Mercedesov vozač Lewis Hamilton pobjednik je utrke za VN Španjolske! Britanac je slavio ispred svog momčadskog kolege Valtterija Bottasa i Red Bullovog Maxa Verstappena.

Četvrto mjesto pripalo je Sebastianu Vettelu u Ferrariju dok je Daniel Ricciardo ugrabio tek peto mjesto. Sjajan rezultat iz jučerašnjih kvalifikacija potvrdio je u utrci Haasov Kevin Magnussen šestim mjestom, a dosta bodova za Renault osvojio je i Carlos Sainz. Fernando Alonso u McLarenu zauzeo je osmo mjesto, a deveti je kroz cilj prošao Force Indijin Sergio Perez. Posljednje bodove iz Španjolske odnio je Sauberov Charles Leclerc koji drugu utrku za redu osvaja bodove.

Tijek utrke:

Na samom startu utrke sve je prošlo mirno. Hamilton je sa najbolje startne pozicije krenuo mirno i zadržao prvo mjesto, a ispočetka se činilo i kako je Bottas zadržao svoje mjesto. No, Vettel je kroz prvi zavoj imao bolju trakciju i uspio se probiti na prvo mjesto.

Svoja mjesta su uspjeli zadržati i Kimi Raikkonen i Red Bullovi vozači, a iza njih je krenuo show. Prvo je Alonso izgubio nekoliko mjesta, a u okršaju su bili momčadski kolege Magnussen i Romain Grosjean. Upravo Francuz se u toj borbi izvrtio na stazi i napravio veliki oblak dima. Vidljivost je zbog toga bila jako slaba pa su na njega naletjeli Nico Hulkenberg i Pierre Gasly. Sva trojica su u tom incidentu razbili svoje bolide i utrka je za njih prerano završila.

Zbog silnih krhotina na stazu je morao izaći Sigurnosni automobil, a sa staze je izašao tek u šestom krugu i utrka je ponovno počela. Odmah na restartu je Ricciardo napravio jednu veću pogrešku kada je otišao dosta široko u jednom zavoju. Zbog toga mu je zaprijetio Magnussen, ali Australac je zadržao svoju poziciju.

Oblaci su se u tim trenucima počeli nakupljati i kiša je ozbiljno zaprijetila da će pasti na stazu. Čak je i temperatura bila niska pa su se vozači dosta mučili, pogotvo ovi koji su vozili na supersoftu.

Stoffel Vandoorne je u tim trenucima došao pod istragu jer nije prošao iza čunjića u prvom zavoju kada je otišao široko, a nakon istrage su mu suci dodijelili i pet sekundi kazne.

Prvi u boks je otišao Vettel i to u 17. krugu. Nijemac je sa mekanih guma prešao na srednje tvrde, a na stazu se vratio iza Magnussena. Vrlo brzo nakon njega u boks je otišao i Bottas, a izgledalo je kao da će Finac uspjeti prestići Ferrarijevog vozača kroz bokseve. No onda je Vettel sjajnim potezom u posljednjem trenutku uspio proći Magnussena i put presjeći Bottasu te zadržati mjesto ispred Finca.

Bile su to dobre vijesti za Ferrari, ali par krugova kasnije stigle su ih i loše. Raikkonena je prestigao Ricciardo, a vidljivo je bilo da je Finac jako spor. Inženjerima je prijavio da ima problem, a oni su nakon pokušaja rješenja rekli da se vrati u boks i zaustavi bolid.

U istom krugu je u boks otišao i vodeći Hamilton pa je na čelo utrke zasjeo Red Bullov Max Verstappen.

U tim trenucima najbolji okršaj na stazi je bio između Sainza i Marcusa Ericssona koji su se nekoliko puta u borbi i dodirnuli, ali Šveđanin usprkos tome nije tako lako prepuštao svoju poziciju. U tim krugovima krenuli su učestalije i zaustavljanja u boksu.

Posebno teško je bilo u pitu Force Indije koja se nije najbolje spremila za Estebana Ocona. Francuz je stao, ali stražnji desni kotač nikako nije ‘sjedao’ na svoje mjesto. Francuz je u boksu bio dobrih 15 sekundi.

