Sebastian Vettel u Ferrariju startati će s najbolje startne pozicije u sutrašnju utrku za VN Kanade. Društvo u prvom startnom redu pravit će mu Mercedesov Valtteri Bottas, a svoju priliku sa trećeg mjesta tražit će MaxVerstappen u Red Bullu.

Četvrto mjesto zauzeo je Lewis Hamilton, a treći startni red zauzeli su Kimi Raikkonen i Daniel Ricciardo.

Svih šest prvih vozača imalo je priliku za najbolje startno mjesto u ovim nevjerojatnim kvalifikacijama. Hamilton je u posljednjem pokušaj čak bio i najbrži, ali je nekoliko puta tijekom kvalifikacija blokirao kotače. To ga je i koštalo pole positiona.

Sedmi će u sutrašnju utrku startati Renaultov Nico Hulkenberg, a osmi Esteban Ocon u Force Indiji. Peti startni red zauzeo je drugi Renault-Force India par, Carlos Sainz i Sergio Perez

1  Vettel        Ferrari      1:10.764
2  Bottas        Mercedes     1:10.857  +0.093
3  Verstappen    Red Bull     1:10.937  +0.173
4  Hamilton      Mercedes     1:10.996  +0.232
5  Raikkonen     Ferrari      1:11.095  +0.331
6  Ricciardo     Red Bull     1:11.116  +0.352
7  Hulkenberg    Renault      1:11.973  +1.173
8  Ocon          Force India  1:12.084  +1.320
9  Sainz         Renault      1:12.168  +1.404
10 Perez         Force India  1:12.671  +1.907
11 Magnussen     Haas         1:12.606
12 Hartley       Toro Rosso   1:12.635
13 Leclerc       Sauber       1:12.661
14 Alonso        McLaren      1:12.856
15 Vandoorne     McLaren      1:12.865
16 Gasly         Toro Rosso   1:13.047
17 Stroll        Williams     1:13.590
18 Sirotkin      Williams     1:13.643
19 Ericsson      Sauber       1:14.593
20 Grosjean      Haas         -

Q1

Tek što je krenuo kvalifikacijski trening, točnije nakon samo 19 sekundi, on je završio za Romaina Grosjeana. Pri izlasku vozača iz garaže na pit-lane, iz Grosjeanovog motora se pojavio gusti oblak dima i inženjeri su mu odmah naredili da zaustavi bolid.

Šteta za Haasovog vozača koji je u slobodnim treninzima pokazao bolja vremena od svog momčadskog kolege.

Prvo vrijeme kvalifikacija postavio je Sauberov Charles Leclerc sa 1:14, a odmah iza njega su krenuli Magnussen i Sergej Sirotkin.

Vettel je ubrzo skinuo mladog vozača sa vrha sa impresivnih 1:12.1, a njegov momčadski kolega išao je oko 50 tisućinki brže.

Za to vrijeme Mercedesovi vozači nisu postavili vremena. Prvi je krenuo Hamilton, ali je napravio grešku u šestom zavoju te nije imao dobar brzi krug.

Blizak susret imali su Marcus Ericsson te jedan od Red Bullova gdje je došlo gotovo do incidenta.

Red Bullovi vozači, pogotovo Verstappen koji je dominirao treninzima, nije mogao u ovom periodu bolje od trećeg mjesta, a ubrzo je i to mjesto izgubio od Bottasa.

Vettel i Raikkonen su u početnom dijelu prve runde bili svijet za sebe, a Vettel je ipak bio nešto brži te je spustio vrijeme na 1:11.

Opasnost od ispadanja u tom trenutku prijetila je Ericssonu, Sirotkinu, Leclercu i Lanceu Strollu. Nažalost, Ericsson nije niti mogao popraviti svoje vrijeme jer je imao bliski kontakt sa zidom u kojem je slomio svoj prednji desni ovjes.

Upravo ti vozači krenuli su nove brze krugove kako bi probali pobjeći iz knock-out zone dok su vodeći parkirali i hladili svoje bolide.

