Ferrarijev vozač Sebastian Vettel pobjednik je utrke za Veliku nagradu Kanade. To je ukupno treća pobjeda za Nijemca ove godine čime je ponovno preuzeo vodstvo u ukupnom porektu.

Drugi je bio Mercedesov Valtteri Bottas dok je najniža stepenica postolja pripala Maxu Verstappenu u Red Bullu.

Četvrto mjesto zauzeo je drugi Red Bullov vozač Daniel Ricciardo koji je u posljednjim krugovima bio pod velikim pritiskom Lewisa Hamiltona koji se na kraju ipak morao zadovoljiti petim mjestom.

Kimi Raikkonen još jednom nije zadovoljio svoje navijače i navijače Ferrarija jer je bio posljednji među najbržom šestorkom.

Najbrži od ostatka bili su Renaultovi vozači, Nico Hulkenberg na sedmom i Carlos Sainz na osmom mjestu. Esteban Ocon u Force Indiji završio je deveti, a sjajan rezultat ponovno je za svoj Sauber ostvario Charles Leclerc desetim mjestom.

Utrka, u odnosu na jučerašnje kvalifikacije, nije ponudila previše drame. Najviše ju je obilježio sudar u prvom krugu u kojem je Williamsov Lance Stroll stisnuo Toro Rossovog Brendona Hartleyja u zid čime je na stazu morao izaći i Sigurnosni automobil.

Do kraja utrke nije bilo prevelike drame, upisali smo tek novo odustajanje Fernanda Alonsa u njegovom 300. nastupu u Formuli 1.

Tijek utrke:

Start utrke prošao je mirno, barem u početku. Vettel je zadržao svoje vodstvo, a veliki dvoboj imali su Bottas i Verstappen koji su kroz prvi i drugi zavoj prošli kotač uz kotač. Ricciardo je pak imao dobar start te je uspio prestići Raikkonena.

Mir u utrci trajao je tek par zavoja. U sredini poretka vodila se velika borba. Lance Stroll nije imao dobar početak svoje domaće utrke. U jednom trenutku izgubio je kontrolu nad svojim bolidom te je otklizao prema zidu. No u tom trenutku ga je s te strane pokušavao prestići Hartley koji je ostao u sendviču između zida i Strolla.

Sve je rezultiralo kišom krhotina i malim ‘letom’ Toro Rossa. Obojica su u tom sudaru završili svoju utrku, a na stazu je morao izaći Sigurnosni automobil.

Nakon restarta utrke incident su imali Sainz i Sergio Perez koji su se dodirnuli u prvom zavoju. Zbog toga se Meksikanac izvrtio te je izgubio nekoliko mjesta.

Na vrhu nije bilo promjena. Verstappen i Bottas nisu uspjeli zaprijetiti Vettelu na vrhu, ali su u tom periodu vozili slična vremena.

Suci su imali pune ruke posla. Pod istragom su bili oba incidenta sa utrke, i onaj Stroll-Hartley te onaj Sainz-Perez.

Nakon deset krugova situacija na stazi se malo smirila, a jedini dvoboj bio je između Alonsa i Leclerca za 10. mjesto. Prvi je tada u boks ušao Force Indijin Sergio Perez koji je prešao na super mekane gume, najtvrđu dostupnu komponentu za ovu utrku.

Nekoliko krugova kasnije u boks je ušao i Esteban Ocon. Izgledalo je kako Force Indija ima problema s potrošnjom hypersoft guma. Time je Hulkenberg vratio svoju sedmu poziciju koju je na startu izgubio od Francuza.

Suci su u tim trenucima presudili da je dodir između Pereza i Sainza bio trkaći incident te da neće poduzimati daljnje korake.

Vettel je na vrhu samo nizao brze krugove te je uz Bottasa jedini išao ispod 1:16. U tim trenucima je Bottasu pobjegao na više od četiri sekunde zaostatka, a Verstappen je iza Finca pao dodatne četiri sekunde.

Veliki dvoboj spremao se u okršaju za četvrto mjesto gdje je Ricciardo ušao u unutar dohvata DRS-a Hamiltonu.

Oba Renaulta su u tom periodu obavili svoja zaustavljanja u boksevima, a u tome nisu bili baš najbolji jer su zaustavljanja trajala duže od uobičajenog.

