijaju za iste) jer se radi o jakoj ekipi, legendi. Isto bi bi bilo i da se desi to Mercedesu. Moraju ispucati sve svoje pehove a mislim da ovo mediji malo napuhavaju. Ipak radi se o Talijanima koji bez obzira što su genijalni poslovično boluju od kolektivne neorganizovanosti čim ima puno ljudi i kad je stresna situacija. Primjer Toro Rosso malo Italije malo Austrije pa se nađe ravnoteža i… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Otkad je umro Marchione, očito je nasto nered što će Ferrari koštati gubitkom oba prvenstva. Mika KA, neće biti nikakvog “raspada sistema”, Ferrari se neće nikada raspasti, vjerojatno će neki ljudi biti smijenjeni i zamijenjeni. Zato nemojte plakati kao krokodili i “hvaliti” Vettela i Ferrari kao onaj Pratiteljcro.

avatar
Član
mika.KA

nisam mislio da ce se ferrari raspasti ALI vec dugo traje taj post sa naslovom a što je najgore imaju “konja” za utrku.

avatar
Član
Desmosedici

Ti postovi kao i uspjesi idu u ciklusima, ne može se stalno pobjeđivat. Glavno je biti stabilan i stalno pri vrhu, pa doće opet pobjedničko vrijeme. Što bi trebali reći Williams, Mclaren, Red Bull, te Tyrell, Brabham i Benetton koji više i ne postoje? Svi su oni imali pobjedničke cikluse i dominantne bolide, a sad nemaju i pitanje je hoće li više ikad.

avatar
Član
MS791

Ja cijelo vrijeme pišem ti da je pitwall najodgovorniji za greške, i ovo je samo dokaz tome. Ferrari kao bolid je moćan i tvornica je odradila dobar posao

avatar
Član
mika.KA

“Također, šuška se i o tome kako je momčad sve više podijeljena u dva tabora, jedan s Arrivabeneom, drugi s Binottom na čelu zbog čega su također odnosi unutar momčadi dodatno zategnuti”.
drugim rijecima raspad sistema

avatar
Član
FerrariHR

Ovakvi odnosi ako je istina uništavaju svaki odnos i guraju momčad u ponor. Neznam kome ovo koristi osim Mercedesu. Vrijeme je da se zakopaju ratne sjekire i okrene glava za onim šta imaju, a to je vrhunski bolid. Al ipak sad je malo kasno. Nažalost za nas navijače.