Opasnost je prijetila i Fernandu Alonsu kojeg je na 15. mjest gurnuo Leclerc koji je pobjegao na 12. mjesto. Stroll je također bio u brzom krugu, ali je napravio grešku u posljednjoj šikani i produžio ravno. Brendon Hartley u Toro Rossu je za to vrijeme iz opasne zone pobjegao na 10. mjesto te Alonsa gurnuo u zonu ispadanja.

Opasno je visio i drugi McLarenov vozač Stoffel Vandoorne koji je bio 15., točno na rubu ispadanja.

Belgijac je uspio pobjeći tek na 14. mjesto i bio je za trenutak na sigurnom, a na rub ispadanja ga je gurnuo Alonso koji je pobjegao na 14. mjesto. Kako Sirotkin i Stroll nisu mogli ići brže od McLarena, Pierre Gasly je jedini imao priliku izbaciti Vandoornea, ali to nije uspio.

Eliminirani: Grosjean, Ericsson, Sirotkin, Stroll, Gasly

Q2

Prvi na stazu izašli su Ferrarijevi vozači i to na ultra mekanim gumama. Na istim gumama izašli su i Mercedesovi vozači. Bilo je zanimljivo gledati na čemu će izaći Red Bull koji nije bio siguran može li si dopustiti izlazak na srednje tvrdoj dostupnoj komponenti.

Usprkos tome što nisu bili na najmekanijoj komponenti, oba Ferrarija su išla u vrijeme 1:11. Hamilton je također išao dosta brzo, ali je napravio jednu grešku te je blokirao kotač s velikim flat spotom na prednjoj desnoj gumi.

Britanac zbog toga nije mogao bolje od trećeg mjesta, a ubrzo ga je na četvrto mjesto spustio momčadski kolega Bottas koji postavio najbrže vrijeme. Bio je samo 10 tisućinki brži od Vettela.

U tom trenutku na stazi se pojavio i Ricciardo koji je ipak odabrao hypersoft gume. Australac ipak nije mogao bolje od četvrtog mjesta, a, baš kao i u slučaju Mercedesa, za jedno mjesto ga je spustio momčadski kolega Verstappen koji je zasjeo na vodeće mjesto sa 42 tisućinke bržim vremenom od Bottasa. Time se prva šestorka smjestila unutar četiri desetinke sekunde.

Nešto dublje u poretku nije bilo velike borbe. Alonso i Vandoorne u prvim pokušajima nisu mogli bolje od 13. i 14 mjesta. Jedini sporiji od njih bio je Leclerc. U zoni ispadanja još su bili Hartley i Magnussen.

Na stazu je nakon toga ponovno izašao Raikkonen i to na hiper mekanim gumama. To je značilo da ako Finac postavi brže vrijeme na tim gumama, da će na njima morati i startati. Sve je bilo pitanje strategije, ali više je izgledalo da je Finac na stazi “čisto ako zatreba”. Na stazu je izašao i Vettel.

Nekoliko minuta kasnije to se pokazalo i točnim jer niti jedan Ferrari nije popravio svoje vrijeme. Vettel pogotovo to nije uspio napraviti zbog ogromne gužve koja je nastala na stražnjoj ravnini.

U svoje druge pokušaje su standardno izašli vozači kojima je prijetilo ispadanje. Leclerc u prvom popravnom pokušaju nije uspio pobjeći iz knock-out zone, ali je uspio preskočiti oba McLarena.

Vandoorne i Alonso popravili su svoja vremena, ali nedovoljno za prolazak dalje, čak nedovoljno ni za pobjeći sa posljednja dva mjesta druge runde. Tako su završili dvije desetinke iza Harleyevog Toro Rossa s Hondinim motorom. Iz zone ispadanja nije uspio pobjeći niti Magnussen.

U jednom trenutku je u opasnosti bio Hulkenberg, ali je dobrim krugom uspio pobjeći na sedmo mjesto. U posljednjim trenucima pao je još jedan brzi krug, to je bio krug Ricciarda koji je rekordom staze zasjeo na sami vrh.

