Ferrari je danas u 14 sati putem katastrofalnog web streaminga predstavio svoju uzdanicu u novoj sezoni Formule 1 – SF16-H! Na prvi pogled je najočiglednija promjena vizualnog identiteta, a talijanska momčad ovim dizajnom s bijelim poljima želi ponovno oživjeti retro stil iz 70-ih godina prošlog stoljeća. Na ceremoniji predstavljanja vidjeli smo šefa momčadi Maurizia Arrivabenea, vozače Sebastiana Vettela i Kimija Raikkonena, te ljude zaslužene za sav tehnički dio posla, među kojima je najistaknutiji glavni dizajner James Allison.
Na novom bolidu vidimo redizajnirano prednje krilo i bitno kraći nos nego lani, a to je nešto što su Ferrarijevi rivali implementirali već prošle sezone. Što se tiče pogonske jedinice, Talijani tvrde da su napravili velike promjene i da je osnovna želja bila napraviti što kompaktniji motor da bi se dobilo više mjesta za aerodinamičke manipulacije.
Arrivabene se nada da njegova momčad u novoj sezoni može napraviti dodatni korak naprijed i s ovim bolidom zaustaviti Mercedesovu dominaciju.
”Želimo se boriti do kraja prvenstva. Znamo da neće biti lako, naši konkurenti ne spavaju i svi smo posvećeni tome da damo sve od sebe”, kazao je Talijan. ”Nadamo se da će ovo biti pobjednički bolid – on je rezultat rada puno, puno ljudi i logistike i za nekoliko sati će biti u Barceloni gdje ćemo vidjeti njegovu pravu vrijednost.”
Očekuje se da ćemo novi bolid vidjeti na stazi već u nedjelju u Barceloni kada će Ferrari odraditi ‘filmski dan’, dok ćemo o njegovim performansama više saznati u ponedjeljak kada započinju predsezonska testiranja.
Informacije o momčadi:
Sjedište: Maranello, Italija
Generalni direktor i šef momčadi: Maurizio Arrivabene
Tehnički direktor: James Allison
Direktor odjela za pogonske jedinice: Mattia Binotto
Direktor proizvodnje: Corrado Lanzone
Dizajner: Simone Resta
Vozači:
Sebastian Vettel
Kimi Raikkonen
Jean-Eric Vergne (test vozač)
Marc Gene (razvojni vozač)
Davide Rigon (test vozač)
Antonio Fuoco (Ferrarijeva akademija vozača)
Guan Yu Zhou (Ferrarijeva akademija vozača)
Bolid: Ferrari SF16-H
Pogonska jedinica: Ferrari
Gume: Pirelli
Prva utrka: VN Monaka 1950.
Posljednja utrka: VN Abu Dhabija 2015.
Utrke: 908 (907 startova)
Konstruktorski naslovi: 16 (1961., 1964., 1975., 1976., 1977., 1979., 1982., 1983., 1999., 2000., 2001., 2002., 2003., 2004., 2007., 2008.)
Vozački naslovi: 15 (1952., 1953., 1956., 1958., 1961., 1964., 1975., 1977., 1979., 2000., 2001., 2002., 2003., 2004., 2007.)
Pobjede: 224
Pole positioni: 208
Najbrži krugovi: 233
Igraju se sa nostalgijom… Nije loše.
.meni kao okorjelom Ferraristi, bolid je zaista ljep. Nestrpljivo sam očekivao odkrivanje i nisam se nimalo razočarao.
Odavanje počasti Laudinom F312T je izvedeno na najbolji moguči način i vjerujem kako će ostati upamčen po tom dizajnu grafike.
Moram priznati da sam, osim sa službenih stranica, dosta saznao o ovogodišnjoj verziji i od vas, poštovani sukomentatori.
Hvala vam.
Strasno dobro izgleda . Pravi vicesampionski bolid .
Odvratan nos i živcira me to igranje bojama. Ferrari je crveni i mora biti crveno, a ne ovo bijelo i crno. Nek si pogledaju bolide iz doba najvećeg (2004 npr) e to je bio izgled bolida.Sve crveno samo tamo di je pisao Marlboro i logo vodafone bijelo. Ovo čisti užas, nos kao muški spolni organ.
Daj njim ti napiši kako da dizajniraju bolid za sljedeću sezonu i nek ti ga prije sezone dovezu u garažu da ga ti ofarbaš.
Ovakva slična livreja je bila na pobjedničkom Ferrariju 312 T od Nikija Laude do Jodya Schecktera. Tada nije bilo ovog crnog dodatka između crvene i bijele boje, mislim da bi i danas ljepše izgledalo kad bi ga izbacili. Na poklopcu motora gdje je sad veliki logo Scuderia Ferrari tada je bio veliki broj od vozača.