U 17. krugu u boks su ušli Hamilton i Verstappen koji su izašli na šesto, odnosno na peto mjesto. Krug kasnije pitstop je obavio i Ricciardo, a u tome se uspio probiti ispred Hamiltona.

Svoje bokseve do tad su obavili Sauber, McLaren i gotovo sve druge momčad, a vodećem Vettelu su samo javili da su u ‘planu B’ te još nisu povlačili njega i Raikkonena po nove gume.

Veliki dvoboj je tada krenuo između Verstappena, Ricciarda i Hamiltona. Nizozemac je imao prednost od sekunde i pol ispred svog momčadskog kolega, ali Hamilton je ozbiljno stiskao Ricciarda te mu je bio unutar sekunde zaostatka. Ta trojka vozila je na super mekanim gumama.

Dobru utrku je imao Romain Grosjean koji je vozio na devetom mjestu, iako je startao posljednji. Francuz je sa Oconom bio u borbi za svoje prve bodove ove sezone.

Ricciardo je u međuvremenu pobjegao Hamiltonu na gotovo tri sekunde prednosti. Britanac je potom upitao svoj pit-wall zašto su stali u boks tako rano, a inženjer mu je odgovorio kako su morali riješiti problem s pogonskom jedinicom. Očito je da su imali nekakvih problema jer je Hamilton pri izlasku bio dosta spor te je teško držao ritam koji su imali Red Bullovi vozači ispred njega.

U 33. krugu u boks je prvi puta ušao Raikkonen koji je sa ultrasofta prešao na supersoft. Finac je izašao natrag na stazu kotač uz kotač s Hamiltonom, ali je Britanac ipak imao bolju putanju pri izlasku iz zavoja te je zadržao Kimija iza sebe.

Vettel i Bottas u tim trenucima nisu još ulazili u boks, a Bottas je počeo padati iza Nijemca i to do šest sekundi zaostatka. Nije bilo jasno da li je Finac imao problem s gumama ili je zapeo u prometu.

U 37. krugu u boks je ušao Bottas. Teško da su pokušavali napasti Vettela undercutom jer je Nijemac imao dosta veliku prednost. Međutim, odmah krug poslije u boks su zvali i Vettela koji je uspio zadržati svoju prednost. Oba vozača su prešla na supersoft čime su ciljali strategiju s jednim zaustavljanjem u boksevima.

Iako su te gume tehnički najsporije na ovoj utrci, to Vettelu nije smetalo koji je počeo nizati najbrže krugove utrke.

U 42. krugu iz utrke je morao odustati Alonso kojem su inženjeri rekli da vrati bolid u garažu. Španjolac je bio jako spor na stazi i očito da je imao problema sa svojim bolidom. Tužan način za završiti svoju 300. utrku u Formuli 1.

U 49. krugu došlo je do malog incidenta između Grosjeana i Ocona. Haasov vozač išao je po stražnnjem pravcu i pripremao se za ulazak u boks. U tom trenutku prestigao ga je Ocon koji se potom prebacio skroz ispred Grosjeana te naglo zakočio. Grosjean je zbog toga morao jako kočiti te lijevim kotačem ići po travi.

Petnaestak krugova kraja sve se stabiliziralo na stazi. Sve do trenutka kada je Bottas imao mali izlet sa staze. U drugom zavoju ‘zajašio’ je desni rubnik što ga je lansiralo van trkaće putanje pa je gotovo izletio sa staze. Nasreću za Botttasa, Verstappen je bio daleko iza te nije izgubio mjesto, ali je izgubio na vremenu, a došao je unutar tri sekunde zaostatka za vodećim Vettelom.

Ricciardo je deset krugova prije kraja pao pod prijetnju Hamiltona. Britanac je došao na nešto više od sekunde zaostatka, a krug za krug je taj zaostatak i smanjivao. U 63. krugu ušao mu je i u dohvat DRS-a.

Četiri kruga prije kraja Hamilton je ozbiljno stisnuo Ricciarda i došao mu je znatno blizu. No, Britanac je izgubio kontrolu na bolidu te je proklizao čime se Australac uspio odvojiti od napada.

Pred kraj utrke došlo je i do malo zbunjujuće situacije u kojoj je sudac počeo mahati ciljnom zastavom krug prije kraja utrke. Ali to nije zbunilo vodećeg Vettela koji je nastavio voziti brzo jer je znao da ima još krug do kraja.

Na kraju, treća pobjeda za Vettela ove sezone i ukupno 50. u karijeri čime je preuzeo vodstvo u poretku vozača.