Cijela situacija na stazi se nakon toga dosta smirila jer su svi obavili svoja zaustavljanja u boksevima. Vettel je u 40. krugu za vodećim Hamiltonom imao oko 12 sekundi zaostatka, a nije izgledalo da mu može ozbiljnije zaprijetiti, pogotovo na medium gumama. Štoviše, Vettel je morao dosta paziti leđa jer je Bottas ozbiljno prijetio i konstatno ga držao na 2,5 sekundi razmaka.

Najbolji okršaj na stazi je tad bio između Leclerca i Alonsa za osmo mjesto, ali ubrzo su se stvari zaintrigirale.

U 42. krugu Ocon je javio kako ima problema, a iz njegovog bolida pojavio se i dim. Inženjeri su mu rekli kako mora zaustaviti bolid te da ne mijenja brzine.

Na snagu je tada stupio Virtualni sigurnosni automobil, a Vettel je to iskoristio te otišao u boks po nove medium gume. Zbog toga je izgubio čak dvije pozicije te je pao na četvrto mjesto iza Bottasa i Verstappena.

Nizozemac je prilikom ponovnog kretanja utrke nakon VSC-a udario u stražnji kraj Williamsa te je na stazi iza toga ostalo i nešto krhotina. Perez je prešao preko tih krhotina, ali nasreću bez većih posljedica.

No, posljedice su stoga pogodile McLaren. Vandoorne je na startno-ciljnoj ravnini bio jako spor te je na izlasku iz boksa parkirao svoj bolid i deset krugova ranije od planiranog završio svoju utrku.

Verstappen je u tim trenucima najveći dvoboj bio je između Verstappena na trećem i Vettela na četvrtom mestu. Nijemac je skidao taj zaostatak, ali nije uspjevao ozbiljnije zaprijetiti. Zato jest Perez koji je cijelo vrijeme bio unutar DRS-a Leclercu, a uspio ga je prijeći pet krugova prije kraja.

Do kraja utrke nije bilo promjena i Lewis Hamilton je došao do svoje 64. pobjede u karijeri.

63 COMMENTS

  1. Samo bi želio reći da sam fun mladog Leclerc-a, i svaka mu čast na osvojenom bodu. Naravno da je sreća bila jedan od faktora za osvajanje boda, ali svejedno, drag mi je klinac. Već sam jednom napisao da sam ga pratio prošle sezone u GP2 i baš mi se dopao. Da ne spominjem Baku gdje je imao još bolji performans (ok, opet je sreća bila faktor za 6. mjesto… zahvaljujući Chrashsappenu).
    Go Leclerc!




    5



    0
  2. Dosadna utrka. Lujo ko kompjutor.Seb od drugog mista na četvrto previše je Ferarri prosuo bodova do sada svi pričaju o novoj gumi sve je to ok.ljudi imate pravo izraziti stavove i nezadovoljstva ali pogledajte da je lujo u istom bolidu 20s ostavija Botasa iza sebe s istim gumama nekako mi ne ležu te teorije zavjere dolazi Monako ferrari bi tamo mora imati 1 2 ako bude suvo.što se tiče guma sve ćemo viditi u Austriji.




    7



    1
  3. I velike pohvale za Vettela (i Arrivabenea), očigledno im žele ukrast prvenstvo, ali čovjek je suzdržan u izjavama. Nema pozivanja na druge ekipe i prošle incidente kao ovi iz Merca i RB, samo fokus na sebe i na pobjeđivanje.




    7



    17
  4. dosadna utrka onaj sudar na startu moglo je bit svašta,mercedesi su dominirali, baku i kinasu ove sezone najbolje utrke. barcelona je brza staza s brzim zavijima teško je pretjecat,žao mi j štasu usporili zadnji zavoj,sada slijedi monte carlo




    8



    2
  5. Zabrinut sam za Ferrari. Kad su bili dominantni stalno pehovi i pogreške. Danas opet taktičke pogreške, peh..ne mogu vjerovat da se ovo događa. Ok Lewis je danas bio dominantan, ali se mogla umanjit šteta sa 2 i 3 pozicijom.




    9



    0
    • Ja i nisam toliko zabrinut. Mislim da su ovde gume odigrale svoje. To je i Vettel povrdio na drugom članku. I temperatura nije išla u prilog Ferrariju danas. Mercedes je očito proradio po starome ali nevjerujem u toliki pad forme. Brinu me više greške u boksu ili na pitwallu. Vjerujem da će se Ferrari vratit opet na idućoj utrci. Ili ću pogodit ili ću ispast glup..jedno će bit.




