FIA uvela promjene oko sustava kažnjavanja vozača

Autor: Nikola Klobučarić07.12.2017 - 1 komentara

FIA je potvrdila kako će sustav kažnjavanja u Formuli 1 za sljedeću godinu dobiti neke promjene kako bi bio manje zbunjujuć za navijače.

Ove godine puno su se spominjale kazne koje smo imali tijekom svakog vikenda, a šef Formule 1 Ross Brawn izjavio je kako one štete sportu.

Situacija je postala još napetija jer bi kazne sljedeće godine mogle biti učestalije zbog toga što se broj dozvoljenih motora kroz sezonu smanjuje na tri.

Nakon jučerašnje rasprave na FIA-inom Svjetskom motosport odboru, najavljena je nova struktura koja bi trebala riješiti glavobolje s kojima su se navijači susretali  u nastojanju da odgonetnu na kojim pozicijama startaju vozači.

Od sada će svaki vozač koji zaradi kaznu od 15 mjesta na gridu, što je jednako uzimanju dva nova elementa pogonske jedinice po prvi puta, morati startati sa začelja.

U izjavi koju je izdala FIA glasilo je:

“Promjene oko kazni za pogonske jedinice također su odobrene. Ako vozač zaradi kaznu od 15 mjesta na gridu, morat će startati sa začelja.”

“Ukoliko više od jednog vozača primi takvu kaznu, bit će raspoređeni na začelju gridu kako su prekršaji vremenski počinjeni.”

FIA je također objavila ostale promjene koje ulaze u pravilnik od 2018.

To uključuje:

  • Propise koji se odnose na postupke za pokretanje ili nastavak utrke iza sigurnosnog automobila
  • Promjenu rasporeda događaja radi povećanje fleksibilnosti
  • Osiguranje da se testiranje starijih bolida može održati samo na stazama koje trenutno imaju FIA-nu Grade 1 ili 1T licencu
  • Dozvolu za održavanje demonstracijskih događaja u starijim bolidima, što ne predstavlja test. Nijedna takva demonstracija ne smije premašiti duljinu od 50 kilometara, a za ovu namjenu mogu se koristiti samo one gume koje su proizvedene posebno za ovaj događaj od strane imenovanog dobavljača
  • Promjene kako bi se osiguralo da se ulje ne može koristiti kao gorivo
  • Uvođenje detaljne specifikacije za ulje
  • Minimalnu težinu i volumen za pohranu energije (baterije)
  • Promjene položaja kamera i retrovizora za smještaj “halo” zaštite

Koliko dobro poznajete F1 staze? [KVIZ]

Sainz vjeruje kako se rani prelazak u Renault isplatio

Zanimljivosti: Crashgate

Wolff: Mercedes je pronašao vozača za 2019.

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar
Predictor
Kreator TV
Tag cloud