Netreba ga meni vozit doma, samo nek bude crveni. Svake godine seru s nečim novim. U doba michaela nisam propuštao utrke,ali ovu rugobu od bolida sigurno neću gledati. Mogu biti prvaci sa maksimalni brojem bodova, ali dok rade ove krastave rugobe, prespavati ću australiu.
Svaka čast ako je tebi bitnije da je bolid ljepši nego brži.
A i ljepota je u oku promatrača, dok večini nije bio ljep SF14T, mei je bio, i još je jako lijep, tako da bolid koji će biti svima po guštu neće nikad nitko napraviti.
tako je , neka bude crven ka šta je ferrari uvik bija . neka bude crven ka npr 1975./76. , 1976./78. , a može i ka 1979. još bi mu se mogla i oprostit ova bila boja da bar lip ka 126CK iz 1981. , a ne ka ova rugoba . ja ću sezonu gledat ali u znak protesta ću svaki put kad se na ekranu pojavi ferrari skrenut pogled sa ekrana ….
vidi sliku kad je odozgo slikan .zamisli da je sav crven onda se straznji kraj nebi vidjelo ljepo suzenje nego bi izgledal ko kutija sibica
ali sa bocne strane i ja bih volio da je vise crven ali jeb…i ga kad su to sponzorska sranj…a.
ma samo neka poleti ferrari
Evo sta je o novom bolidu rekao glavni dizajner James Allison: „2013. je bila poslednji put da je tim bio u trci za titulu, ali realno, Ferrari tada nije bio na nivou. U 2014. nije bilo dovoljno snage iz motora, nije bilo ni mehaničkog ni aerodinamičkog prijanjanja i falilo je dosta drugih stvari. Puno smo radili na svim delovima bolida. Prošle godine je napravljen dobar korak napred i nadamo se da ćemo ove načiniti još jedan kako bi smo konstantno bili konkurentni. Nije tačno reći da smo napravili značajan napredak samo u jednoj oblasti. Sve je poboljšano. Motor ima više… Read more »
Ovakav nos je očekivan. Ne znam zašto ga nisu tijekom prošle sezone prepravili tj. skratili u ovaj oblik kao što su to uradili Mclaren, Sauber i Toro Rosso. Push rod i kompaktna, uska PU su glavni i značajni noviteti. Sada je cijeli zadnji dio znatno sužen, a zanimljivo je još dodatno suženje tj. podvučeni dio ispod hvatišta zadnjeg ovjesa.
Prednje krilo je menjljiva stvar i sugurno da nece sa ovim na stazu,puno bitnije da je push rod naprijed.
Upravo to gledam i čudim se kako još nitko to nije komentirao !
Pa to je “najavljeno/predviđeno”, a ovo drugo su sve novosti.
Znaći stavili su PUSH ROD ovjes !
Jel neko možda ima link di se može pogledati snimka prezentacije bolida???
https://www.youtube.com/watch?v=4zXW4dHWzyk 😀
Izgleda obećavajuće saćekat će mo treninge pa da saznamo malo vise
Nos mi se ne sviđa. lijepše je to nekako kod Williamsa. Naravno, ako bude na razini Mercedesa, lako cemo se naviknuti na promjene i boja i nosa.
Bolid mi se sviđa al opet mi je lani bia lipši,previše mi je bile boje tribalo bi je malo manje stavit a i nos su sasrali
jedva čekan mclaren hondu 🙂
Ovo Ferrarijevo prednje krilo je sad sličnije Mercedesovom i Red Bullovom, ali ipak njihova krila su još strjelastijeg oblika i zaobljena su na unutrašnjim rubovima, pa mi djeluju nekako fluidnije tj. aerodinamičnije. Nadam se da će i ovo Ferrarijevo krilo bit učinkovito.
Sve ok, al nos je stvarno mogao bit elegantniji
Gledam sad malo slike i uspoređujem SF15-T i SF16-H. Najvidljivija promjena je ona naprijed, a to je kratki nos što znači bolji protok zraka ispod i oko bolida. Kompletno prednje krilo je mi se čini nekako otvorenije i nema više onih malih krilaca. Dio za hlađenje prednjih kočnica je povećan. Krilca koja se nalaze iza prednjega ovjesa izgledaju malo veća, ali se više sužavaju prema kraju. Bočni usisnici zraka djeluju viši i uži. Usisnik iznad vozačeve glave je povećan. Dio iza kamere koja je iznad vozačeve glave mi djeluje malo niži. Nakon malo boljeg promatranja čini mi se da su… Read more »
E da nisam pitao zašto je putem katastrofalnog web streama?
