Četverostruki svjetski prvak Formule 1 i Renaultov ambasador, Alain Prost, kaže kako je impresioniran specifikacijama novih bolida za 2017. Međutim, dodaje kako bi se trebale napraviti još neke velike promjene u F1.

Francuz ističe da bi volio vidjeti bolide s puno većom snagom. Podsjeća kako su vozači u njegovo vrijeme sjedili u bolidima sa 1400 konjskih snaga iza svojih leđa.

”Mislim da trebamo još neke promjene u sportu zato što bi bolidi trebali imati više snage. Trebali bi imati motore koji su jednostavniji i jeftiniji, ali naravno sa električnim hibridima.”

”Sada ne mogu vjerovati kakve smo bolide vozili u turbo eri u osamdesetima. Nije bilo nikakvih zaštitnih barijera na stazi, bilo je stvarno ludo i nevjerojatno. Bilo je vrlo teško voziti te bolide. Kada sam nedavno vozio svoj stari Renault RE40 iz 1983., nisam mogao vjerovati što sam sve radio u tom bolidu. Bilo je to ludo vrijeme,” rekao je Prost.

Francuz isto tako predlaže da bi se trebala ukinuti ‘umjetna pomagala’ koja pomažu u pretjecanju kao što je DRS.

”Moramo izbaciti sva ta umjetna pomagala iz motorsporta. Ne volim pretjecanja pomoću DRS-a. Gledatelji znaju da to nije toliko teško, ako to nije neki poseban potez za koji se moraš vraški potruditi, u čemu je onda poanta. Sviđa mi se ovaj način u 2017. gdje DRS nema toliko veliki efekt i pretjecanja su malo teža,” dodao je Prost.

19
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
13 Komentara na temu
6 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
14 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
avalon

obožavam ovi portal , bolje rečeno forumaše . imam osjećaj da mnogi pročitaju samo naslove pojedinih topica pa “udru” komentirat 🙂 🙂 🙂 čitam nešto o biturbu “montiranom” na ovi V6 , promjerima turbine , tlakovima , okretajima pa se pitam …. treba li zaista nešto znat ili počitat o povjesti motora u F 1 ili se može pisat onako kako se kome svidi ? jer … koji je motor “dava” najviše snage u povjesti F 1 ? neki biturbo sa “ogromnim” promjerima turbine koji se “vrtija” na 17- 20 000 om ili je to bija četvorocilindrični redni motor sa… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Svaka čast, vidim da si tehnički potkovan. Nisam mislio na ovaj V6 nego na neki novi koji bi se napravio sa dvije turbine po uzoru na onaj motor iz osamdesetih ili onaj koji se koristi u Indy car series. Znam da je BMW bio redni četverocilindraš sa jednom turbinom i da se kratkotrajno mogao navit navodno na 1400 KS, ali znam da bi često i eksplodirao. Znam i da je berilij zabranjen zbog troškova. Ipak mislim da je ova današnja PU skupa i bespotrebno komplicirana i da se može napravit nešto jednostavnije i jeftinije a da ne pate perfomanse niti… Read more »

avatar
Član
Prost Alain

Jao, da si toliko mislio, a ne bio siguran u to što radiš, te da si bio tako nedorečen dok si vozio ništa od naslova ne bi bilo.
Što si zaboravio, jedan motor kvalifikacije, drugi motor trka, pa onda ispočetka, tako bi i ovi sada lako bili na 1400 KS.

avatar
Član
trut123

Mislim da je svejedno v6 ili v8 samo da maknu tu silnu elektroniku, vrate nadolijevanje goriva, jos bar jednog proizvodaca guma dovedu imislim da bi show bio zagarantiran.

avatar
Član
Desmosedici

Može V6, nije problem, ali onaj bi turbo, dvije turbine. Bitan je promjer turbine, tlak nabijanja i okretaji, pa može se nabit i 1400 KS ako je potrebno. Svakako treba reducirat ili ukinut ovu hibrid tehnologiju jer je skupa i nepotrebna. A autoindustrija neka nađe druge načine kako to razvijat ako će to ikad ugrađivat u obična cestovna vozila. Mislim da je za sada sve to preskupo, sa malim ekološkim i inim učinkom.

