Red Bull i Mercedes imaju vjere u FIA-u da će osigurati potpuno poštivanje pravila glede baterije i upotrebe ERS-a od strane svojeg najvećeg rivala, Ferrarija.

Tjednima su kolale glasine da Ferrari stječe nedopuštenu prednost. Naime, u pravilima stoji da MGU-K može nositi maksimalno 120kW snage. Bilo je nagovještaja da Ferrari koristi više od 4MJ energije po krugu iznad dopuštenja i to zahvaljujući dvostrukoj bateriji, koja se ne vidi na FIA-inim senzorima.

FIA je provjerila sporne Ferrarijeve sisteme u Azerbejdžanu i Španjolskoj, a stvar se zahuktala nakon vijesti da Ferrari koristi poseban software koji onemogućava provjeru te da FIA aktivno nadzire bolide pomoću dodatnog hardware-a.

Christian Horner i Toto Wolff su se osvrnuli na cijelu situaciju i izrazili vjeru u FIA-u da aktivno radi na rješavanju problema.

“Očigledno postoje glasine koje svi pokušavamo razumjeti. Siguran sam da FIA poduzima sve potrebne mjere kako bi nadzirala i provjerila ponašaju li se bolidi u skladu s pravilima. Naravno, dio je momčadske odgovornosti da osigura pravilnost bolida. Mislim da je FIA naj nadležnija po ovom pitanju,” komentirao je Horner.

“Teme oko legalnosti bolida svako malo iskaču, neke su malo više kontroverznije od drugih. Upravo je svakodnevna zadaća FIA-e da provjerava što momčadi rade, a obaveza je momčadi ponašati se u skladu s pravilima. Imam potpuno povjerenje u FIA-u da se angažirala oko svakog problema – bilo na šasiji ili motoru. Koliko sam ja upućen, process provjere je još u tijeku te nam predstoji vidjeti koji je rezultat svega,” izjavio je Wolff.

9 COMMENTS

  1. Cuj njih oni imaju povjerenje u FIA-u. Tko ih uopce kaj pita? Šuti i vozi.
    Jesu li imali povjerenja kad su bila flexi krilca kod redbulla u pitanju, kad je michelin imao presiroku gaznu povrsinu u odnosu na bridgestone, kad su muljali s testovima guma, kad su razvijali hibridne motore daleko prije svih zbog povlastenih informacija?




    17



    6