Manor je potvrdio kako prekidaju ugovor sa svojim vozačem Riom Haryantom jer Indonezijac nije mogao ispuniti svoje ugovorne obveze. Novi vozač Manora tako će biti Esteban Ocon.

Haryanto, koji je u Formulu 1 došao početkom ove godine, ostao je bez financija koje bi mu omogućile daljnje natjecanje. Indonezijski vozač je VN Mađarske ostao bez novca, ali uspio je dogovoriti još da odradi VN Njemačke te da u ljetnoj stanci potraži nove sponzore.

Međutim, pretpostavlja se kako vozačev menadžment nije uspio uvjeriti indonezijsku vladu koja je odlučila ‘zavrnuti pipu’.

Manor je nakon toga poduzeo potrebne mjere da dovede novog vozača. U momčad dolazi Esteban Ocon, Mercedesov junior i rezervni vozač Renaulta. Haryantu je ponuđena uloga rezervnog vozača, ali je nepoznato da li je Indonezijac prihvatio tu ulogu.

“Esteban je jedna od nadolazećih zvijezda u Formuli 1, a zasjao je već kao rezervni vozač u Renaultu. Također, natjecao se ove godine za Mercedes i u DTM seriji. Naša momčad napredovala je u 2016., a završili smo i u bodovima prošlog mjeseca u Austriji. Moramo održati svoju razinu napretka kako bi ostvarili svoje ambicije, ne samo ove sezone, već i kroz duže razdoblje. Uvjereni smo da će Esteban, kada bude imao svoj debi u Spa, biti pravi vozač koji će se boriti s našim konkurentima do kraja sezone,” kažu iz Manora.

Manor od ove godine koristi Mercedesove pogonske jedinice i, kao dio tog dogovora, početkom godine je u momčad došao Pascal Wehrlein. Iako je Ocon Renaultov rezervni vozač, za pretpostaviti je da je Mercedes ‘imao prste’ u ovom novom dogovoru jer je mladi Francuz i Mercedesov junior.

1
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
bodo

U konačnici otužno. “Mladi Francuz, Renaultov rezervni i Mercedesov Junior”. Koja kombinacija.? Indonežanin u ovoj konstelaciji snaga nije imao previše šanse, dugo je i vozio. Nigdje nisam pročitao koliko Ocon mora skupiti ili koliko je milja već skupio. Izgleda da je za njega skupljeno dovoljno da Manor poživi. Jedino pozitivno more ispasti da je Ocon ipak “vozački jači” od Haria, Francuska je bliža, a Indonezija iako egzotična manje atraktivna velikim igračima F1, a i nema svoj GP.