      15



      4
  6. Kako je moguće da se ključna komponenta u performansama mijenja usred sezone nakon što su sve ekipe svoju filozofiju bolida osmislile za one gume koje su bile planirane od početka sezone? Aha da, Mercedes je u problemima. Zapravo i nije čudno, PU je Mercu već namješten, zašto ne i gume. Smiješna su mi ova silna čestitanja na pobjedi. Šteta za Ferrari i Vettela, rade odličan posao, ali očito je odlučeno da će show pripast nekom drugom




    30



    32
    • Puno se spominje ova promijena komponente guma u sred sezone kao da je to prvi put u F1 to se dešavalo i u doba Šumija (Ferrari) kakvih je tek tu promjena bilo i Seba (Red bull) pa ste isto svi kukali
      sad je vrijeme za Merc




      28



      8
    • 458Italia
      Ferrari je zadnji puta bio dobar u Australiji ostavljanjem sporijeg Vettela na stazi nadajuci se nekom spletu okolnosti i posrecilo se. Odlicna strateski odradjena utrka.
      Vettel je zadnji puta bio dobar u Bahrainu jer je ispravio stratesku gresku Ferrarija, ali imao je i bolid za to. Poslije toga bili su odlicni u kvalifikacijama i to je sve. I Vettel i Ferrari su bili losiji od konkurencije u utrkama. Ovdje u Spanjolskoj se dogodio preokret. A radi cega se dogodio vidjet cemo u Canadi (Monaco nikada nije reprezentativan) i narednim utrkama, sada mozemo samo nagadjati. Moze biti da je Merc profitirao tanjim gumama a Ferrari muku mucio s istima, da je dodatna zabrana i postrozena kontrola u vezi sagorijevanja ulja u svrhu povecanja performansi PU pogodila Ferrari i da su zato pali u kvalifikacijama i race paceu, da Merc polako nadolazi sa svojim bolidom kao i prosle sezone, da su nove mape Merc PU donijele stvarnih 10 ks… i td.
      Prvo skoci pa onda reci hop.




      6



      4
  7. Aj bez puno prosipanja pameti
    Cestitke Mercedesu na odlicnom poslu
    Karte su se ipak otvorile Mercedesu odgovara glatki asfalt i hladnija temperatura staze vec na ovoj stazi u 3 sektoru koji pokazuje kako ce lezati monako se vidi da nemogu parirati ferrariu ni red bulu
    Promjena mjesavine guma i moguca zabrana sagorijevanja ulja ocigledno idu Mercedesu na ruku
    Treba samo vidjeti koliko kakvih staza ima do kraja sezone
    O taktici i meh problemima ferraria jednostavno suvisno pricati




    16



    2
  8. Odlicno pracenje utrke i cijelog GP vikenda za GP1, cestitke autorima.

    Pitanje za sve kolege: da li je netko primijetio ovaj vikend dim iz bilo kojeg Ferrarijevog motora kao sto je to bilo u protekle 4 utrke i na testiranjima?

    Mercedesovim i Lujinim navijacima cestitam na brutalnoj pobjedi, ali zamolio bih da zadrze dostojanstvo i slave bez niskih udaraca. Treba biti covjek i u pobjedi i u porazu.




    28



    7
    • ne kuzim ovo :niske udarce!?
      koliko citam po drugim portalima (ovdje je jos ok) upravo farrarijevi navijaci optuzuju marc kao za gume!? wtf?
      prvo u australiji lujo na kvalama napravi savrsen krug i ODMAH napad na njega da ima party mod!?
      fsrrari pobjedi,sljedecih par utrka ferrari dominira i onda odjednom sve ok!
      sada napravi dvostruku pobjedu ZAHVALJUJUCI upravo strucnjacima u ferrariju (a mogli su imati drugo mjesto) kao i realno u baku 3mjesto ALI ne,kriv je tot u pirelli.




