Valtteri Bottas startat će s najbolje startne pozicije u sutrašnjoj utrci za VN Austrije. Drugoplasirani je njegov momčadski kolega, Lewis Hamilton, dok će s treće startne pozicije startati Sebastian Vettel.

Četvrto mjesto pripalo je Kimiju Raikkonenu, dok je na petom mjestu Max Verstappen. Izvrsni šesti je Romain Grosjean, koji je razdvojio dvojac iz Red Bulla. Daniel Ricciardo startat će sa sedme pozicije, ispred Kevina Magnussena koji se nalazi na osmom mjestu.

Krug najbrže desetorice zatvara dvojac iz Renaulta, Carlos Sainz i Nico Hulkenberg.

Utrka je na rasporedu sutra u 15:10 sati.

TIJEK KVALIFIKACIJA:

Q1

Lewis Hamilton postavio je najbrže vrijeme prva dva slobodna treninga, no danas je Sebastian Vettel bio najbrži tijekom trećeg slobodnog treninga. Mercedes je predstavio nove aero dijelove na svom bolidu, stoga će ova utrka biti indikator njihove brzine u usporedbi s Ferrarijem i Red Bullom.

Točno u 15:00 sati započele su kvalifikacije za VN Austrije. Iako je za sada sunčano, vjerojatnost za pljuskove tijekom kvalifikacija iznosi čak 40%.

Prvi na stazu izlazi Brendon Hartley u Toro Rossu.

Tijekom slobodnih treninga svjedočili smo mnogobrojnim oštećenjima na bolidu zbog izlaska sa staze, a isto se sada dogodilo i Charlesu Leclercu u brzom krugu.

Svega pet minuta prije kraja prve kvalifikacijske runde, Lewis Hamilton je prvoplasirani, a slijedi ga momčadski kolega, Valtteri Bottas. U eliminacijskoj zoni nalaze se oba McLarena, čini se da se njihova loša forma nastavlja i u Austriji.

Fernando Alonso popravlja svoje vrijeme, te je trenutno na 10. mjestu. Dvojac iz Force Indie ne pronalazi brzinu u jednom krugu, Perez je eliminiran već u prvoj kvalifikacijskoj rundi.

ŽUTA ZASTAVA! Charles Leclerc završio je u šljunku u drugom sektoru staze, što je kompromitiralo krugove Sergeja Sirotkina i Marcusa Ericssona. Lance Stroll osigurao je Q2 za svega 0,007 sekundi.

ELIMINIRANI: Stoffel Vandoorne, Sergio Perez, Sergej Sirotkin, Brendon Hartley, Marcus Ericsson

Q2

Mercedes se odlučio za supersoft gume, dok je Ferrari izašao na stazu na ultrasoft komponenti guma. Podsjećamo, vozači su obavezni startati u nedjeljnoj utrci na gumama na kojima su postavili najbrže vrijeme u Q2.

Lewis Hamilton postavlja najbrže vrijeme, što je ujedno i novi rekord staze. Slijede ga Bottas, Vettel i Raikkonen. Zanimljivo, Alonso se odlučio za soft komponentu.

Petoplasirani je Max Verstappen na supersoft gumama, dok Daniel Ricciardo nije uspio postaviti dovoljno brzo vrijeme u svom prvom pokušaju. U svom drugom pokušaju na istim gumama bio je tek deveti najbrži, pa će Australac morati ponovno na stazu.

Fernando Alonso otišao je preširoko u posljednjem zavoju staze, što ga je koštalo vremena i mogućeg prolaska u Q3. Također, oštetio je prednje krilo bolida, a McLaren je ograničen s rezervnim dijelovima jer je Stoffel Vandoorne već oštetio dva krila tijekom slobodnih treninga.

Sebastian Vettel postavio je najbrže vrijeme u svom drugom brzom krugu na ultrasoft gumama.

ELIMINIRANI: Esteban Ocon, Pierre Gasly, Charles Leclerc, Fernando Alonso, Lance Stroll

Q3

U Q3 ušlo je pet momčadi: Mercedes, Ferrari, Red Bull, Haas i Renault. Lewis Hamilton i Sebastian Vettel napravili su velike greške u svom brzom krugu. Valtteri Bottas odvozio je sjajan krug, trenutno je prvoplasirani s vremenom 1:03,264.

Romain Grosjean trenutno je na izvrsnom četvrtom mjestu. Dvojac iz Red Bulla popravili su svoja vremena, no i dalje su iza Haasa Romaina Grosjeana.

