Stvarno je i bila prevažna utrka. Za puno stvari.

Recimo, za Nicu Rosberga. Svi su spominjali (uključujući i mene) kako je već dva puta izgubio od Lewisa Hamiltona u Suzuki, nakon osvajanja pole positiona i onda je on treći pole position konvertirao u vrlo, vrlo suverenu pobjedu, na stazi na kojoj do sada nije nikada pobijedio. I to konvertirao maestralnom lakoćom.

Rosberg je uvijek bio i uvijek će biti vozač kojem trebaju savršeni uvjeti i onda je u njima nepobjediv. Ono što mnogi zaboravljaju je da je te uvjete u Mercedesu, u ovih proteklih sedam dugih sezona, ciglu po ciglu izgradio sam. I onda je, u nekoliko navrata ove sezone, došlo vrijeme kad je Rosbergu pomogla i sreća. Ponekad je za osvajanje svjetskog prvenstva potreban i taj sastojak.

Daleko, međutim, od toga da je sreća bila faktor u Suzuki, u utrci od kolosalne važnosti i za Rosberga i za Hamiltona. Ako je htio definitivno kapitalizirati sve ovogodišnje poklone (kulminirane onim u Maleziji kad nije preskupo platio vlastiti pomalo nesmotreni ulaz u prvi zavoj utrke i kad je, naravno, Hamiltonovih već zacementiranih 25 bodova otišlo u dim), Rosberg je morao dobiti Suzuku. Ako je definitivno htio pokazati da može još jednom preokrenuti sezonu i u njezin kraj ući s čvrstom psihološkom prednošću, Hamilton je morao dobiti Suzuku.

Sve do posljednjih 12 minuta kvalifikacija Rosbergov je vikend bio čvrsto u njegovim šakama. Onda je Hamilton iz šešira odjednom izvukao dodatne atome magije i činilo se da će, još jednom, Rosberg morati priznati prešutnu superiornost trostrukog prvaka. Ne ovaj put. Obojica su u finalnim Q3 sekundama izvukla iz sebe najviše što imaju – i na kraju je odlučilo 13 tisućinki u korist Rosberga.

Kao što sam rekao jučer, stvarna prdnost bila je puno, puno veća. Uplela su se, potom, doslovno i nebesa, kišom preko noći. Neposredno prije utrke Hamilton je zabrinuto proučavao ono što će za desetak minuta biti na njegovoj putanji starta utrke. Na tom je dijelu staze još bilo nešto malo vlage. Neznatno, ali bilo je.

Rezignirani Hamilton je kasnije tvrdio da je start zeznuo on sam, da nije presudna bila ta vlaga na stazi, ali to nikada nećemo znati pouzdano. Daniel Ricciardo, recimo, rekao je da je za njega promocija na četvrtu startnu poziciju (nakon kazne od 5 mjesta zbog izmjene mjenjača tri sata prije starta za Kimija Räikkonena, originalno trećeg u kvalifikacijama) bila vrlo loša vijest, jer je – startajući sada neposredno iza Hamiltona – vlažna staza njemu defitivno zasmetala, jednako kao i Hamiltonovo unjkavo kretanje u utrku.

Bilo kako bilo, vidjeli smo (za Hamiltona) malo lošiju reprizu Monze. U prvi zavoj ušao je kao osmi, a kad je kraj prvog kruga Rosberg završio 1.6 sekundi ispred Maxa Verstappena, svima je jasno da je – što dvoboja Mercedesovih vozača tiče – sve završilo. Nakon tog jednog jedinog kruga Hamilton je imao deficit od 6.6 sekundi – više nego što će ga imati na kraju ove utrke!

Nakon 5 krugova, kad je Hamilton još uvijek bio P8, razmak je bio 15 sekundi i tih je pet krugova odredilo utrku, bar što se pobjednika tiče. Rosberg je odmaglio u daljinu. U istih tih pet krugova on je pobjegao Verstappenu skoro 4 sekunde, i pri tome trebamo imati na umu da je Mercedes, prema vlastitim priznanjima, nakon Malezije smanjio snagu (ili obrtni moment) svojih motora, a i Rosberg, posve je to bilo očito, nije išao puno brže od onog što mu je apsolutno trebalo za kontrolu utrke.