37
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
26 Komentara na temu
11 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
27 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
onlyAlonso

Cestitke Sebu,palac dole kimi,a kapa dole Redbullu…na ovoj stazi ovako parirat meckinim i ferarijevim motorima…u francuskoj ako mercedes opet ne iskemija novim motorom koju desetinku,mislim da im je Redbull sada tu…neka malo lujo gazi mecku,pa malo proklizavanja,pa malo vanka staze…lako pobjedivat u bolidu koji od 20 utrka odnese 19 pol positiona….odjuris napred,vozis u cistom zraku i kontroliras gume i gorivo,al cim ti trebas ganjat i pritiskat malo je drugacije….inace sama utrka jos jedna procesija punim gasom,dva pretjecanja i ni to nemozes vidit zbog reklama…katastrofa…A moj slavljenik u Mclaren krami jos jedno odustajanje…i taman kad covjek pomisli bit ce nesto od… Read more »

avatar
Član

Da slažem se sa večinom da je utrka bila dosadna ali to je F1 inače bila takva ali ovome danas nešto više fali,prije je isto bilo dosadno ali me nešto držalo a sada to fali. BAKU i KINA su spasili safty car inače bi bile iste kao i ove danas. Mclaren se muči sa Sauberom i to več se ponavlja i u Španiji i sada u Canadi.To više nije momčad koju ja poznam nju je zamjenio RBR,kao ljuti rival Ferrarija što je nekada bio Mclaren. Neznam šta reči pametno kako je Alonso i rekao prvih 6 znamo za koga su… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Mislim da će se u skoro vrijeme Renault pridružit velikoj trojci i stvorit veliku četvorku. Red Bull je sada u delikatnoj situaciji, ako promaši sa pogonom za slijedeću sezonu, stvari mu mogu poći naopako.

avatar
Član
F E R R A R I

Seb se lagano prosetao do pobjede a Kimi Boze me sacuvaj. Neznam zasto ga uopce vise drze, samo gube budove za konstruktorski naslov

avatar
Član
White Lion

Nakon nekoliko desetljeca pracenja F1 konacno odustajem od nje. Previse vremena trosim na premalo zbivanja i ne vidim smisao vise u svemu ovome pa dok se nesto ne promjeni otpadam iz ovog predivnog sporta koji unistava sam sebe zbog interesa velikih.

avatar
Član
FernandoAlonso0506

izvin’te, ali…ja sam gledao sahranu, sprovod, kako hoćete 2 sata. Baš onako dostojanstvena sahrana pripremljena za milione gledatelja. Ovo sporta i trkanja vidjelo nije. Citavu trku sam bio ozbiljan, tužan, šta gledam zapravo. Na šta trošim vrijeme svoje…baš lijepo odgledati 2 sata lijepe sahrane, pokopan sport, ne 2, vec 102 metra u zemlju.

avatar
Član
nixon

Čestitke ferrariju na pobjedi to je sve sto mogu komentirati na ovu utrku
ajme meni koja dosada umalo sam zaspao…Uspijeli su i kanadu napraviti dosadnom svaka čast!!!
🙁

avatar
Član
FerrariHR

Bravo Seb..bravo Ferrari, čestitke na ovoj jubilarnoj pobjedi. Nadogradnje su se pokazale pun pogodak a Ferrarijeva makinja pogotovo. A Seb je odvozio maestralno. Šteta za Kimija šta nije bar donio još koji bod kad već vozi penzionerski. Odličan vikend.

avatar
Član
given2drive

Prvo…cestitke prvoj trojici…
Drugo…ovo je bilo negledljivo…uzasno dosadna utrka…

avatar
Guest
Senninho

Čestitke Vettelu na pobjedu a Lujo ove godine nekako vozi kao da nije 💯% unutra nešto ne štima!?

avatar
Član
mika.KA

ma dobro on vozi ali motor ga zezao.

avatar
Član
Deni035

Otkad je poceo trpat onoj Pussy Cat Dlls -ici.. vise misli na p..ku nego na voznju.

avatar
Član
mika.KA

nezz tko je uopce preticao.

avatar
Član
Panzer

Deni 035 da si ti živ on s njom nije već 3 godine uostalom mlad dečko nek trpa kom hoće, može mu se.

