Lewis Hamilton startat će s najbolje startne pozicije u sutrašnju utrku za VN Španjolske! Britanac je u kvalifikacijama bio brži ispred momčadskog kolege Valtterija Bottasa i Ferrarijevog Sebastiana Vettela.

Četvrto vrijeme postavio je drugi vozač u crvenom bolidu Kimi Raikkonen dok  treći startni red zaključao veseli dvojac iz Red Bulla, Max Verstappen i Daniel Ricciardo. Sjajno sedmo startno mjesto za Haas osigurao je Kevin Magnussen, a nije loš niti rezultat McLarenovog Fernanda Alonsa koji je postavio osmo vrijeme u kvalifikacijama. Posljednja dva startna mjesta u ‘top 10’ pripala su Renaultovom Carlosu Sainzu i drugom Haasovom vozaču Romainu Grosjeanu.

Utrka je na rasporedu sutra u 15.10 sati!

Tijek kvalifikacija:

Q1

Vjetroviti uvjeti sa jučerašnjih treninga nastavili su se i u kvalifikacijama. Vozači su imali problema sa kontrolom bolida, ali to nije bio veliki problem za Ferrarijeve vozače koji su vrlo brzo zasjeli na vrh.

No, dobar tempo Mercedesa nagovještavao je brzu promjenu na vrhu. To je pokazao i Hamilton koji je postavio najbrže vrijeme, ali ubrzo nakon toga je Raikkonen vratio najbrže vrijeme u svoje ruke. Vettel s druge strane nije mogao brže od Bottasa i Hamiltona, a Red Bullovci su se morali pomiriti da su treća najbrža momčad, bar u ovim prvim krugovima.

Borba za vrh se nastavila dalje kada je Vettel zasjeo na vrh. Dobro vrijeme u početku prve runde je postavio i McLarenov Fernando Alonso koji je zasjeo na šesto mjesto.

Šest minuta prije kraja kvalifikacijske runde počeli su problemi za Nicu Hulkenberga. Nijemac je u brzom krugu izašao na startno-ciljnu ravninu, a onda se pri promjenama brzina iz njegovog bolida čuo nepravilan zvuk. Nijemac je morao usporiti te je polako vratio svoj bolid u boks.

No, vrlo brzo se vratio na stazu uhvatiti svoj prvi brzi krug. Borba u sredini poretka bila je puno neizvjesnija od ostatka na gridu. Od Alonsa na sedmom do Pereza na 12. mjestu, vozači su bili svi unutar pola sekunde.

Hulkenberg je jedinim brzim krugom uspio pobjeći iz zone ispadanja, a od tamo je pobjegao i Ocon. Vandoorne je time gurnut u opasnost, a uspio se tek marginalno pomaknuti, na 15. mjesto. Belgijca je od mogućeg ispadanja ‘spasio’ Lance Stroll koji se izvrtio u drugom sektoru i završio u zidu pokraj staze.

Eliminirani: Hulkenberg, Ericsson, Sirotkin, Stroll, Hartley

Q2

Na početku druge runde Mercedesovi vozači prvi su postavili najbrža vremena. Hamilton nije uspio ići brže od Vettelovog vremena iz prve runde, ali je svejedno zauzeo prvo mjesto. No, s vrha ga je uspio skinuti njegov momčadski kolega, ali Ferrarijevi vozači su još jednom pokazali zube. Vettel je zasjeo na vrh, a odmah iza njega smjestio se Raikkonen. Mercedesovi vozači nisu mogli bolje od tri desetinke zaostatka za crvenim bolidima.

Iza njih nastavila se žestoka borba za sredinu poretka. Haasovi vozači smjestili su se iza tri najbolje momčadi, a za posljednja mjesta za treću rundu borili su se McLaren, Force India i Sainz u Renaultu.

U tim trenucima u zoni ispadanja bili su Vandoorne, Ocon, Leclerc, Perez i Gasly. Sauberov i Toro Rossov vozač nisu imali brzine za borbu za Q3 pa je borba pala na ostalu trojku. Vozač u opasnosti bio je Sainz.

Španjolac je uspio proći na deveto mjesto, a time je gurnuo svog sunarodnjaka Alonsa u opasnost. No, McLarenov vozač uspio se probiti i donio je svojoj momčadi prvi Q3 ove sezone.

Eliminirani: Vandoorne, Gasly, Ocon, Leclerc, Perez

Q3

U treću kvalifikacijsku rundu krenuli su svi na novim setovima supersofta. Ricciardo je prvi krenuo u brzi krug. Australac nije imao dobra vremena i izgledalo je kao da se muči sa svojim bolidom. To se pokazalo kada je ciljem prošao Hamilton sa tri desetinke prednosti ispred Red Bullovih vozača. Bottas nije mogao brže od Ricciarda i Verstappena, a u prvim pokušajima su podbacili Ferrarijevi vozači. Vettel je tek bio peti, a Raikkonen sedmi. Ispred njega je bio i Alonso, ali treba istaknuti kako je Finac napravio pogrešku i otišao preširoko u prvom zavoju čime je izgubio jako puno vremena.