I što se Nijemca tiče, tako je ostalo do kraja. Uvijek sabran i hladnokrvan, uvijek posve u kontroli, uvijek savršeno informiran o svemu što se dešavalo iza njega. Usporio je kad je trebalo, ubrzao (ali ne previše) kad je trebalo – i još je jednu utrku, već devetu ove sezone, najbolje ikada za njega, priveo kraju bez previše galame. Ilustracija: na putu do svoje pobjede Rosberg je odvezao tek peti najbrži krug utrke (iza Vettela, Hamiltona, Ricciarda i Räikkonena), za skoro sekundu sporiji od onog što ga je, u istoj fazi utrke, odvezao vozač Ferrarija s brojem 5.

Naravno, kad se Hamiltonu smrknulo svima drugima je svanulo. Ferrariji osobito bili su odjednom u prilici da se izvade za relativno loša startna mjesta, nastala kaznama, od 3 mjesta za Vettela (za sudar u Maleziji) i onom za Räikkonena. Vettel je to dobro iskoristio i skočio za dva mjesta, dok je Räikkonen preskočio samo Hamiltona, ali i to je bilo nešto.

No, činilo se od samih početaka utrke da Ferrariji idu vrlo dobro. Vettel je već u trećem krugu prešao Sergija Pereza, još jednog profitera nevolja drugih koji je startao s dobre, suhe strane staze, a Räikkonen je u šestom prešao Nica Hülkenberga. U ovoj se fazi utrke, na mekanim gumama, činilo da je Ferrari definitivno brži od Red Bulla: u 9. krugu Vettel je prišao drugoplasiranom Verstappenu na 1.7 sekundi, a Räikkonen petoplasiranom  Ricciardu na samo 0.7 sekundi.

Onda se obistinilo najavljivano i Red Bullovi su (zajedno) otišli u boks; mekane za njih jednostavno nisu izdržale dovoljno dugo. Na novim, tvrdima Verstappen se priključio relativno visoko, na šestom mjestu, ali Ricciardo (koji je prije tih boksova bio čak 10 sekundi iza mladog Nizozemca) prošao je loše: upao je u prometnu gužvu i pao na P11, i tu je utrka za njega – što se nada u postolje tiče – bila praktički završena.

Sve je ovo, naravno, promoviralo Ferrarije na drugo i četvrto mjesto, s tim što je Vettel bio 7.2 sekundi iza Rosberga.  U 13. krugu vodeći je Mercedes otišao u boks, u Ferrariju su to pokrili tako što obojicu svojih vozača, razdvojenih s 10 sekundi, pozvali u boks u istom krugu. S njima je gume mijenjao i Perez, u tom trenutku između dva Ferrarija. Hamilton, na P5 iza Räikkonena s manje od sekundom deficita, ostao je u tom krugu na stazi. U idućem je krugu i on otišao u boks (po tvrde gume), a kad se vratio na stazu bio je četvrti, iza Vettela, ali ispred Räikkonena i Pereza, čak i ispred Ricciarda.

Hamilton je, dakle, bio veliki pobjednik prve runde pit-stopova, a Ferrari (bar u slučaju Räikkonena) tek je nagovijestio ono što dolazi.

U idućih desetak krugova Vettel se držao svojeg trećeg mjesta i čak lagano smanjio razmak do Verstappena na samo 2 sekunde u 26. krugu (premda je razmak do Rosberga lagano rastao, kako je Verstappen otpadao od vodećeg u utrci, ali nikad na više od 7 sekundi). Räikkonen, na šestom mjestu, gubio je priključak, najviše zbog nemogućnosti da prijeđe Ricciarda. U tom 26. krugu taj je dvojac bio skoro pola minute iza vodećih.

Iz Ferrarija su potom Finca pozvali u boks, i to se u konačnici nije pokazalo toliko lošim. Ricciardo je to učinio tek 6 krugova kasnije, i u to vrijeme Räikkonen je izgradio dovoljno razmaka da sigurno preuzme peto mjesto.

