Mercedes možda opet odgodi nadogradnju motora jer pokušava doći do snage koju Ferrari posjeduje.
Dao je to naslutiti Mercedesov šef Toto Wolff koji priznaje da njegova momčad ne zna kako su u Ferrariju otključali toliko snage u motoru.
Sada tim razmišlja o odgađanju njihovog uvođenja nadogradnje motora uoči dvije nadolazeće utrke u Spa i Monzi.
Na pitanje je li on shvatio što je Ferrari učinio kako bi se toliko poboljšale njihove performanse, Wolff je odgovorio:
“Vidimo samo da ima puno više performansi u posljednjih nekoliko utrka koje su se povećavale i povećavale.”
“Zvuči kao da sam slomljena ploča, podsjeća me na druge ljude koji su to pjevali tijekom posljednjih godina i ne želim uopće ići u tom smjeru. Samo trebamo pogledati šasiju, vidjeti što još možemo unaprijediti, pogledati motor i pronaći dodatne performanse, tamo su, to nije trivijalno, naprotiv, vrlo je složeno, ali dodatne performanse su tamo,” rekao je Wolff.
Mercedes je čak odgodio svoju prvu nadogradnju pogonske jedinice ove sezone, koja je zakazana bila za VN Kanade, ali nije stigla, nego tek nekoliko tjedana kasnije u Francuskoj.
Normalno, timovi žele nadograditi svoje motore kada se sezona Formule 1 nastavi nakon ljetne pauze, budući da su Spa i Monza dvije staze na kojima je snaga motora od presudne važnosti.
Izgleda kao da će Ferrari Sebastianu Vettelu i Kimi Raikkonenu donijeti nadogradnje, koje su već testirali prošlog vikenda sa Sauberom i Haasom.
Wolff ipak nije siguran u donošenje nadogradnji.
“Trenutačno smo u zanimljivoj fazi trećeg motora i pokušavamo procijeniti koliko dobitaka možemo postići sve do Spa i Monza. Tek kada znamo taj broj, moći ćemo odlučiti trebamo li odgoditi ili učiniti nešto drugo,” dodao je Wolff.
ferrari ih je dostigao s motorom, a sasiju vec odavno imaju bolju. to je sve……..
razlika postoji, iako nije drasticna. a upravo zbog boljeg balansa i aerodinamike, cuvaju gume i ne deru ih ko sivi.
pouzdanost mozda bude odigrala glavnu ulogu u drugom dijelu sezone. dosad sam bio uvjeren da je mercedes po pouzdanosti drugi svijet za crvene, a onda se dogodila austrija. tako da neznam vise nista. i to je dobro jer je nepredvidivo. prvenstvo nece biti rijeseno sve do zadnje utrke. zar upravo to nismo htjeli?
Sve je manje-više tako kako si rekao. Nemojmo nasjedat na one stare predrasude od vremena naših starih gastarbajtera. Oni su tada bili u pravu, Mercedesi i ostala njemačka auta su bili nepoderivi. Ovo je nešto drugo. Ovo je ipak sada globalna, vrhunska, komplicirana tehnologija, maksimalno opterećena, mora se nešto ponekad pokvarit pored svih znanja i kvalitete izrade.
Moje mišljenje da Ferari ima jaci motor šasija je podjednaka neke staze vise odgovaraju Ferariju neke Mercedesu razlika je najveća u temperaturi staze i potrošnji guma tu je najveća prednost za Ferrari.Mercedes ima Luju koji opet nekako drži Mercedes i na stazama koje odgovaraju Ferariju a sad kako će biti u drugom dilu prvenstva neznan. Nadam se dobrim utrkama pa neka bolji pobijedi.
I ja mislim da su Ferrari i Mercedes tu negdje po perfomansama. Ova mala razlika u bodovima je rezultat spleta okolnosti kao što su pogreške, bolje taktičke odluke i sreća. Nitko na ovom portalu ne spominje Nikija Laudu. Niki ima velikih zdrastvenih problema, čak je, kako piše po nekim portalima, napravio transplantaciju pluća. Sve mu želim najbolje da ozdravi i da ga opet vidimo u boxu Mercedesa. Nostro grande campione!
Nije mercedes nista slabiji. Sve ovisi od staze do staze kome vise odgovara. Podjednaki su.može se reći
Samo velika je prednost što je mercedes kao tim i sa taktikama i odlukama ispred Ferrarija.
Samo pametno. I ova snaga je bila dovoljna za borbu. Imam dojam da nije baš mercedes toliko slabiji. Barem tako zaključujem po zadnje tri utrke. Ne kvalifikacije, već utrke.
istina.sve se vidi u ukupnom poretku 😉
bolje pricekat nego sasut bodove kao u austriji