Britanska momčad brani svoj “ambiciozan” bolid za predstojeću sezonu, ali priznaju da su problemi s pouzdanošću tijekom predsezonskih testiranja posljedica nedovoljno dobre pripreme.

McLarenovo prebacivanje s Hondine na Renaultovu pogonsku jedinicu rezultiralo je konstantnim problemima s pouzdanošću, te vrlo ograničenim brojem prijeđenim kilometara tijekom predsezonskih testiranja. Problemi s maticom kotača, hlađenjem, baterijom i turbom koštali su momčad iz Wokinga dragocjenog vremena.

Posljednjeg dana predsezonskog testiranja, Fernando Alonso je već u prijepodnevnim satima imao probleme s turbom. McLaren je odlučio promijeniti motor kako bi se Španjolac mogao što prije vratiti na stazu.

Međutim, unatoč ograničenom broju prijeđenih kilometara tijekom dva predsezonska testa u Barceloni, kao i priznanju da su neki problemi nastali uslijed testiranja  “do same granice”, Eric Boullier ne smatra da je McLaren napravio veliku grešku.

“Želimo biti konkurentni, a ujedno smo i ambiciozni,” ustvrdio je Boullier.

“Imamo ambiciozan dizajn, to je jasno vidljivo kada usporedite naš bolid s ostalima koji su pogonjeni Renaultovim motorom.”

“Do sada smo imali manje probleme, no mislim da je to posljedica nedovoljno dobre pripreme bolida. ” izjavio je McLarenov sportski direktor.

Boullier je priznao činjenicu da nedostatak odvoženih kilometara tijekom predsezonskih testiranja znači nesigurnost po pitanju pouzdanosti tijekom prve utrke sezone, VN Australije.

“Ne možemo ništa garantirati jer nismo odradili zacrtana testiranja, tako da će postojati veći rizik kvarova.”

Problemi s pouzdanošću potaknuli su tvrdnje da McLaren nije spreman napraviti “korak naprijed” u odnosu na prošlu sezonu. Međutim, Boullier misli da je prerano za otpisivanje McLarena.

“Ako sudite na temelju nekoliko problema tijekom tri dana, bolje pričekajte prvih nekoliko utrka. Posljednje tri sezone su bile teške za McLaren i sada ga pokušavamo vratiti tamo gdje pripada.”

“Nismo izgubili našu sposobnost projektiranja brzih bolida i nadam se da ćete to uskoro vidjeti na stazi,” zaključio je Boullier.

 

 

4 COMMENTS

  1. Tek sad je vidljivo da suradnja između McLarena i Honde nikako nije funkcionirala. McLaren je bio prejak u tom odnosu i sve probleme uvijek svaljivao na Hondu, pošto se sad događaju identični problemi kao i prije s Hondom vidljivo je iz aviona da McL nije baš prihvaćao vlastite greške. Lagana šlampavost, sve ultra skučeno za slab protok zraka i problema koliko hoćeš. Ne sumnjam da će McL isplivati iz ovoga, ali sad su barem svjesni i vlastitih grešaka. Pretpostavljam da je cilj barem jedna pobjeda (Monaco?), visoke pozicije na većini utrka, ali je sigurno planirano barem 4 odustajanja po bolidu.




    0



    0