Rosberg je svoje gume (opet u tvrde) drugi put promijenio u 30. krugu, jedan kasnije od Verstappena, i tada je vodstvo u utrci preuzeo Vettel, samo 4.6 sekundi ispred revitaliziranog Hamiltona. Umjesto da su pokrili Rosberga i Vettela zvali u boks odmah nakon vodećeg Mercedesa, u Ferrariju su čekali i čekali – i dozvolili a/ da Rosberg i Verstappen na novim gumama osvoje značajno puno vremena i b/ dozvolili su Hamiltonu da se približi još više, na samo 4 sekunde.

Kad je Vettel konačno pozvan u boks, u 35. krugu, Rosberg i Verstappen zgrabili su svoje stare pozicije, ali Nijemca je na trećem mjestu preskočio i Hamilton.

No, priči tu nije bio kraj. Vettel je izašao u finiš utrke, u posljednjih 18 krugova, za mekanim gumama… Logika Ferrarija očito je počivala na nadi da će Vettel biti drastično brži od Hamiltona i onda, s manje i manje goriva prema kraju, da će gume ostati full zdrave do kraja.

Dva kruga Vettel je uistinu bio na repu Hamiltona, no onda se u igru upleo dio scenarija koji stratezima Ferrarija – tamo, na zidu, uz samu stazu, opremljene svim mogućim GPS pomagalima i live timingom – jednostavno nije smio promaći: promet na stazi. Jednom kad su vodeći počeli sustizati vozače zaostale za krug, Vettel je, kao i svi drugi, počeo voziti puno više u prljavom zraku, što je značilo više klizanja guma i, naravno, više potrošnje Pirellijeve crne mase. Bye-bye postolje. Na kraju je, na četvrtom mjestu, Vettel kasnio za Hamiltonom punih 14 i pol sekundi…

Zapravo, sva izgubljenost Vettelove situacije bila je evidentna još i puno ranije, kad je u jednom trenutku Ferrarijev vozač očajnički zavapio kako mu Hamilton jednostavno bježi na ravnim dijelovima staze. Ukratko, Ferrarijeva taktika oslanjala se na teoretski dobru ideju (koju je kasnije i sam Vettel energično branio, premda možda više u želji da pokrpa odnose unutar ekipe, osobito s bossom Maurizijom Arrivabeneom), koja se nasukala na Mercedesovoj sirovoj brzini i nezgodnom činjenicom da u svakoj utrci postoji i faktor zvan promet. A Suzuka je, uska i prepuna uzastopnih brzih zavoja nakon dugih, dugih pravaca, osobito nezgodna po tom pitanju.

Hamilton je u 35. krugu, na svježim tvrdim gumama, bio 10.3 sekundi iza Verstappena. Odličnom vožnjom i, zapravo, masjtorskim korištenjem upravo prometa, uspio je on to u samo 10 krugova smanjiti na manje od sekunde. I onda se pokazalo da je Verstappen stvarno odličan vozač. Iz kruga u krug Hamilton je u šikani dolazio pod sam mjenjač Red Bulla, ali onda bi Verstappen odlično koristio dobru Renaultovu (pardon, TAG-ovu) trakciju i odmaglio naprijed, taman toliko da Hamiltonu niti DRS nije pomagao prije prvog zavoja. Mercedes u retrovizorima nikad nije, u ovoj sezoni kad srebrni bolidi uništavaju sve pred sobom, dobra vizura, ali Verstappen nije napravio niti najmanju pogrešku.

U pretposljednjem krugu Hamilton je kroz R130 prošao naročito odlučno, prišao Verstappenu još bliže, s jasnom namjerom. I onda je tinejdžer napravio ono što dobro zna: trznuo je u desno. Hamilton je otišao u lijevo i kočio jako, jako kasno. Zapravo, prekasno – i otišao ravno, kroz ˝rezervnu˝ šikanu. Borba za drugo mjesto bila je time gotova. Hamilton je kasnije (tiho) zavapio kako je Verstappen promijenio putanju pri kočenju, ali onda više nije niti jednom javno osudio Nizozemčev potez.

