Valtteri Bottas, vozač Mercedesa, pobjednik je VN Rusije vožene u Sočiju. Finac je došao do svoje prve pobjede u karijeri ispred Ferrarijevog dvojca, Sebastiana Vettela i Kimija Raikkonena.

Drugi Mercedesov vozač, Lewis Hamiltom, završio je četvrti, a Red Bullov Max Verstappen peti. Force Indijini vozači, Sergio Perez i Esteban Ocon, došli su do šestog i sedmog mjesta. Bodove su još osvojili Renaultov Nico Hulkenberg, Williamsov Felipe Massa i Toro Rossov Carlos Sainz.

Pos Driver Team Laps Gap
1 Bottas Mercedes 52 1h 28:08.743
2 Vettel Ferrari 52 + 0:00.617
3 Raikkonen Ferrari 52 + 0:11.000
4 Hamilton Mercedes 52 + 0:36.320
5 Verstappen Red Bull 52 + 1:00.416
6 Perez Force India 52 + 1:26.788
7 Ocon Force India 52 + 1:35.004
8 Hulkenberg Renault 52 + 1:36.188
9 Massa Williams 51 + 1 Lap
10 Sainz Toro Rosso 51 + 1 Lap
11 Stroll Williams 51 + 1 Lap
12 Kvyat Toro Rosso 51 + 1 Lap
13 Magnussen Haas 51 + 1 Lap
14 Vandoorne McLaren 51 + 1 Lap
15 Ericsson Sauber 51 + 1 Lap
16 Wehrlein Sauber 50 + 2 Laps
Ricciardo Red Bull 5 Brakes
Alonso McLaren 0 Did Not Start
Palmer Renault 0 Accident
Grosjean Haas 0 Accident

 

Tijek utrke

Pascal Wehrlein, Marcus Ericsson i Stoffel Vandoorne jedini su vozači koji su koristili super soft gume na startu. Fernando Alonso je prije kruga za zagrijavanje javio momčadi da ima problema s bolidom. Na kraju nije ni uspio završiti formacijski krug, bolid mu je stao na ulazu u pit-lane. Start nije bio moguć pa se krenulo u još jedan formacijski krug. Valtteri Bottas startao je odlično i uzeo prvo mjesto nakon prvog zavoja. Vettel je pao na drugo mjesto, a Raikkonen na treće. Lewis Hamilton zadržao je četvrto mjesto. Jolyon Palmer i Romain Grosjean imali su udes nakon prvog zavoja i obojica završili utrku. Lance Stroll se također izvrtio, ali je nastavio utrku. Nakon udesa slijedio je Safety Car. Stoffel Vandoorne, Pascal Wehrlein i Marcus Ericsson iskoristili su priliku i obavili prve ulaske u boks. Safety Car se maknuo nakon tri kruga. Max Verstappen se sa sedmog mjesta probio do petog. Bottas je nakon prvog pravog kruga imao više od sekunde prednosti nad Vettelom. Daniel Ricciardo je preko radija javio problem i počeo usporavati u petom krugu, te je na kraju pozvan u boks, ali nije bilo šanse za nastavak. Hamilton se žalio na nedostatak snage. Britanac je nakon tri kruga zaostajao više od šest sekundi iza momčadskog kolege.