      43



      11
  9. “Teško je gledati, a još teže komentirati dosadne trke”
    All in All očekivano popodne u Barceloni, nisam ni imao očekivanja od ove staze – jednostavno nema ono nešto. Testna staza. Prepuštam priče o gumama i gaznim površinama upućenijima od mene, ali kad je to top priča vikenda znamo na čemu smo.
    U pokušaju sam da izdvojim par detalja s utrke. Prvo, neki dan baš ovdje članak o J.E. Vergneu i njegovom viđenju sezone. Pa ja eto gledam nakon prvog kruga, čovjek Francuz sjedi pored staze, ruke na kacigi, zamišljen… Kako bi to bilo da se malo zamjene ova dva Francuza, ne mora se maknuti ime Grosean, jako su fizički slični, neće niko skužit… Drugo, hoćemo li ove sezone uz horde Nizozemaca vidjeti i Poljake na tribinama, ili ćemo istrpit sirotog Sirotkina do kraja? Nisam gledao reference njegove, ima li ih uopće?… Treće, Sebastian Vettel opet je završio na barem jednom mjestu niže od onoga di je trebao završit. Pravilo, ne iznimka!
    Što očekivati u Monaku? Pol position nosi pobjedu u đžepu, kiša nosi show, Roman i Max kaos. Nadam se samo ne procesiju za milijardere.




    30



    2
  10. Čestitke Mercedesu i Hamiltonu, da li zbog guma ili su jednostavno donijeli bolji upgrade u to neću ulaziti, ali danas su letjeli stazom..
    A kad vidim “svog” Alonsa kako se u toj kanti od McLarena cijelu utrku tuče sa Sauberima i Force Indiom, plače mi se od muke 🙁




    43



    1
    • Meni također ali ako malo bolje pogledaš,Baercelona je takva staza gdje nema puno pretjecanja i Alonso je uspio dsa 11 doči na 8 i to je opet super.Pogledaj dali je bilo pretjecanja uglavnom su se zadržale pozicije koju si i imao.Primjer ti je Max,znači Vetel sa svježim gumama a ovaj ima još razbijeno krilo i na 2 sekunde mu je bio 10 krugova čak mu nije pošteno niti zaprijetio.Tako da po meni je Alo odvozio jednu opet odličnu F1 utrku i uzeo bodove.Jebote da on vozi Hass bilo bi svašta., vjerujem da bi imao on sada 50 bodova.
      Mene nešto drugo muči , neznam dali si primjetio kako i u Bakuu i u Španije je Vandoren u kvalama i treninzima dosta iza Alonsa što nije bio slučaj inače.




      3



      0
      • Frende Alonso rijetko kad ne odveze dobru utrku, on je uvijek nabrijan, motiviran i izvlači čuda iz bolida.. Strah me je i pomisliti da dobije poštenu pilu u ruke, mislim da bi pomeo pod sa cijelim gridom 😉




        1



        0
  11. Ferrari neće biti prvak još godinama isto tako se i Mclaren neće približit vodećima dok god imaju one šeprtlje u ekipama, trebaju ponovo presložiti šefove jer onaj forza forza i bojler neće ništa napravit




    35



    4
    • Donekle se slažem s tobom.Več sam rekao da je RBR zamjenio na f1 sceni Meklarena i Horner bi trebao biti u Meklarenu a isto mislim da Ferrari sa svojom politikom forsiranja Talijana na pozicije isto puši.Mislim svaka čast njima oni su napravili od Ferrarije ludi brend ali mislim da bi trebao biti šef stranac kao i u Hrvatskoj nogometnoj repki.




      2



      0
  12. Prije svega čestitke Mercedesu, ako baza u Brackleyu nije u stanju složiti konkurentan bolid, onda je definitivno ona u Milanu – Pirelli. “Nažalost” FIA je dopustila ovu specifikaciju guma, uz Španjolsku, samo u Francuskoj i Britaniji tako da već u Monaku očekujem povratak dominacije Ferrarija koji se pokazao najbrži na više različitih tipova staza.




    20



    39
  13. Cestitke Mercedesu! Strasno je ovo izgledalo. Odradili su ovo s pola snage.

    Ferrari sramota zescih razmjera! Kakve su to odluke s pitwall-a na stazi gdje pozicija znaci skoro kao u Monacu?? Ove sezone su bottasu predali poziciju i u Kini. Kakva je to promjena guma od 5 sekundi? I onda stave medium umjesto neke brze gume. Dodatno kvar na Raikkonenovom bolidu. Tako se prvenstva ne osvajaju. Ferrari nas uci nakon ere Schumacher-Brawn-Todd u kolikoj mjeri mogu biti nesposobni. Njihove odluke cesto granice i s minimalnom kvalitetom procjene koja je potrebna za natjecanje u F1, a kamoli da budu top ekipa u F1.