Ostaje pitanje je li stvarno bilo kočenja pri promjeni putanje. Ali čak i da jest, FIA je bar jednom pokazala konzistentnost i suci (predvođeni Emanueleom Pirrom, boljim od njih) nisu reagirali. Nisu niti trebali. Ako Verstappen nije kažnjen – a znate već da sam uvijek protiv kažnjavanja vozača za utrkivanje, ovakvo ili onakvo – u Mađarskoj ili u Belgiji, nije smio biti kažnjen ni sada.

Kasnije (i puno prekasno), unatoč Hamiltonovom jakom protivljenju, Mercedes je protiv Verstappenovog poteza uložio nekakvu polukuhanu žalbu, koja je onda povučena kad se ispostavilo da bi o njoj suci FIA-e odlučivali tek za dva tjedna, u američkom Austinu. Ako je i od novih (starih) svjetskih prvaka, malo je prepatetično.

Na kraju su i Vettel i Räikkonen i Ricciardo uhvatili u ovoj utrci znatno manje od onog što su zacijelo očekivali, iz opravdanih ili neopravdanih razloga. Dvije Force Indije i dva Williamsa (svi, nota bene, s Mercedesovim motorima) završili su tamo gdje, realno, i spadaju u ovom trenutku.

McLarena, međutim, nigdje. U utrci bez odustajanja, tek sedmoj u povijesti Formule 1, Alonso je na kraju bio P16, Button P18. Prilično strašno, i sada više nisam siguran da je baš svemu razlog nedoststak konja kod Honde. Jer, nešto se dramatično promijenilo od kvalifikacija: kroz super-brzi zavoj R130 Alosno je utrci bio drugi najbrži vozač (vozeći 313.7 km/h), iza Vettela (315.7 km/h), ali ispred, recimo, Hamiltona (313.4 km/h). A na najbržem dijelu staze, nešto ranije, Alonso je zapravo bio brži od Vettela za 0.7 km/h, s brzinom od 321 km/h.

Bit će, kao što su pripomenuli neki od vas u komentarima, da je ključ u McLarenovoj očajnoj (ne)stabilnosti u onom lijepom i zahtijevnom krivudavom dijelu Suzuke na početku kruga.

Sada mala pauza, pa u Austin, poprište lanjskog kapometa Mercedesovih vozača. Nije još, matematički, sve gotovo, nipošto nije. Ali, Rosberg je u takvom naletu i toliko mu baš sve ide da sada Hamilton treba čudo, želi li do četvrte svjetske titule.

Nije mu, naravno, dovoljno čak niti da pobijedi u svim preostalim utrkama, a da Rosberg uvijek bude drugi. Hamiltonu sada trebaju Rosbergova pogreška, vlastiti besprijekorni startovi i poneki drugi bolid između Mercedesa broj 44 i onog s brojem 6.

Kako sada izgleda, uvjeta se čini malo previše.

38
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
15 Komentara na temu
23 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
21 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
delmusa

rosberg je brz i kvalitetan vozač !
ima još dosta vožnje do kraja sezone, pa vjerujem da će biti i guma….

http://www.gp1.hr/galerija-fotografija-s-vn-japana-5/

avatar
Član
fap

Nisam neko ko veruju u teorije zavere ali se mora priznati da ovi problemi nazovi sa startevima Mercedesu i dobro dodju. Prvo i da favoziraju nekog u narednim trkama uvek mogu da se vade na te lose starteve. Drugo pa ako i pogledamo ja i ne znam da su oba bolida na jednoj trci imala pro lema obicno ih ima samo jedan bolid. Sta Mercedes ima od toga pa jedno sigurno prvo mesto i svakako jedno trece ili drugo.Znaci nema straha od medjusobne borbe kao u Spaniji i izbacivanja oba bolida ( a u toj trci su i imali dobar… Read more »

avatar
Član
Alonso1983

Ja ne vjerujem da netko još uvijek misli da netko tko ulaže u momčad pola milijarde eura godišnje sam sebe sabotira? Ili misliš da su onda proteklih godina sabotirali Rosberga? Nema tu sabotaže nikakve i Lewis je sam preuzeo krivicu za start nakon utrke. On da išta sumnja sigurno bi to i spomenuo kao kad je u pitanju bio motor. Rosberg je ove godine daleko bolji nego zadnje dvije sezone i to je to. Lewis je izgubio vjerovatno naslov zbog 6 loših starteva ove godine i ako je itko kriv za to to je Lewis jer isto takvo kvačilo ima… Read more »