avatar
Član
crofessional

I Kanada je pripitomljenja staza. Uspjeli su u nemogucem. Bravo F1

avatar
Član
F12013

Napokon i u Kanadi pobjeda i to uvjerljiva!
Post od 2004 je završio. Ponovno vodstvo za Vettela u prvenstvu. Ova sezona je poslastica prava zasad. Nek se tako i nastavi samo. Ferrari je jak i to me veseli.
Konkurirati ovdje Mercedesu je real deal.
Najbitnije mi je vidjeti kakvi će biti na Silverstoneu i Monzi. Tamo bi bilo najljepše pobijediti.
Forza dečki!
Pametno samo.

avatar
Član
Dejan

Katastrofa!!!
Nisam navijac neke odredjene momcadi,jednostavno volim f1 al ove procesije stvarno postaju negledljive!
Ovo se svelo na kvalifikacije,start do drugog zavoja i laku noc!
Sad jos samo fali da mercedes pokaze sto moze sa novim motorom(nadam se ne previse)da barem subotom mogu uzivat jer su nedjelje odavno prestale bit zabavne!

avatar
Član
147 kt

Kao navijač Ferraria bojim se da ce u Francuskoj Red bull biti u prednosti. Staza bi im trebala vise odgovarat.

avatar
Član
Desmosedici

Pa ne znam baš. Staza ima duge pravce i dosta brze krivine, snaga PU će biti presudna. Vidjećemo kakva će biti ta nova specifikacija Mercedesove PU, toga me je strah.

avatar
Član
iceman1134

Nova specifikacija plus mercedesove one sheme s gumama

avatar
Član
Desmosedici

Bravo ragazzi! Hahaha! Čestitke Sebu i Ferrariju. Šteta što Kimi nije uspio iskoristit potencijal ovog bolida sa mjestom na postolju. Seb je u statistici tako blizu Profesoru Prostu. Da ga dostigne fali mu jedna pobjeda, tri postolja, 8 najbržih krugova, a prestigao ga je za čak 21 pole position i četiri utrke dosad više odvožene. Zanimljiva statistička sličnost. Nadam se da će Seb još puno toga postići u karijeri i ostavit po statistici velikog Profesora daleko iza sebe.

avatar
Član
Mike-ferrari

Bravo Ferrari i Seb
Inace dosadna utrka da nemos vjerovati
Jedina razlika sa Monacom je sto kad netko pocne stiskati mislis ima mjesta i 3 drs zone pa ce biti pretjecanja ali nista
Inace super vikend za Ferrari

avatar
Član
Worf

da je moguca ovako uzasna utrka u kanadi………..to je za nepovjerovat. nema se sto vise reci. katastrofa uzas. sve sto se imalo vidjeti, vidjelo se u prva 4 zavoja. zao mi je sto sam pogledao do kraja……..
ako im ovo nije alarm da se nesto mora promijeniti, onda bolje da ju zauvijek ugase. ovo je bilo mucenje.
kao sto sam govorio nakon bakua i kine, ukoliko se ne dogodi neki ludi SC malo prije kraja, utrka je kamilica. evo dokaza. i to u kanadi. za nevjerovat

avatar
Član
147 kt

Sta se moze. Jucer je najavljeno mercedes pobjeduje. Ocigledno je nest poslo po zlu.

avatar
Član
iceman1134

Ponovno očajna utrka za nepovjerovat, a u ovog s mojim nickom više ni ja nemam nikakve druge riječi osim sramota i užas

avatar
Član
LHsince2007

Kao prvo čestitke Vettelu i Ferrariu na pobjedi i fantastičnom vikendu, odradio je posao kako spada i to je to, nemam više šta za reći. A sad kao drugo. Ovakva super zanimljiva staza, ovakve male razlike između vodećih bolida i opet ova današnja dosadna pravila uspiju zafrkat sve to. Previše štednje je u današnjoj F1, nije to wec ljudi moji već sprint. Ne vidim logiku štedit cijelu utrku motor, gume, bateriju, ulje itd. da bi zadnjih 5 krugova, pazi sad, pokušao preteći, ne preteći, već pokušao preteći jedan, ne dva ne tri, nego jedan bolid i opet ga na kraju… Read more »

avatar
Član
modesto

to sam ja još govorio prije 7 godina da f1 ide nizbrdo mozda onaj tko svoji pole treba biti zadnji pa nek se probija ionako pobjegnu 20ak sekundi u 4 krugu, ovako bi stizali ionako sve i ušli u top 5,,ali ne znam ovo je postalo dosadno za gledat,govorili su dosadni monako i barcelona a na jednoj od najuzbudljivijih staza bezveze

avatar
Član
Desmosedici

Pa kako bi izgledale te kvalifikacije? Takmičili bi se tko će biti sporiji da bi imali što bolje startno mjesto u utrci?