Kevin Magnussen i Stoffel Vandoorne dobili su kazne od 5 sekundi zbog ‘rezanja’ 2. zavoja. Nakon prvih 10 krugova Bottas je imao više od 3 sekunde prednosti u odnosu na Vettela koji je bio 4 sekunde ispred Raikkonena. Hamilton se počeo približavati Raikkonenu, stigavši na 1,5 s do Finca. Verstappen je bio na sigurnom 5. mjestu, Massa 6., Perez i Ocon 7. i 8., a Hulkenberg i Magnussen su zatvarali prvu desetoricu. Carlos Sainz je napredovao na startu i došao do 11. mjesta, ispred momčadskog kolege Daniila Kvjata. Lance Stroll je nakon incidenta u prvom krugu bio 13., a u utrci su još bili Vandoorne, Wehrlein i Ericsson. Hamiltonu, koji je zaostajao već 13 sekundi za Bottasom, javili su da se i drugi vozači žale na brzinu. S druge strane, Bottasu su javili da ima odličnu brzinu i da njegova prednost u odnosu na Vettela raste. Hamilton je na to odgovorio s najbržim krugom utrke u 19. krugu. Alonso je izjavio da mu motor nije imao snagu te da je pokušao nešto na volanu, ali nije pomoglo. Španjolac tako i četvrtku utrku zaredom ove sezone nije uspio stići do cilja. Verstappen se žalio na potrošnju prednje lijeve gume koja se jako troši u 4. zavoju. Wehrlein je otišao u boks po drugi puta u 22. krugu, isto kao i Massa, Magnussen i Kvjat. Krug kasnije obaveze u boksu obavio je i Ericsson. Vozači su kretali u boks nešto kasnije zbog Safety Cara na početku utrke.

Vettel je lagano dizao svoj tempo i spustio se ispod 5 sekundi iza Bottasa koji je stizao vozače zaostale za cijeli krug već u 25. krugu. Nijemac je uspio doći na 3 sekunde iza Bottasa, ali je i on morao proći zaostale vozače. Ocon i Stroll su bili sljedeći u boksu u 27. krugu. Krug kasnije u boks je ušao i vodeći u utrci, vrativši se na stazu na 4. mjesto, iza momčadskog kolege. Vettel se opet žalio na zaostale vozače, a njegov momčadski kolega ušao je u boks u 30. krugu nakon što je javio da ima problema. U istom krugu zamjenu guma je odradio i Verstappen. U 31. krugu u boks je otišao Hamilton, dok je za to vrijeme njegov momčadski kolega zabilježio najbrži krug utrke. Vettelu su javili da radi dobar posao i da može ostati na stazi. U tom je trenutku imao prednost od 20 sekundi u odnosu na Bottasa. Nijemac je napokon otišao u boks u 34. krugu i vratio se na 2. mjesto nakon promjene guma. Razlika između Bottasa i Vettela bila je 4,5 s, ali je Sebastian imao 7 krugova novije gume i vozio brža vremena iz kruga u krug. Bottas je u 39. krugu napravio pogrešku i blokirao prednju lijevu gumu, što je pomoglo Vettelu koji se spustio na ispod 2 sekunde iza njega.

Iza njih nije se događala velika borba. Raikkonen je i dalje bio 3., a Hamilton 4. Verstappen je držao svoje 5. mjesto, Massa 6., a Perez i Ocon 7. i 8. Hulkenberg i Sainz bili su 9. i 10. Bottas i Vettel su opet stigli zaostale vozače, a to je omogućilo Ferrarijevom vozaču da se još više približi. U međuvremenu je Hulkenberg obavio svoj prvi pit-stop, a Massa drugi. Vettel se sve više približavao Bottasu, došavši na 1,3 s zaostatka 5 krugova prije kraja utrke. U 48. krugu Nijemac je zabilježio najbrži krug utrke, ali ni to nije bilo dovoljno. Valtteri Bottas došao je do svoje prve pobjede u karijeri nakon odličnog starta i popravio Mercedesov vikend nakon lošije subote.