avatar
Član
Alonso1983

Uostalom i kimi je kroz karijeru bio daleko bolji vozač od Mase pa je nakon naslova 2007 bio samo dobar sluga Felipeu. Tako da nije nikakvo čudo ako neki vozač ima pad u određenoj sezoni kao što ga je npr ove godine imao Vettel naspram lanjske gdje je bio daleko bolji. Vozači su također ljudi skloni greškama ,usponima i padovima. Rosberg je trenutno u toop formi a Lewis sigurno nije i rezultat je ovo što se trenutno događa, mada po mojem mišljenju to još ništa nije gotovo. A to mislim jer imam dojam da bi i Ferrari i Red Bull… Read more »

avatar
Član
Aleksandar Todorovic

Hamilton je bolji, brži, iskusniji vozač od Rosberga. Da li uvek pobeđuje bolji? U Fudbalu ne, u F1 retko. Da Alonso vozi Mercedes, ili Perez, Max, videli bi ste prosečnost Rosberga. Da se razumemo, ja sam njegov ex navijač, bio mi je simpatičan, ali sve dok nisam spoznao koliko je pizdica od čoveka. Da li je moguće da su oni silni zvižduci upućeni Rosbergu slučajni? Ne postoji omraženiji vozač F1 od Rosberga, u istoriji. Ali Mercedesu je stalo da bar jednu titulu osvoji Nemac, čak i kad je on zapravo Finac. Ništa vam kolege ne vrede te vaše statistike, kad… Read more »

avatar
Član
Boomerang
avatar
Član
Boomerang

Ovo je još zanimljivije: https://www.jamesallenonf1.com/2012/11/hamilton-and-buttons-head-to-head-record-at-mclaren/
Od Todorovića jako cijenim Peru. Siguran sam da bi vam nešto od njegove literature pomoglo u stjecanju pravog znanja o automobilima.

avatar
Član
fap

Ova opcija da Vettel prelazi u McLaren mi se moram priznati svidja.I kolega boome…. glupo je uporedjivati Rozberga i Schumahera jer se ovaj vratio iz penzije a stigle su ga i godine pa sigurno i nije vise mogao da vozi kao u vreme dok je bio u Ferrariju.
I daslazem se da bi ovakav Mercedes mogao svako da vozi i pobedjuju ali ako pogledate marketinski Mercedes tu najvise dobija sa Hamiltonom jer je i crn a i Englesko govorno podrjucje je ogromno a sve je to dobro za reklamu

avatar
Član
F12013

Baš sam pred neki dan naišao na jednu stariju izjavu Checa Pereza prije početka 2013 sezone…
Pitali su ga koji je najbrži Nijemac na gridu. Odgovorio je da je po pitanju čiste brzine najbolji Rosberg, a sveukupni paket Vettel…
Pa eto, mišljenje jednog vozača, valjda on zna bolje od dotičnih stručnjaka iz fotelje…😉

avatar
Član
Ezio 44

Aleksandre ovdje ne smijes pisat kao navijac LH jer ti odmah ide dislike,ma koliko ti bio upravu jer “crveni” miševi su samo jaki na tipkama i komentarima, a na stazi se vidi k’o dominira i radi svoj posao kako treba!!!! #TEAMLH44FOREVER!!