avatar
Član
F1 Driver

LHsince2007. Moram ovo da prokomentarisem sto si napisao jer si stvarno pogodio u sustinu, i apsolutno, apsolutno delim tvoje misljenje. Ovo si veoma dobro napisao i upakovao i mislim da skoro svi istiniski ljubitelji i poznavaoci ovog sporta to vide i znaju. Jer to je tako i sirom sveta. Evo bas sam u Kanadi dok se odrzavala ova trka i ovde je apsolutno isto stanje, ljudi se pitaju sta se ovo desava i da li ovo ima vise smisla. Neki koji nisu toliko aktivno pratili F1, i kada im kazem sta se desava budu zbunjeni i iznenadjeni jer postavljaju logicno… Read more »

avatar
Član

Baš si me pogodio s jednom rečenicom, osječaj da ču uskoro prestati pratiti moj omiljeni sport mi je več neko vrijeme u glavi (nažalost,neželim ali…) ,ja bih prije bio zaljepljen za ekran od 1 do zadnjeg kruga a sada to više nije to.Još kad mi Alonso ode ja ne znam dali ču se prebaciti na nešto drugo. OBOŽAVAM F1 DA SE RAZUMIJEMO U F1 nebi trebalo biti toliko ograničenja a i fali I jebeni zvuk,neki dan gledam video iz 2004 Montoju u onom ludom BMW-u taj bolid je vrištao i zguštom sam pogledao taj njegov video na face-u ..,uspoređujem si… Read more »

avatar
Član
mika.KA

cestitke sebu
mercedes uzeo dosta bodova!
red bull ocekivao vise od njih!
alfa-sauber dobarrr..
uhh ova sezona je sva u taktici radi samo tri motora.
mislim da za sada tu mercedes radi najbolji posao.

avatar
Član
miroGP

Nisam pogledao trku do kraja jer nije se ni imalo sto vidjeti. Kimi otkako je dosao u ferrari iz lotusa vozi mlako. Ne mozes zaboraviti voziti kroz par mjeseci. Ili je to ono potpisao sam ugovor voz br 2 pa se ne moram kidati, dobra para, sudjelujem u razvoju, vozim za sebe itd..da nije bilo 2 odustajanja bio bi bolje pozicioniran u poretku ali opet mu nedaje za pravo da vozi ocito kako mu dodje..da ga se baci u drugu ekipu mislim da bi izvlacio maximum iz bolida jer zna a ovako, sto bi kad ne moram..utrka sto reci, monaco… Read more »

avatar
Član
mironet

Raikonena odmah izbaciti iz Ferrari-a, pa taj nikad nije znao niti će znat voziti

avatar
Član
modesto

čudi me osim onog sudara malo događanja na stazi lijepoj i atraktivnoj kao šta je montreal,nema akcija na stazi poredak prve trojke se nije mijenjao, ako na ovoj stazi nije bilo akcije onda… inače 1 zavoj je uvijek imao sudare nadajmo se boljoj utrci za vn francuske na legendarnom castelletu.

avatar
Član
aprenrecaj

Cestitke Vettelu,sasvim zasluzena pobjeda,nije bilo previse događaja tako da se nema sta puno komentirati,po meni vozac dana Ricciardo,Hamilton solidno 5.mjesto ….. 🙂

avatar
Član
harii87

Kao što rekoh… Ferrari je izgledao sve bolje i bolje kako je vikend odmicao.

Definitivno čestitke VET na odličnoj vožnji a Kimi definitivno u penziju i mali LEC ili još bolje RIC u Ferrrari. Utrka sama po sebi opet kamilica…

Definitivno trebaju:
A) Uvest promjene kojima će se omogućit pračenje bolida ispred “u mjenjaču” koliko god krugova treba
B) Modificirat gume da se uvede 2-3 zaustavljanja po utrci jer tek onda taktike mogu doć do izražaja
C) Masa drugih stvari al krenimo sa osnovnim…

avatar
Član
147 kt

Mercedes danas pobjeduje. Uss Esad sta sad di sad. FORZA FERRARI. GRAZIE.