U 9 sati je započeo posljednji dan predsezonskih testiranja u 2016. godini. Najbrže vrijeme jučer je odvozio Ferrarijev vozač Kimi Raikkonen kojega danas mijenja timski kolega Sebastian Vettel.
Haas je potvrdio da će nakon pauze za ručak umjesto Grosjeana nastupati Esteban Gutierrez kako bi oba vozača dobila podjednaku kilometražu u novom bolidu. Podsjetimo, američka momčad je izgubila jako puno vremena na prva dva dana ovotjednih testiranja zbog problema sa sustavom za dovod goriva, odnosno turbopunjačem.
Mercedes će također podijeliti testne dužnosti među svojim vozačima; Hamiltona nakon pauze mijenja Rosberg.
Tijek testiranja:
Poput Kimija Raikkonena jučer, Sebastian Vettel je danas na stazu najprije izašao s halo-style sustavom zaštite vozačeve glave koji FIA sljedeće godine želi uvesti u Formulu 1. Nijemac je nakon toga nastavio s uobičajenim testnim programom svoje momčadi.
Manor Racing je na početku testa potvrdio da mehanički problemi Riju Haryantu ne dozvoljavaju izlazak na stazu.
10:30 – McLaren se ovoga jutra bavi prikupljanjem podataka s novog bolida. Jenson Button je već isprobao dvije specifikacije prednjeg krila.
Jolyon Palmer je i danas propustio dva sata zbog određenih problema na svom R.S.16.
12:30 – Još uvijek nema nikakvih znakova da bi se Manor uskoro mogao pojaviti na stazi.
12:50 – Crvena zastava – Lewis Hamilton se zaustavio na startno-ciljnoj ravnini zbog problema s prijenosom.
Rio Haryanto je na stazu izašao tek u 13:05 za vrijeme provjere sustava virtualnog sigurnosnog automobila dok su stazom kružili Button, Palmer i Grosjean. Testiranja se nastavljaju u 14 sati.
Vremena u 13:00:
1. Sebastian Vettel Ferrari 1:22.852 SS 54 2. Carlos Sainz Toro Rosso 1:23.134 US 57 3. Sergio Perez Force India 1.23.721 SS 44 4. Lewis Hamilton Mercedes 1:24.133 M 69 5. Daniel Ricciardo Red Bull 1:24.427 S 61 6. Jenson Button McLaren 1:24.714 US 56 7. Jolyon Palmer Renault 1:24.859 SS 31 8. Marcus Ericsson Sauber 1:25.031 S 57 9. Romain Grosjean Haas 1:25.255 S 53 10. Felipe Massa Williams 1:25.696 M 63 11. Rio Haryanto Manor - - 1 US-ultrasoft SS-supersoft S-soft M-medium Izmjerene brzine na kraju 3. sektora (startno-ciljna crta) 1. Perez 288.0 km/h 2. Massa 286.4 km/h 3. Vettel 284.9 km/h 4. Palmer 284.9 km/h 5. Hamilton 284.2 km/h 6. Grosjean 282.7 km/h 7. Ricciardo 281.9 km/h 8. Button 281.2 km/h 9. Ericsson 280.5 km/h 10. Sainz 278.3 km/h 11. Haryanto -
The Force India (@SChecoPerez) has stopped at turn 10. Marshals has seen some smoke and flames.
Izgorila još jedna mašina mercedesa
Vettel 0.1 sporiji na SS od Raikkonena na US,što znači da Ferrari može ispod 1.22 bez ikakvog problema,čitam na stranim forumima mišljenje preko 5000 ljudi i razno razne kalkulacije. Toliko o tome da idu na 150% snage a mercedes u leru radi i voze vremena koja voze malo sporija od dvojca iz Ferrarija.Past će mercedes uskoro,tj.britanski inženjeri.
Ma kolega kako ne shvaćaš… Osim što u Ferrariju voze 150% (zato se vozači mijenjaju svakih sat vremena jer ne mogu izdržat duže zbog napora kojeg ulažu u taj savršeni krug) oni imaju pomoć software-a koji kontrolira vremena jer svaki puta prikaže 1 sekundu manje od onog što stvarno odvoze.
Za razliku od njih Mercedes je u leru te zato njihovi vozači voze cijeli dan bez beda te ručaju u bolidu jer za vrijeme pauze rade ekstra krugove onako iz zajebancije.
Forza Ferrari!!!!!!!!
Hahahaha svaka čast 😉
a ciji su izenjeri u Ferrariju mozda ruski
The W07 made a strange ‘bang’ noise and then seemed to shut off its engine as it passed the pits.
Stala Mečka ha ha
Biće svasta neka pobjedi najbolji Ferrariiiiiiiiii
Mercedes u kvaru…cuda se desavaju..hehe
nebih se cudio da to uopce nije kvar nego mozda je jednostavno ostao bez goriva sto je bio mozda jedan od testova
Paaa..ne znam..citam na stranim portalima..kaze da se culo da je nest puklo prije nego je stao…
Puklo kao na gvozdanima kolima
http://www.f1today.net/en/live/f1/209356/live-update-barcelona-test-2-day-4
1:24.714
Go Mclaren
Ako su imali približno istu količinu goriva kao ostali, Buttonov najbrži krug je prilično loš, koliko god napredak Honde bio dobar. Drugi su bili barem jednako dobri u razvoju. Sve u svemu, ništa se drastično nije promijenilo što se brzine po krugu tiče, osim top speeda, gdje je razlika manja u odnosu na prošlu godinu. Koliko god mi se to ne sviđalo, ali mislim da McH Q3 u Australiji može samo sanjati. Svi tvrde da su postigli značajan napredak, onda nakon kvalifikacija stiže hladan tuš i počinje spika kako su u stvari znali da će biti teško proći u idući… Read more »
Ok Merc,Ferari,Williams ispred ali sa ostalima Mch moze da se bori ,to bi bilo super
A šta sa FI koja izgleda jako dobro?
TR također ne izgleda uopće loše, dapače.
Mislim da McH u početku, Q3 nedostižan, ali bodovi i nisu tako nedostižni, pa barem bio to onaj 1
Dojma sam da je McLaren na istim gumama sporiji od Mercedesa/Ferraria malo manje od 2 sekunde po krugu… ispred Manora, u rangu Saubera, iza Toro Rosso… Dakle, kao i prošle godine…
Sumnjam da McLaren ne ide svom snagom a da svi drugi voze na rubu…
Napredovali su u pouzdanosti znacajno, ali po brzini nisu napredovali nesto puno vise od drugih… volio bih da nisam u pravu…
Nisam nikad bio fan McH tj. općenito Mc međutim istina je da su značajno napredovali. Možda se to ne vidi po pozicijama u poretku međutim pomak u max brzini i u pouzdanosti je stvarno značajan. Također, sada doista mogu razmišljat o poboljšanju performansi. Mislim da će ova sezona biti daleko uspješnija od prethoddne. Pobjede su za sada snovi no bolje mišjim korakom ali stalno prema naprijed nego skokom pa svake godine razmišljat hoće li skok biti unaprije ili unazad.
http://beta.autosport.com/news/report.php/id/123098/qualifying-revamp-gets-fia-green-light
btw – 1:22:852 😉
Forza Ferrari!!!!!!!!
1:23:595 a još uvijek u prvoj polovici jutarnjeg dijela 😉
Forza Ferrari!!!!!!!!