    Grosjean je u nekoj svojoj prici iz koje ne moze izac. Osjetljiv momak ocito i izgubio se. Nije mi samo jasno koliki amater moras biti da nabijas gas u autu nad kojim si vec izgubio kontrolu? Mislim da to granici s oduzimanjem vozacke dozvole, a kamoli superlicence.

    Za kraj, jos jednom cestitke Mercedesu, no tesko mi je povjerovati da ove promjene s gumama nisu bitno utjecale na to da je Mercedes bio barem sekundu brzi od Ferrarija na ovoj stazi.

    Razmisljanja jednog Ferrariste. 🙂




    41



    5
  14. Dosadna utrka na dosadnoj stazi…
    Hladniji vremenski uslovi i nove gume dobitna kombinacija za merc ☺️
    Cestitke repicu 😂 ali ipak nije smio napast maxa na prvoj poziciji iako je bio brzi 😁😁😁
    Konjici…..standardno konjici 😂😂😂




    21



    14
  15. Inače volim svaku utrka ali ova je dosadna bila do zla boga. Mercedes se vratio u velikom stilu. Sve se posložilo i cestitke Lewisu.
    Čini mi se da Ferrari ovde uopće nije pokazao svoju snagu iz proteklih utrka zbog jedino i isključivo guma. Nisu toliko glupi zbog drugog boksa Vettela da mu stave sporije gume nego mi se jednistavno čini da im nisu ležale čitav vikend. Moje mišljenje. Neznam šta možemo očekivat na ultrasporom Monaku. Neznam šta je bilo sa Kimijem i u čemu je problem. Možda nije motor nego neka druga komponenta.

    Ferrarijev pitwall zna bit i bolji ali neću prosipat sad mudrost zašto i kako. Nije mi drago šta Ferrari svake godine isto, pocetak odlican, pa par utrka slabo di se Hamilton odlijepi pa pred kraj sezone panično gašenje požara i greške zbog pritiska da se uhvati prikljucak.

    Volim ovu ekipu i ime Ferrari i navijat ću za njih dok sam živ ali mi idu na živce ovakve mlake utrke i skupo prosipanje bodova. U nadi za boljim predstavama već od iduće utrke pozdrav svim navijačima Ferrarija.




    23



    13
  16. Čestitke Mercedesu Ham i Bot savršeno odrađeno. A crveni što reći kako već tri sezone samo Kimiju sj***te bolid nikad onom krastavcu, a čini mi se da je Ferrari svoje motore naštelao na 100% prve tri utrke
    a sad se ta kanta raspada isto kao prošle sezone




    43



    20
  17. Čestitke Lewisu i Mercu, dobro odrađeno.
    Ali, dakle onaj Grosjean… Kakav je to tenkre. A uz to i prilično loš (u najbolju ruku osrednji) vozač. Katastrofalna kombinacija. Pa koliko je taj utrka već uništio drugim vozačima u zadnjih par godina? Vjerojatno više od cjelokupnog ostatka grida zajedno.
    Pastore, gdje si? Vrati se, bit će manje sudara nego dok ovaj baulja stazom 🙂




    16



    4
  18. e a kad sam ja svima govorio uzivajmo dok mozemo u napetoj bodovnoj borbi i ne prizivajmo vraga, jer ako lewis i svabe uhvate formu odletit ce bez traga………..eto ga na sad. kad je ferrari bio u formi, lewis je (nekako) vodio. sad kad je merc u formi, likovi napravise triple double sto bi se reklo. tako se osvajaju prvenstva.
    u ferrariju se stanovite ljude treba poslati u ranu mirovinu. ovakvo lose stratesko vodjenje trke je u rangu nekih seoskih utrka. zovu vettela u boks jedinog, pa mu jos daju najsporije gume, znaci prosuli 2 mjesta samo tako………..
    imam teoriju o ricciardu. mislim da eksplicitno sabotira momcad. nezadovoljan placom, statusom i bolidom opcenito. a onih par rekordnih krugova je napravio da pokaze momcadi (i drugima) sto zapravo moze. stvarno se nadam za njegovu karijeru da ce zavrsiti skoro u nekom konkurentnom bolidu. jer nece vjecno biti mlad. ne osvoji li bar jedno prvenstvo u karijeri, past ce u zaborav i biti samo jedan od onih sto su vozili f1 a nitko ih se ne sjeca……….. a to je takva steta da se ne moze opisati




    41



    2
    • Misliš ako Švabe dogovore formu? Ferrari se iskazao zasad na potpuno različitim tipovima staza, u kvalifikacijama i utrci i onda uleti ta promjena guma i Mercedes izdominira utrku. I tvoj je zaključak da su švabe uhvatili formu?