Jer je stalno zapinjao, prekidao i nije nikome funkcionirao
Nisan neki stručnjak za tehnologiju,možda je problem bio jer je bila velika posjećenost,nije prvi put da stream puca. Kažen možda…
Napokon😀😀…Bolid izgleda fantastično,puno bile boje,malo prošlosti na novom bolidu,sve skupa prekrasno. Ovjes,nos,zadnji kraj,sve djeluje kompaktno,jedvo čekan testiranja. Iman osjećaj da se najveća promjena nalazi ispod poklopca motora..
Niko na predstavljanju nije spomenuo, da li bolid ima dva ili tri ispušne cijevi?
Ima 3 cijevi jednu veliku i dvije male ispod te velike 🙂
Bolid ko bolid je lijep, ali kombinnacija boja je očajna. Niti je crven, niti je bijel, niti je crn… prekaotično i razbacano. Još i ovaj ružni logo od Scuderia Ferrari sa drop shadow efektom… katastrofa. Moglo se to puuuuuuuuno puno bolje iskombinirati.
Da se razumijemo, navijač sam Ferraria od ’93.
Ali na kraju krajeva bitno je da je brz, pouzdan i stabilan.
Forza Ferrari!!
Nije loše, malo za promjenu dosta ima bijele, nadam se da će biti dostojna konkurencija Mercedesu za naslov pa da napokon gledamo zanimljivu sezonu!!!
https://youtu.be/WfFDrwwhZS0
Mercedes odradio filmski dan, zvuk se cini boljim na stazi, inace lijep novi Ferrari, dosta promijena, jedva cekam pon pa da vidimo te zvjeri na stazi
https://youtu.be/vrqevR1A4ac
Evo ga uzi nazad od Mclarena 😀
Je,primjeti se dosta.
Volio bi da se Kimi probudi ove sezone, da bude sjajan i da u velikom stilu ode u penziju!
Rijetki komentari kada dijelim mišljenje s tobom…
Svida mi se crveno bijela kombinacija i dosta je slican williamsu
daklen….vrijedi isto kao i za williams: https://www.youtube.com/watch?v=oxfIjYwab94
Prelijepi bolid. Sviđa mi se da nema nekakvih velikih najava i što je sve održano u lijepom ležernom tonu. Ali nekako mi se čini da oni osmijesi na licima kriju nešto. Posebno kada je osmijeh od Allisona kada je vidio bolid. Manje-više sva predviđanja koja se tiču izgleda i šasije su bila vrlo blizu istini. Posebno mi se sviđa zadnji dio koji mi se čini malo uži od prošlogodišnjeg. Nos je konačno kratki, iako mislim da će Mercedes imati još kraći. Sada čekajmo konkurente da predstave svoje bolide, a prave rezultate ćemo vidjeti tek na stazi. Forza Ferrari!!! 😀
Forza Ferrari !
Sretno !!!
Ne mogu reći da mi se sviđa ova bijela, odnosno previše bijele, ali to je stvar ukusa. Dosta toga su promijenili, treba pričekati više fotografija. Go Ferrari.
Kao i Laudin 1970 i neke godine. Lijep! Idemo po naslov!
Ne razumijem te. Do jučer si slavio Mercedesov naslov, a sada priželjkuješ Ferrarijevu borbu za naslov?
Navijam za Hamiltona i Ferrari. Što nije jasno?
Nije jasno za koga navijaš više. Ustvari je sve jasno.
uuuuuuuuuuuuuuu….. dobar look….. A ostalo ćemo vidjeti……
Koristim ovu priliku da Mercedes timu čestitam na trećoj uzastopnoj konstruktorskoj pobjedi a za vozački naslov ćemo pričekat kraj sezone.
Ovo prednje krilo je za muzej. Dirk ništa nije naučio. Iskreno mi je žao al’ je tako. Ruljo pucajte minuse. Mercedes je pobjednik!
Možda i bude tako, ali jako me zanima kako je nakon par fotki moguće ocijeniti sezonu i proglašavati pobjednika? Pa nisu odvozili niti jedan metar.
Wilsone..ma boli te k..još jedan u nizu provokatora. Sad čestita Mercedesu pobjedu,ha ha.
@boomerang-Krilo se izmjeni čas posla ali tvoja bezobraština je konstanta.Ovo je portal ravnopravnih korisnika a ti se prikloni “Rulji”iz koje si ponikao.