avatar
Član
avalon

to doktore , treba izbacit V6 baš kako ti kažeš . zanima me je li prost ima nešto protiv V6 motora 1985./86. kad je osvaja titule sa McL/TAGporche V6 sa 1500 ccm ? je li mu onda motor bija slabašan s obzirom na 850 KS pri 12 000 om ? jbte , pa ovi današnji motori su bar ( koliko znamao ) 100 do 150 KS jači od TAG porscheovog sa kojim je prost osvaja titule , a on priča o 1400 KS !!!! koji je to motor u njegovo vrime u TRCI ima 1400 KS ? čak se možemo… Read more »

avatar
Član
White Lion

Po tko zna koji put cu reci isto,F1 ne bi trebala sluziti razvoju cestovnih vozila vec bi upravo trebalo biti suprotno. Svi ovi koji podupiru te hibride su osobe koje imaju koristi od automobilske inustrije na neki nacin i uopce se njihovo misljenje ne bi trebalo uzimati u obzir,misljenje fanova je bitno. Zaista bih volio da FIA napravi anketu zele li fanovi povratak benzinskih motora ili nastavak sa hibridnim i da se po toj anketi ravnaju u svojim odlukama,ali sumnjam da bi se tako nesto dozvolilo dok Renault i Mercedes cvrsto drze uzde clanovima FIE.

avatar
Član
Desmosedici

Pazi, te velike autoindustrije tu vide svoj interes kao poligon za razvijanje tehnologija i samoreklamu. Zato sada i postoje jake tvorničke momčadi.Tamo sedamdesetih godina kada su u igri bili obični atmosferski bezinski motori, osim Ferrarija, praktično nije bilo tvorničke momčadi. Postojale su za sadašnje pojmove male momčadi koje su koristile najviše Ford Cosworth motor. Renault kao tvornička momčad upada ulazi u F1 krajem sedamdesetih kao pionir sa turbo motorom. Početkom osamdesetih pojavljuje BMW turbo, Porsche turbo, Honda turbo ali samo kao dobavljači motora.

avatar
Član
piket

ko zna imam osjećaj da će ovaj amer puno toga promiješati

avatar
Član
mika.KA

Hmmm..
Izbaciti drs!? Zasto? Ja bi jos bi ubacio kers.

avatar
Član
Izvjestaj

A šta da ubace umisto V6? Trenutno mozda samo zvuk fali, snage imaju.. F1 je osudena na periodicne promjene cak i da je sve savrseno, al sve u svemu, mislim da je F1 krenula u dobrom smjeru od kve sezone, pogotovo šta DRS ima osjetno manji utjecaj.

avatar
Član
aleneoprosti

Car!:-D

avatar
Član
ivanh

Bravo profesore….!!

avatar
Član
modesto

kad sam ja to nekidan pisao bilo je modesto plačljivac evo vam profesor prost govori isto šta i ja f1 je postala katastrofa

avatar
Član
Ferrari 23

Mislim da bi opet mogao pročitati članak 😉 on nije nigdje spomenuo da je F1 katastrofa…očito ne pratiš ovu sezonu pa pričaš napamet. Samo je dao prijedloge sa kojima se slažu i svi vozači sa grida. Ali komentirati da je F1 katastrofaa to je već maloo uhuhuhuu neznam baš.

avatar
Član
modesto

ako je tebi ovo interesantna sezona onda ok,bolidi su teški za voziti jer shvacaš šta je prost rekao v6 ne treba,, zadnjih 7 godina f1 samo su mi 2 utrke ostale u pamćenju turska 2010 i španjolska lani

avatar
Član
Worf

canada 2011? jedna od najludjih utrka uopce.
a ako tebi ova sezona (bar zasad) nije odlicna, onda se bolje ostavi i formule i komentiranja

avatar
Član
Desmosedici

Profesora je uvijek lijepo vidjeti i čuti. Kao da je jučer bila 1981. Alain Prost i Rene Arnoux u moćnom žuto-bijelo-crnom Renaultu RE 30 turbo i njegova prva pobjeda u karijeri kod kuće u Francuskoj.

avatar
Član
F1 Karthikeyan

Tako je Proata za precjednika 🙂