Grosjean je u prvim pokušajima zauzeo osmo mjesto ispred Sainza i svog momčadskog kolege Magnussena koji je bio najsporiji.

Pomalo je iznenadilo sve kada je Ricciardo na stazu ponovno izašao na mekanim gumama. Temperatura zraka i staze je u tim trenucima značajno pala pa je Australac očito htio isprobati da li je soft možda brža komponenta od supersofta.

To se pokazalo točnim kada je Ricciardo postavio treće najbrže vrijeme, a odmah su na stazu na gumama sa žutim oznakama izašli i Ferrarijevi vozači. Verstappen je u tim trenucima ostao na super mekanim gumama.

Raikkonen je prvi krenuo u brzi krug u borbu za pole position. Nije uspio biti brži od Hamiltona kroz sektore, ali je bio brži od dva Red Bulla. Hamilton je pak postavio najbolje vrijeme u drugom sektoru.

Raikkonen je zasjeo na kraju na drugo mjesto, a Hamilton je potvrdio najbrže vrijeme. Raikkonena je sa drugog mjesta skinuo Bottas, a Vettel nije mogao bolje od trećeg mjesta.

35
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
18 Komentara na temu
17 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
21 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
nixon

sutra ce biti ljucan start utrke. Mercedesovi vozaci moraju zadrzati prednost do prve krivine, a ostalo ce se sve svoditi na cuvanje guma i kruzenje 🙂
nazalost imam takav osjecaj
al drago mi je da je prvih 10 na razlicitim gumama malo da se na pocetku izmjesaju karte.




4



1
avatar
Član
mironet

Nikako mi nije jasno kako su tvrđe gume brže od mekanih




8



1
avatar
Član
NFSformulafan

U svakom slučaju je lijepo vidjeti male zaostatke na kraju, u odnosu na prošle godine…vjerujem da će sutra opet biti zanimljiva utrka, pogotovo start !
čestitke mercedesu danas !

Idemo sutra Ferrari




13



4
avatar
Član
Bilal

cestitke mercu na pole nadam se da ce ferrari biti bolji u utrci nego u kvalama




12



6
avatar
Član
Mike-ferrari

Cestitke Mercedesu no utrka je sutra




9



4
avatar
Član
bibinjac

Ma neka sutra bude kiša pa da vidimo ko je kišni čovjek ili ko ima m..a pa neka pobijedi ko je najbrži a ne zbog sc-a ili prolaza kroz box.




12



1
avatar
Član
mironet

Rain man nije više sa nama, neznam zašto spominjete njega ili da nekoga uspoređujete sa njim on je legenda i nitko ga nikada neće dostići u onome što je on radio po kiši




16



7
avatar
Član
bibinjac

To ja znan bolje od tebe jer si mlađi od mene i to što san napisa nema veze s pok.Sennom jer




2



0
avatar
Član
bibinjac

On je najveći od najvećih✌




1



0
avatar
Član
Ayrton Mclaren

Čestitke Lewisu i Mercedesu. Ova sezona stvarno puna čudnovatih stvari, do sada Mercedes muku mučio s gumama a sad odjednom jedino kod njih rade…bit će zanimljivo sutra, u Ferrariju sigurno neće mirno spavati jer odmah iza njih je Max, a gdje je Max tu je najčešće i vatromet. Napokon dobar rezultat mog McLarena u kvalifikacijama, odličan i Haas, malo razočarao Renault, a Williams je čisti očaj ovaj vikend…sutra su ključ gume, nebitno tko će pobijedit samo neka bude zanimljivo! Go McLaren!




19



2
avatar
Član
west 44

Ha,ha,ha kakvo kolektivno plakanje na Vetminom portalu,šmrc,šmrc,samo da si ne bi netko učinio nešto nažao ne daj bože ha,ha,ha!!!




23



38
avatar
Član
modesto

nadajmo se dobroj utrci da nece mercedesi pobjeci odmah u startu , vozač tora rosa harltley je imao sreću ova staza je opasna




2



2
avatar
Član
GE-90

Cestitke Mercedesu. Ferrari samo desetinku iza pole-a i to na soft gumama. Zasto odjednom supersoft nije funkcionirao, a do sad uvijek bez problema, ostavljam teoreticarima zavjere. Sto se tice ovih igrica s pirellijem i mercom, mislim da gdje ima dima ima i vatre. Ako je ova promjena mjesavina iz sigurnosnih razloga, po meni su trebale te ekipe s takvim problemima raspadanja gume vozit sa konzervativnijim setup-om, a ne plakat FIA-i i Pirelliju, čujte mi smo napravili blister na gumi, dajte nam jacu gumu. Eto Indianapolis 2005, Michelin je rekao da ne garantira za sigurnost svoje gume i nisu se natjecali.… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

GE-90 i teo 5 čestitam na komentarima. Konačno pravi komentari bez prizemne zluradosti i gluposti.