      1



      5
      • u australiji je mercedes uvjerljivo uzeo pole, a utrku su izgubili radi SC faktora. znaci tu ferrari nije bio puno brzi, ako je uopce bio. u bahreinu i kini jesu bili bolji, ali zna se da mercedes ne podnosi visoke temperature i eto. u azerbajdzanu je ferrari imao malo bolji tempo ali nista spektakularno. da nije bottasu onako pukla guma i tamo bi merc imao 1-2.
        a u barceloni su bili hladniji uvjeti neog inace i mercedes je proradio kako spada.
        zasto se sad toliko prica o gumama? kakve su to carobne gume koje odgovaraju samo jednom timu? odnosno jednom vozacu? koliko sam vidio, bottas nije bio bas nesto dominantan, vozikao se iza vettela pola utrke i nije uopce dosao u priliku za napad. ostao je drugi jer su vettela zvali u boks jedinoga od vodece petorke.
        nisi pomislio da je mozda ferrari u prvim utrkama odvrnuo motor do maksimuma? pa sad moraju malo bremsati i pripaziti?
        nisi pomislio da su svi donijeli nove upgrade? neko bolje, neko losije. a znamo kako mercedes inace napreduje kroz sezonu. to u 4. i 10. mjesecu nije isti auto.
        kao da je prvi put da se donose tvrde komponente gume usred sezone.




        2



        0
  19. Ne bas tako dobra utrka u kojoj je Mercedes dominirao od pocetka do kraja sto je zabrinjavajuce za ostatak sezone. Sto reci o Ferrariu ? Najbolje nista. Grosjean i Hulkenberg, ajme meni. Vrijeme je da se zaista zapitamo da li je vozacki standard u F1 debelo opao




    9



    6
  20. Mercedes zasluzeno dobio. Ferrari ko ferrari, tako se to ne radi. Nece oni jos dugo vidjeti naslova, konstruktorski mozda da ali vozacki bas i ne..Utrka nista ekstra, kimi steta zbog kvara, jer sve trke koje je zavrsio bio je na postolju.




    15



    1
  21. Čestitke Mercedesu i Lewisu na odličnoj vožnji. Danas su bili klasa za sebe. Kimi ponovno pehist bez krivnje a treba li uopće komentirat Ferrari… Tko god radi na odjelu strategija treba letit skup s onim Teslinim roadsterom u svemir! Užas! Utrka sama po sebi vjerojatno najdosadnija ove sezone.




    32



    3
  22. Bravo ferari! Odlične odluke, promjena guma skoro 6 sekundi, super!
    Prošle godine su pali u Belgiji ove godine i ranije. Borba za prvenstvo čini se gotova, mečka u svom svijetu.
    Sta radi onaj grožan majko mila..
    Bravo Sauber još jedan bod ,čestitke




    40



    6
      • A sad ozbiljno, stvarno smatraš da bi Pirelli (čitaj talijanska kompanija) pogodovao Mercedesu na štetu Ferrarija “ponos” Italije ma daj alo, i tko je dokazao stručno i nepristrano da ove gume pogoduju Mercedesu osim što je to rekao Vettel, ovaj vikend su ekipe donijele i nadogradnja možda je tu razlika ali najlakše se uhvatiti guma! I može se ta teza o gumama okrenut totalno suprotno i reći da je do sad Pirelli pogodovao Ferrariju tako da ti je to sklizak teren!!




        10



        5
        • Nema dokaza naravno, ali zašto ići u promjenu guma, zbog sigurnosti?
          Ovo ti ne drži vodu, nema veze odakle je Pirelli, odluke se donose ipak negdje drugdje. A i opet, mislim da bi opet prije pogodovao Mercedesu, jer ipak vjerujem da više poslovna imaju sa Merc.

          A ovo da su pogodovale ranije Ferrariju, i da jesu, takve su od početka i oni su se prilagodili, ali ići mijenjati usred sezone nema nikakvog smisla (ili ipak ima).




          11



          8