avatar
Član
Aleksandar Todorovic

@Ezio 44
Ja sam navijać Šumahera, Laude, Senne, Hunta, Alonsa, Prosta, Pikea…..a cenim i Vetella, Max-a, Riciarda, Pereza i naravno Hamiltona. Perez nije u ljubavi sa Vetellom, pa je morao malo da ga bocne, i izjavi da je Rosberg bar u jednom segmentu bolji od njega. Vetell će biti opet šampion, ali 2019, 2020 u McLaren Hondi. Živi bili pa videli. A Hamilton eto ti ga u Ferrariju sa Kimijim 2018. Skoro svi vozači danas, osim Max-a su male pičkice u odnosu na Laudu, Senu, Hunta…bez uvrede…

avatar
Član
F12013

@Ezio 44
Ja nikad nisam čuo i vidio “crvene” miševe, ali pouzdano znam da postoje sivi ili ako hoćeš “srebrni”…

avatar
Član
FerrariHR

Ha ha ha,prijatelju,crvene vidiš kad si nakresan lošeg vina😉🍷🍷

avatar
Član
F12013

Hehehe, baš tako…;-)
A kad se nakrešeš lošeg bijelog, onda vidiš bijele miševe… hahaha…;-) 😀

avatar
Član
avalon

Ezio 44.. i ti si 100 % u pravu . samo … znaš kakvi su “crveni” miševi ( ovo crveni je u navodnicima da neko ne pomisli da se radi o komunistima ? ) , jaki na tipkovnicama i komentarima , a na stazi ih nema nigdi za razliku od vas navijača LH ili mercedesa . ma bolje mercedesa jer u McL se LH i nije baš proslavija … posli osvajanja titule je prvenstva uglavnom završava na 4. i 5. mistima ali … to je vjerovatno zbog mnogih kvarova bolida zar ne ? da mu nema njemaca ( mercedesa )… Read more »

avatar
Član
F12013

Care!

avatar
Član
avalon

perfektno zapažanje forumaša Aleksandara Todorovica ! nije mi jasno kako svi ne vide da je NR skoro pa papak za vožnju , a titiulu ako osvoji to će bit samo zato šta je njemac. dobro i finac je ali valjda manje jer kako je jednom LH izjavija mislim prije hockenheima 2014. da to nije “domaća” staza NR .. znači , više je finac ili monegašanin ? valjda ako je LH tako kaza . NR će se pridružit ( ako osvoji titulu ) neznalicama/osvajačima d. hillu i j. villeneuveu koji su uprkos neznanju osvajali titule , a bogme i sebu jer… Read more »

avatar
Član
mironet

Mladene, bolje se pobrini za prijenos uživo na nekoj od televizija, pa će i portal biti življi i uzbudljiviji

avatar
Član
mironet

A jesi se raspisao

avatar
Član
Boomerang

Zahvaljujem ovom prilikom gospodinu Jergoviću na iscrpnom prepričavanju utrke koju smo svi odgledali. I doista, tijek utrke je opisan fotografskom točnošću. No, meni se nakon čitanja ovakvih članaka po glavi vrti jedna biblijska izreka koja kaže: “U mnoštvu riječi ne biva bez grijeha”. Ako znamo da je izvorna hebrejska riječ za grijeh promašaj time navedena izreka dobiva još više na težini jer ovaj članak ima nekih fundamentalnih promašaja. Kao dobar poznavatelj formule 1 g. Jergović bi trebao znati da se jedna pobjeda, jedan pole position, sastoji od puno elemenata. Jedan od njih su vozačke sposobnosti. One same po sebi nisu… Read more »

avatar
Član
F1MclarenST

Mislim da Mladen pretjeruje u hvalospjevima prema Hamdiji koji jest vozacina al je u zadnje vrime nazalost sve vise playboy a sve manje vozacina. I hamdiji kad god nesto nekrene od ruke pocevsi od starta samo postane placipizda sve mu smeta , rosberg je ove sezone uvjerljivo bolji a i proslih sezona kad je gubio titule bio je za dlaku , mikro dlaku sporiji. Nico zgrabi titulu nebili se maćani hamdija iduce godine spustio na zemlju i nastavio tamo di je stao prije nego mu je slava udarila u tikvu.