13



1
avatar
Član
iceman1134

Kimi prvi put osjetno sporiji.. sta kazu za vrijeme sutra? Nisam navikao na ovakvo vrijeme u Barceloni..




10



4
avatar
Član
given2drive

Poluoblacno ali bez kise….barem zasad…jucer su govorili pljusak za nedjelju….uglavnom promjenjivo….




10



0
avatar
Član
west 44

Bravo majstore!!! Danas ništa od kreveljenja, muk i tišina.




33



53
avatar
Član
Tifosi

Stvarno je čudno da na supersoftu zbog 0.4 milimetra tanje gazne površine tako bolid izgubi performanse i da je brži na softu. Svakako će to zakuhati utrku.
Naravno, odličan je bio Hamiltonov krug i zaslužen pole position.




30



3
avatar
Član
teo_S

A jos je vece cudo sto te ( SS ) gume rade samo unutar 4 C° temperaturnog raspona




4



9
avatar
Član
teo_S

I sto je u dosadasnjem tijeku sezone uglavnom Ferrarijev bolid uspijevao drzati ih (kao i US) unutar radnog podrucja. Ovo je cista sramota za Pirelli koji je lani najavljivao kako ce ovogodisnje gume raditi u vecem temperaturnom rasponu.
Pirelli je lakrdija kao i 2012. i 2013.




29



7
avatar
Član
Pratiteljcro

Michelin je otjeran zbog zahtjeva za degradacijom dok pireli i dalje radi skart gume kuhane pod cudnim uvjetima.




7



1
avatar
Član
FerrariHR

Dobar posao za Mercedes. Ali imam dojam da Ferrari nije pokazao uopće zube. Gume će odigrat sutra glavnu ulogu. Bit će zanimljivo. Lewisu smješak na licu nakon dužeg vremena.😀




32



5
avatar
Član
klepesina

OPET MINUSI OD FERARIJEVIH NAVIJACA HAHAH PA ZNATE LI IKAD CESTITAT MAJKU MU STARU




31



67
avatar
Član
FerrariHR

Kako znaš da su od Ferrarijevih navijača? To me baš zanima. Najlakše sve uvijek poslat na adresu navijača Ferrarija.




49



17
avatar
Član
klepesina

Pa od koga drugog sigurno nije od navijaca wiliamsa netreba bit previse pametan pa zakljucit od koga je.Cim pohvalis dobar vikend Lh odma minusi.Ps nemam nista protiv normalnih i realnih navijaca ferarija




25



38
avatar
Član
FerrariHR

Nikad neznaš ko ti daje minus. Ima ih koji čim vide nick odmah bubnu minus. Osjetio na svojoj koži. Ja ti nisam dao minus a navijam za Ferrari.




23



2
avatar
Član
teo_S

@klepesina Posljednja stvar na koju se trebas osvrtati su minusi, ali samo ako se drzis argumenata 😉 Ali ako pises metodama i postulatima kao npr. onaj sto mu je privremeno vratilo vozacku, ili @avalon – najveci zivuci fan LH u ovom i svim paralelnim svemirima (iako mu je i onaj sto mu je privremeno vratilo vozacku zestok konkurent po tom pitanju 😀 ), inace moj jako dobar prijatelj, ocekuj reakcije i utemeljene minuse ljudi s nekolicinom sadrzaja izmedju usiju. Onaj sto mu je privremeno vratilo vozacku pise iskljucivo iz velike ljubavi prema LH a to ljudima ide ponekad na nerve… Read more »

avatar
Član
avatar
Član
sebf

dovoljno za osvajanje prvenstva




5



30
avatar
Član
west 44

Schumacher-Bridgestone!!!




18



24
avatar
Član
SchumiSempre

Michelin – 2005

Uglavnom čestitke Mercedesu na 1-2.




13



4
avatar
Član
mika.KA

AJDE KONACNOOOOO da ste slozili bolid.
cestitke luji!
ferrari,čuvajte guzu!max vas gleda 🙂




34



55
avatar
Član
FerrariHR

Ova zadnja rečenica ti je točna ka sveto pismo.




40



2
avatar
Član
klepesina

Its time for Hamer Time…..GO GO GO LEWIS HAMILTON GO GO GO MERCEDES 1-2




46



66
avatar
Član
NFSformulafan

Ne kužim te minuse… sa navijačke i sportske strane normalna reakcija navijača…
Nadam se da smo sutra na kraju ispred vas 🙂




9



4