Fernando Alonso smatra da su u McLarenu otkrili slabe točke ovogodišnjeg MCL33 nakon što su u Barceloni nastupili sa podosta izmjenjenim bolidom, posebno sa novim prednjim krilom.

U utrci se probio do osmog mjesta čime je ostvario peti uzastopni plasman u bodovima. McLaren je sada peti u poretku konstruktora, samo bod iza Renaulta.

Smatra da je njihova strategija sa startom na supersoftu kompromitirana incidentom na startu utrke. U tom trenutku je pomislio kako će ostati bez bodova na kraju utrke.

“Zbog kvalifikacija smo u utrku krenuli na supersoftu. Plan je bio da se početkom utrke probijemo nekoliko pozicija naprijed te potom vrlo rano promijenimo gume.”

“No, zbog incidenta na startu smo pali nekoliko pozicija unazad. Pomislio sam da smo izgubili šansu za osvajanje bodova.”

Tijekom utrke smo nekoliko puta čuli putem radija kako Alonso zaziva kišu. Unatoč šansi od 80% za kišu, nije je bilo sve do kraja ceremonije dodjele pehara.

“Nadao sam se da će pasti malo kiše i pomoći nam, no nažalost nije je bilo do samog kraja utrke.”

Tijekom utrke je imao odličan dvoboj sa mladim Charlesom Leclercom. U svojoj tek petoj utrci pružio je čvrst otpor španjolčevim napadima.

Alonso je svjestan da McLaren zaostaje za vodećima po brzini na pravcu, ali je uvjeren da sada razumiju slabosti bolida i nada se da će napredovati kako tekla sezona.

“Danas je bilo teško pretjecati. Dugo sam zaglavio iza Leclerca jer je zbog nedostatka brzine na pravcu bilo teško pretjecati. Radimo na tome i nadamo se da ćemo taj problem riješiti do kraja sezone. Važno je konstantno osvajati bodove kao u dosadašnjih pet utrka. Zasada sam sretan razvojem situacije,” zaključio je Alonso.

Napomenimo i da Alonso neće sudjelovati na unutarsezonskim testiranjima u Barceloni. Tu će dužnost obaviti Stoffel Vandoorne, Lando Norris Oliver Turvey.

1 COMMENT

  1. Alonso previše vjeruješ u bajke od McLarena. U Španjolskoj ste svega bili brži 0,1 mozda 0,2 desetinke. To je premalo ako gledamo da je ovo B – specifikacija McL. Ugl. opet ste na pravcima spori bez obzira na novi nos kao i na neke nove nadogradnje da bi dobili brzinu na pravcu. Ako ovi znaju u McL gdje je problem što nisu riješili već u Španjolskoj problem čemu odgađati ako znaju gdje je razlog zaostatka za vodećima od 1,5 sekunde. HASS nije došao sa nadogradnjama, a nisu imali konkurenciju na VN Španjolske. Za sada ste tek iza HASS-a i Renaulta. Tako da vjerovati McL koji godinama ne zna napraviti brzi bolid je kao da ti Alonso i dalje vjeruješ da ćeš postati svjetski prvak.




    10



    10