avatar
Član
Prost Alain

Pa ti uopće ne poznaješ LH, on uopće nije playboy, a vozačina će uvijek biti, volio bi da Rosberg pobijedi, vozi fantastično i trenutno je fokusiran više nego itko kako bi konačno bio prvak. Istina je da je lani i preklani bio za dlaku sporiji, još kada se tada tome pridoda manjak sreće s bolidom razlika među njima je bila mala dlačica, ali taj manjak sreće ove godine nema LH, pa koja bi bila razlika među njima da mu se nije pokvario motor, imao bi 25 bodova više, a NR 3 manje, i kako onda NR može biti uvjerljivo bolji?… Read more »

avatar
Član
hrcfaca

Iako je trenutno Rosberg u strašnom naletu i da se moram sada kladiti uplatio bi lovu na njega, ali ipak je ovo formula 1 i do zadnjeg metra imam osječaj da će biti tijesna borba.

avatar
Član
bodo

Ništa tu još nije gotovo. Tek nakon US GP znati ćemo nešto više. U svakom slučaju obojica , svaki na svoj način zaslužili bi ili će zaslužiti championship. Predvidjeti sve faktore (ne)sreću, (ne)vremenske uvjete, VSC , SC, reakcije ostalih vozača…sve je to tema za vidovnjake i kladioničare. Kako smo imali priliku pročitati i sam Lauda se bavi vrađbinama-“srećom”.

avatar
Član
F1 fan

Što mislite, dali je moguć ovaj scenarij. Ako rosberg i sljedeće godine uzme naslov, hamilton se naduri i ode, recimo u ferari a seb u merc? Mislim da bi tek nakon 2017. Moglo bit velikih transfera. A u 2017. Vidim veliku borbu za naslov između rb i merca, a ferari kao treća ekipa. Moja očekivanja..

avatar
Član
joshuazg04

Još je puno krugova do kraja prvenstva ……. Sve je još moguće, iako je Nico u velikoj prednosti…. No, ovo je motosport, velik je broj detalja koji mogu upropastit utrku bilo kome… O sudarima u prvom zavoju da ne pričam…..Rosberg ove godine nema kvarova, no kolo sreće se okreće………. Mislim da će promocija novog prvaka biti u Anu Dhabija, tko god to bio…..

avatar
Član
iceman258

Dosta se spominju kvarovi na Hamiltonovu bolidu, problemi, nesreće… Mislim da je Nico potpuno zaslužio naslov iako je Lewis kompletniji i brži vozač. Dok se Hamilton bavi izlascima u noćne klubove i plavušama Nico uporno vježba u simulatoru, teretani i proučava tehniku (npr. postavke na volanu). To se moglo vidjeti u jednoj utrci kad je Nico na displeju riješio sam problem bez pomoći inžinjera dok je Ham zapeo u problemu. Sad se vide rezultati tog mukotrpnog i dugotrajnog rada i vježbanja.

avatar
Član
PavleF1

Mladene, Molio bih Vas za jedan kratak osvrt na stanje u McLarenu.. Meni kao navijaču Fernanda Alonsa je ovo već postalo mučno za gledati pa bih volio čuti vaše mišljenje za budućnost ove momčadi.. Smatrate li da je greška što se vodstvo McLarena odlučilo za Hondine motore umjesto Mercedesa, tj mislite li da je Honda u stanju napraviti jednako dobar motor kao što ga imaju mercedesovi kupci? Drugo pitanje je vezano za šasiju bolida.. Ajde proizvođači motora koji se ne zovu Mercedes mogu se vaditi da su im ruke vezane ograničavanjem razvoja motora zbog tokena, ali McLarenova šasija (na izgled… Read more »

avatar
Član
kobayashiF1

Sretan sam sretan, jer je Nico ovo zaslužio!
Dvije godine nije cvilio kad ga je Hamilton razbijao nego je uporno radio!

avatar
Član
fap

Za Hamiltona to sada stvarno izgleda tesko .pogotovo sto i meni kao njegovom fanu pored naravno Mclarena ali kad ec nema Mclarena bar bodrimo Hamiltna izgleda i nemoguce da moze da pobedi u ostale cetiri trke .Pogotovo ako se zna kako ide njegov Mercedes dal je motor ili problem sa startom ali ima ih. I da napomenem da ne verujem u nikakve teorije zavere. Prema tome ako Rozberg i osvoji sampio at bice sasvim zasluzeno jer ga je ipak ove sezone bas htelo kao i Hamiltona u predhodne dve. Ali dok god ima sanse treba se nadati da Hamilton to… Read more »