123
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
57 Komentara na temu
66 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
53 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Guest
Senninho

Evo gledam dokumentarac o Senni na HRT2 po ko zna koji put i koliko god puta gleda suze krenu same od sebe emocije su j….. stvar😥

avatar
Član
smr201

Nevezano za temu, ali kad na GP-u nitko se nije sjetio objavit baren neki članak Senni, evo kome se da gledat Top Gearov tribute od prije nešto godina:
https://vimeo.com/89217406

avatar
Guest
Senninho

Prijatelju preduhitrio si me stvarno žalosno da glavni F1 portal u RH nema nikakav članak o godišnjici smrt najvećeg svih vremena! Ovaj datum me s…. totalno baci me u crnjak svake godine, pa zašto si nam Bože uzeo maestra, mogli smo još uživati u njegovim briljantnim vožnjama, borbi sa Schumacherom slušati njegove briljantne izjave bez imalo suzdržavanja siguran sam da bi on bio najveći kritičar ove i ovakve F1 da je ostao živ!
Najveći počivaju u miru 😢

avatar
Guest
Senninho

Koji kreten moraš biti za dati minus na ovaj komentar žalosno

avatar
Član
teo_S

Naravno da ces dobiti minus od balavurdije koja je “jucer” ili “prekjucer” pocela pratiti F1 kada napises da je Ayrton Senna najveci ili najbolji vozac svih vremena 🙂
Sto vise minusa to vise ocajnika kojima niti Bog, a kamoli netko drugi ili treci ne moze pomoci u vlastitom ocaju, iskompleksiranosti, frustracijama i sto je najgore – neznanju.
R.I.P Ayrton Senna, najbolji vozac svih vremena.

avatar
Guest
Senninho

Ma nisam ja komentira minuse na moj komentar nego na komentar kolege smr201 koji je samo spomenija godišnjicu i stavio video. A ta ekipa bi mogla pogledat koji video njegovih vožnji na YouTube da vide o kakvom se majstoru radi!

avatar
Član
MS791

Stvar ukusa, ali neprikosnoveni broj 1 i najuspješniji vozač M.Schumacher. Senna nažalost nije stigao još osvojiti pokoji naslov, ali za mene osobno MSC i Senna najbolji vozači ikada i bez konkurencije u budućnosti

avatar
Član
smr201

Bravo za Bottasa, odvozio vrhunsku utrku.
Ferrari dobar, Ham loš što je sam priznao, cijeli vikend nije bio na razni, ali dešava se.
Nitko od njih neće bit na postolju svaku utrku, moraju se očekivati kiksevi.
Utrka ko utrka osim starta i zadnjih par krugova kad je Vet krenuo hvatati Bott je bila meni poprilično dosadna.
Pogotovo uspoređujući sa zadnje dvije.
Baš me zanima šta će RB donjeti u Barcelonu, makar čisto sumnjam da će s tim aero paketom kakv god bio nadoknaditi tih 1.5sek koliko kasne za vodećim dvojcem.
Bravo za Force Indiu opet best of the rest.

avatar
Član

Dojam mi je da je bila utrka dosadna jebiga ne mogu biti sve napete. Ali da RBR toliko zaostaje za ovim vodećim društvom je stvarno pre pre velika Max I Riki ne mogu niti prismrdit nakon prvog zavoja baj baj a da ne govorim ostatak grida. Ne kužim u čemu je stvar da su toliko bolju šasiju napravili Merc i Ferr,prije bi rekao da je u motoru al opet i to mi je glupo ovo je sada 4 godina tih motora i trebali bi biti u performansama puno bliže konkretno mislim na Renaultovu razliku , Hondu neću niti da spominjem… Read more »

avatar
Član
wilson

Nisam pratio utrku i vidim da nista vazno nisam propustio osim prve Bottasove pobjede. Bravo. I naravno, odustajanje Alonsa. Znavli netko, ima li koji dio Hondine pogonske jedinice jos nije zveknuo tijekom testova ove zime i ovih par utrka? Koliko jos moze biti gore prije nego bude mrvicu bolje?

avatar
Član
F1 fan

https://youtu.be/fLNIkhrMfvY
Poslušajte vettelovu izjavu
Koja veličina od čovjeka

avatar
Član
Mike-ferrari

Ja zadovoljan 2/3 postolja crveno .
Nista losiji na stazi koja preferira snagu motora.
Ugl.odlicno
Cestitke Botasu