Formula 1 se mnoštvom kritika suočila otkako su V8 motore zamijenili V6 hibridi, ali zvuk nije jedina stvar koja nedostaje u oktanskom cirkusu. Kompliciran tehnički i sportski pravilnik dodatno otežava stvari, tokeni nisu dopuštali razvoj motora i tako išli na ruku dominantnom Mercedesu, čiji su vozači pobijedili na 32 od 38 utrka od 2014. Navijači misle da je opala i kvaliteta utrkivanja, ali bivši F1 vozač Nick Heidfeld, koji je u najbržem sportu sudjelovao 12 godina i pritom 13 puta stao na pobjedničko postolje, smatra da stanje trenutno nije toliko loše kao što se priča.

“Prije svega, mislim da Formula 1 mora izaći iz te negativne spirale u kojoj se nalazi, a koja je po mom mišljenju tu bez pravog razloga. Naravno, uvijek možete poboljšati stvari, ali Formula 1 nije toliko loša kao što ju neki ljudi pokušavaju prikazati. I dalje ima fantastične bolide s fantastičnim vozačima i dobrim utrkivanjem.”

“U Formuli 1 je od samih početaka uvijek bilo momčadi koje su dominirale. Uvijek ćete imati ekipu koja je bolja od drugih.”

“Meni nedostaje zvuk, a i pretjecanja su previše umjetna s DRS-om. Sada barem imamo neka pretjecanja, ali ponekad vidimo da bolid na pravcu pretječe te se čak vrati u normalnu poziciju ispred drugog vozača. Pretjecanja bi se trebala dogoditi na samom kraju ravnog dijela. To nedostaje po mom mišljenju.

Heidfeld smatra da je Formuli 1 potrebno više mehaničkog gripa.

“Mehanički grip će uvijek pomoći utrkivanju. Pogotovo jer je aerodinamički grip izgubljen kada pratite drugi bolid u ‘prljavom zraku’. Treba ići prema tome i treba tražiti više gripa iz guma. To povećava i sigurnost, pogotovo bolje prianjanje guma. Više prianjanja iz guma, i to većih, bolje je za utrkivanje te je sigurnije.”

Nijemac se osvrnuo i na svoje godine u Formuli 1.

“Odlično je što sam imao šansu toliko biti u F1. Uživao sam stvarno jako puno. Bilo je lijepo voziti te bolide i raditi s momčadima. Međutim, kao sportaš želite pobijediti, moj cilj je od dolaska u Formulu 1 bilo osvajanje naslova, a na kraju nemam čak ni pobjedu. Žao mi je zbog toga, naravno, ali napravio sam sve što sam mogao te sam svejedno uživao.”

7
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
6 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
6 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
avalon

drag mi ne nick no malko mi se čini kontradiktoran …npr ovo sa DRS – om .. čini mu se umjetno da bi posli kaza “SADA BAREM IMAMO NEKA PRETICANJA , ali ponekad vidimo da bolid na pravcu pretječe te se čak vrati u normalnu poziciju ispred drugog vozača. ” šta je tu čudno ? kad puno brži bolid pretiče neki nekonkurentni , a pri tom koristi i DRS normalno je da se “uredno” postavi u poziciju isprid prestignutog . kad se pretiču 2 brza bolida onda se preticanje i dogodi na kraju ravnine . na DRS se diže kuka… Read more »

avatar
Član
iceman258

slažem se po pitanju potrebe DRS-a. Sjećam se utrke u Indianapolisu, Mika Hakinen cijelu utrku vozi iza nekog narandžastog bolida (nešto kao Manor trenutno) i ne može ga preteći jer ima setup za dugi pravac a u krivinama je nemoguće bilo šta proći. Danas takvih frustracija više nema

avatar
Član
KOve

Treba maknuti DRS. Ima neke svoje prednosti, ali mlađa generacija previše računa na njega umjesto da izvode napade kao što se nekad radilo i kao što Alonso još jedini zna raditi. “Plesanje” i zbunjivanje suparnika u napadu kroz zavoje su najljepša pretjecanja, a ne sa jačim bolidom čekati DRS zonu…

avatar
Član
iceman258

Nick je uvijek nešta cmizdrio. A to što nema pobjedu, nije krivnja ekipa nego on sam.

avatar
Član
FerrariHR

Onaj ko voli ovaj sport uvik će se dizat gledat utrke kakve got bile,pratit vijesti i čitat portale. Tako da koliko got nezanimljiva bila,nemože prave navijače odvratit od praćenja.

avatar
Član
kobayashiF1

Onda se ti Nick diži u 6 uri ujutro na Australiju, jer ja zbog ovakve F1 sigurno neću! (Pogledat su sažetke) 🙂

avatar
Član
Tuzlaensis

Potpuno dijelim mišljenje po pitanju mehaničkog gripa. Sve informacije koje smo dobili oko promjene pravila u 2017. godini upućuju na to da se opet vještačkim putem pokušava povećati brzina bolida i broj preticanja (kao i sa DRS-om) dok sa druge strane Pirelli vraća nagli pad performansi guma.. To definitivno nije pravac u kojem će Formula 1 postati kvalitetnije i popularnije takmičenje. Skoro svi vozači su u posljednje vrijeme izjavili da i današnjim bolidima nedostaje mehaničkog gripa, a najave nam govore da se situacija neće promijeniti ni u budućnosti.