Eliminirani: Vandoorne, Alonso, Leclerc, Hartley, Magnussen

Q3

Čim se pojavilo zeleno svjetlo na stazu su izašli Mercedesovi, Ferrarijevi i Renaultovi vozači dok je Red Bull još čekao baš kao i Force Indijin dvojac.

Hamilton je prvi postavio vrijeme sa 1:11.2, ali onda ga je vrlo brzo skinuo Raikkonen sa 1:11.0. No onda je kao grom iz vedra neba na vrh zasjeo Bottas sa 1:10.8 i izgledalo je kao da bi Finac mogao, bar u početnom dijelu treće runde, biti na pole positionu.

No, onda je na scenu stupio Vettel sa 1:10.7 i zasjeo na provizionalno najbolje startno mjesto.

Hamilton tijekom svog kruga bio je posebno ‘nervozan’ nekoliko puta je i blokirao kotače pa je stoga vjerojatno njegov krug bio tek četvrti najbrži.

Red Bullovi vozači izašli su na stazu kada su se ostali povukli. Ricciardo je kroz dva sektor imao slična vremena kao Vettel, ali je u posljednjoj šikani imao slabiju izlaznu brzinu te je pao pola sekunde iza Vettela. Verstappen nije u prvom brzom krugu treće runde uspio biti bolji od četvrtog mjesta.

Prvi je u nastavku u brzi krug krenuo Raikkonen, ali je vrlo brzo napravio grešku kada je otišao široko na jednom dijelu. Finac je shvatio da je uprskao te je odmah pustio gas.

Hamilton je bio iza njega i bio je dosta brz, ali je još jednom blokirao kotače i napravio grešku. Postavio je tek treće vrijeme. Vettel je uspio popraviti svoje vrijeme za 12 tisućinki, a Ricciardo nije uspio bolje od šestog mjesta. Bottas je na kraju zadržao drugo mjesto i to za samo nekoliko tisućinki za Vettelom, a Verstappen se uspio probiti na treće mjesto.

 

19
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
9 Komentara na temu
10 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
13 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
onlyAlonso

Stvarno je sramotno,a vec i glupo komentirat taj Mclaren…volim Alonsa i nisam siguran da cu pratit F1 kada ode,ali brate odi iz tog trulog Mclarena cim prije,tj. odmah…katastrofa od bolida za koji tvrde da je medu najboljim na gridu,zaostajat za Red bullom sa istim motorom u kvalifikacijama 2 sekunde,sramota za ime koje nose….a i sta se tice renoa takode 0,7 sekundi iako mi taj dio nije jasan sta se renoa tice jer gledajuci slobodne treninge uvijek kasne za Mclarenom na prvom i drugom i onda na trecem su tu negdje a u kvalifikacijama osjetno brzi…mislim da oni kao tvornicka momcad… Read more »

avatar
Član
White Lion

Upravo tako i na to je upozoravao Ron Dennis kada je odlazio iz Mercedesa da se jednostavno ne mogu boriti sa tvornickom momcadi koja ima postavke motora koje samo oni poznaju. Rekao sam tada i ponoviti cu da je prelazak na Renault bio pogreska jer ono sto su radili Toro Rossu prosle sezone pred kraj je bilo sramotno, ali uticaj Alonsa je strasan za McLaren i morali su otici od Honde ili bi ga izgubili. Jednostavno se nisu trebali micati od Honde nakon svega sto su prosli s njom, ali ovo vise nije onaj McLaren iz proslih vremena i ovu… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

A što bi onda trebao reći Williams? Da je žrtva Mercedesove urote? Da nema kvalitetnu PU? Mislim da se Mclaren sam doveo u probleme kad je prešao na Hondu. Godine neuspjeha znače stagnaciju, gubitak sponzora, novca, sposobnosti pobjeđivanja, znači polagano propadanje. Nadam se da će nać načina da se izvuku iz ovoga i opet postanu top momčad. Samo da ne pođu stopama Williamsa.