U svom drugom brzom krugu Vettel se probija do drugog mjesta. Valtteri Bottas popravlja svoje vrijeme, a Lewis Hamilton uzima drugu poziciju, svega 0,019 sekundi iza momčadskog kolege.

39 COMMENTS

  1. Mika sve citam i nevjerujem sto citam da ti to izjavis a poznat si po takvom nacinu komunikacije. Konstantno ali konstantno ti i tvoja ekipa. I jos se prije nekih 2 mjeseca ili koliko vec nazivas Fiatistom i Alfistom a izrugujes se sa Ferrariem. Nama Fiatistima i Alfistima je Ferrari svetinja. Sta si mislio da budemo navijali za Force Indiu.




    15



    7
  2. A i ovo sa minusima i plusevima. Tko zna možda i sami sebi daju minuse pa su i za to odgovorni navijači Ferraria pa da ispadne da smo ispod njih po kulturi. Ali uvijek glava gore i kad nam nejde. Dostojanstvo sacuvat. Obraz se ne kupuje. FORZA FERRARI.




    12



    19
  3. Cestitke na polu. Lijepo receno. Treninzi jedno kvalifikacije drugo a utrka nesta treće. A sto reci kakvu poruku porati. Standard navijača Mercedesa njihov nivo komunikacije. To dovoljno govori o njima samima. Ako neznaju na kulturan nacin a ocito neznaju onda nastavljaju u svom revijalnom tonu. Pljuvanje po Ferrariu. FORZA FERRARI.




    16



    23
  4. Prije mercedesove zadnje nadogradnje komentira sam u jednom od postova da ce ostatak sezone uvelike ovisit o istoj!
    Nazalost ferrari uvijek kao da kasni jedan korak kako bi uistinu uhvatili mercedes.
    Ukoliko ne odreagiraju na zadnji update merca bojim se da ce ostatak,barem ovih brzih staza koje dolazu startati sa P3 i P4 redovno,a vise je nego jasno koliko pole znaci za kontrolu same utrke.
    Inace nisam navijac nijedne momcadi al volija bi gledat barem donekle uzbudljiv ostatak sezone.
    Mercu cestitke za danas! Nadajmo se sutrasnjoj uzbudljivovoj a ne procesijskoj utrci!




    25



    3
  5. Na ovakvoj stazi kratak krug, a zaostatak 3 desetinke, može rec tko sta hoće ali mercedes je i dalje najbrzi bolid. Kaže Fernando da meklaren napreduje heh.
    Grožan je već pokazao u ovoj sezoni da ima brzinu ali uvijek mu se desi nekakva pogreška , valjda sutra neće zaribati brzinu ima samo treba čistu glavu i oprez




    8



    6
    • Možda tamo negdi di su bili i ovi iz Mercedesa prije VN Kanade i najave da će pomest Ferrari pa se dogodilo obrnuto. Treninzi su jedno, kvalifikacije drugo a utrka nešto sasvim treće. Mercedes je ima dobra dva dana u Austriji, šta nemora značit da će briljirat u utrci. Ferrari uopće nije loš ni spor. Vettel je spizdio treći sektor i bio bi drugi vjerojatno. Tako da nije to baš tako sve crno za talijane. Veći problem je Raikkonen koji nemože u utrci parirat prvoj trojki i konstantno zaostaje. Vettel sam skuplja bodove i drži Ferrari iznad vode. Nadam se zanimljivoj utrci.




      12



      34
      • prijatelju tesko da bi vetel bolje od ovoga sto je napravio nemozes pric mecki kad u trecem sektoru gube +0,350 da bi bio ispred mecki morao je navuc u prva dva sektora bar -0,4000 a to ti je vec domen stivena spilberga i et-ja




        15



        3
      • Slažem se s ovim za Raikonnena ali zašto Kanadu uzimati kao referentni dio sezone ako Mercedes nije imao svoje ‘upgrade’ tamo. Sada kada smo došli u Europu i kada oba tima imaju nadograđene bolide, tek sada možemo vidjeti stvarno stanje. Skraćeno, da je Mercedes dopremio svoje nadograđene djelove u Kanadu vjerojatno bi i tamo bili dominantni, barem u kvalifikacijama.




        18



        4
  6. Ovi meteorolozi su ocito pijani hahaha,ocekivano mercedesi sa ovim poboljsanjima prvi a mislim da ce na silverstoneu jos i pojacati tu dominaciju, ferrariji ce se morati strpiti do hungaroringa..




    16



    6