U Pirelliju su odlučili popustiti pred brojnim pritiscima vozača (osobito u Belgiji) i dozvoliti nešto niži pritisak u gumama nakon dva slobodna treninga u petak.

Originalno, najniži dozvoljeni pritisci bili su 23.5 psi za prednje gume i 21.5 psi za stražnje, no nakon detaljnih analiza degradacije u petak to je sada sniženo na 23 psi za prednje gume i 20.5 psi za stražnje.

Tijekom cijelog vikenda u Belgiji vozači, osobito oni s bogatijim iskustvom, vrlo su se intenzivno žalili da su gume pretvrde i da se automobili ponašaju kao da su na loptama za plažu.

Jedan od razloga što su u Pirelliju pristali sniziti pritiske (što znači povećati količinu prijanja na stazi, ali i povećati mogućnost brže degradacije guma) jest i u tome što Monza nije toliko zahtijevna za gume kao Spa, pa se smatra da je mogućnost destruktivnog pregrijavanja guma ipak nešto manja.

No, ukoliko temperature asfalta ostanu visoke neki vozači pribojavaju se problema u utrci.

˝U dužim stintovima ima dosta degradacije,˝ rekao je za Autosport Jenson Button. ˝Srednje mekane gume teško je dovesti na pravu radnu temperaturu u svakom slučaju, a  kod mekanih i super-mekanih guma do degradacije dolazi prilično brzo. U ovoj se utrci u boks ide samo jednom, no ovog puta ta bi namjera mogla izazvati podosta problema.˝

1
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član

Aaaaa,zaato su male brzine na pravcima,vidim ja nešto nije okej. Da su veći pritisci, bolidi bi na pravcima bili brži i do 15-20km/h, al ona nema prijanjanja baš kako treba. Na što su se žalili Alonso,Button,Kimi…
Baš me zanima sutra kako će izgledati u trci. Da hoće Nando staviti Soft,pa onda Medium. Taman do kraja. U slučaju da bude SC. No,možda je opet bolja strategija Soft-Soft-SuperSoft…vidjecemo.