2



0
avatar
Član
rolu

Sutra 3 vodeća tima imaju šansu za pobjedu. Zid Slavnih bi mogao zakomplicirali situaciju. Na pravcu Ferrari ima malu prednost. Hm biti će svega nadam se zanimljivoj utrci.




14



0
avatar
Član
White Lion

Sramotno je gledat McLaren koji zaostaje skoro 2 sekunde za Red Bullom, zaista sramotno




26



2
avatar
Član
Panzer

Mercedes sutra pobjeđuje. Race pace na US i SS prejak za konkurenciju,!




9



25
avatar
Član
RS172

Zar nisi cuo da imaju stari motor koji je odvozio vec 6 utrka, treninga i kvalifikacija? Zar stvarno mislis da ne bi bili brzi u Q3 da su mogli biti brzi? Jednostavno ne smiju forsirati ovaj motor ako misle zavrsiti utrku.




11



1
avatar
Član
Panzer

Motor nije problem, problem je u hypersoftu za kvalifikacije.




4



5
avatar
Član
harii87

Ne bih se složio. Dojma sam više kako Ferrari ide sve bolje kako vikend odmiče…

Međutim, definitivno je užitak za gledat kaok se 6 bolida nalazi unutar 0.35s što je stvarno fenomenalno!

Vjerujem da će utrka biti tip-top 🙂




11



1
avatar
Član
Mike-ferrari

Nebi cudilo ovo je Mercedesova staza 110% uvijek bila
Ferrari je izgledao klimavo na simulacijama utrke
Gume uz moguci safety car ce odluciti




1



0
avatar
Guest
Senninho

Čestitke Vettelu na PP isto i Bottasu i malom a dežurnim pljuvačima i jazavcima samo ovo vikend još nije gotov strpite se mogli bi se vratiti nazad u rupu!




15



19
avatar
Član
Mike-ferrari

Bravo Seb
Kimi daj stisni sutra
Verstapen prreeeblizu




30



4
avatar
Član
FerrariHR

Bravo Vettel. Odličan uvod u utrku. Nadam se da će se sutra Kimi probit naprijed.




42



6
avatar
Član
F1 fan

Tako to majstori rade!
Kaj je Lujo , gubis od balonje a bogami i timski kolega obrisao pod sa tobom.




56



31
avatar
Član
BMWjac

A moj Kimi, ne opet.




38



3
avatar
Član
Desmosedici

Ma ne, on je brži i bolji od kreveljka, samo mu zločesti šefovi u Ferrariju to ne dozvoljavaju. Jeli tako?..Tako bar komentiraju neki pametnjakovići na ovom portalu.




35



9
avatar
Član
BMWjac

Desmosedici, krivo si shvatio moj komentar. Kimi vozi odlično gotovo sve treninge i kvalifikacije, i onda u odlučujućem trenutku napravi grešku, što mu se zadnje vrijeme često događa. Samo sam to htio reći, onako pod friškim dojmom kvalifikacija. Inače, što se tiče Kimija, drag mi je kao i mnogima koji za njega ne navijaju. Ima, što bi se reklo, karizmu, a ljudi to vole. Po mom mišljenju, dobar je vozač, štoviše i odličan, ali ipak ne pripada onom uskom krugu najboljih. Usput, ne sviđa mi se kad netko bilo kojem vozaču dodjeljuje pogrdne nazive. Bez obzira koliko mu taj vozač… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

BMWjac sve potpisujem što si rekao, imamo isto mišljenje. Ovo “kreveljko” sam citirao kako ti likovi nazivaju Seba, a ne kako ga ja doživljavam. On je za mene top, broj 1, vozač na gridu, stroj za pobjede. Nadam se da će ga i sreća konačno pomazit i da ove godine opet bude Weltmaister.




6



2
avatar
Član
Worf

pa dugo ja vec govorim da je njegovo vrijeme proslo, i da se umirovi, bas sto se f1 tice. ima puno mladjih i brzih vozaca koji bi to mjesto u ferrariju iskoristili kako treba




2



0