Lewis Hamilton je u svom Mercedesu W06 postavio najbrže vrijeme drugog slobodnog treninga u Monaku.

Manorov vozač Roberto Merhi je 15 minuta nakon zelenog svjetla izazvao crvenu zastavu – Španjolac je na kočenju po izlasku iz tunela izgubio kontrolu nad svojim Manorom, a nekoliko minuta nakon toga počela je padati kiša pa vozači nisu izlazili na stazu sljedećih sat vremena. Iznimka je bio Pastor Maldonado koji je napravio samo jedan krug na supersoftu te se vratio u boks.

Svi vozači su svoja najbolja vremena zabilježili na mekanim gumama, a Maldonado je bio jedini koji je isprobao supermekanu komponentu, ali na mokroj stazi.

Prvi koji je ponovno izašao na stazu bio je Fernando Alonso na intermedijima 10 minuta prije kraja treninga, a poredak se do kraja nije mijenjao jer se staza nije stigla osušiti.

Drugo vrijeme je zabilježio Nico Rosberg koji je bio sedam desetinki sporiji od svog timskog kolege Lewisa Hamiltona. Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen su bili treći i četvrti, a među najbržom desetoricom su se još našli Daniil Kvjat, Carlos Sainz, Max Verstappen, Fernando Alonso, Nico Hulkenberg i Romain Grosjean.

 

1 Lewis Hamilton Mercedes 1m17.192s 12
2 Nico Rosberg Mercedes 1m17.932s 0.740s 15
3 Sebastian Vettel Ferrari 1m18.295s 1.103s 14
4 Kimi Raikkonen Ferrari 1m18.543s 1.351s 15
5 Daniil Kvjat Red Bull/Renault 1m18.548s 1.356s 16
6 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1m18.659s 1.467s 14
7 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m18.782s 1.590s 12
8 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m18.906s 1.714s 18
9 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1m19.151s 1.959s 13
10 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1m19.266s 2.074s 13
11 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m19.300s 2.108s 13
12 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m19.560s 2.368s 15
13 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m19.566s 2.374s 14
14 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1m19.577s 2.385s 13
15 Jenson Button McLaren/Honda 1m19.606s 2.414s 14
16 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m19.639s 2.447s 13
17 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m20.263s 3.071s 10
18 Roberto Merhi Marussia/Ferrari 1m22.017s 4.825s 9
19 Will Stevens Marussia/Ferrari 1m22.943s 5.751s 13

 

Treći slobodni trening se vozi u subotu u 11 sati.

34
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
8 Komentara na temu
26 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
20 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Daijiro74

Glasajte, neka nas se cuje
http://gpda.motorsport.com/?page=survey

avatar
Član
Zeus

Ahahahaha, “We are experiencing an incredible response to the GPDA Survey and are currently extending our servers’ capacity. We will be back online soon.”

napad fanova, šta misliš koliko će to vrijedit? Malo ili ništa? 🙂

avatar
Član
Daijiro74

Je, ja jos nisan uspia ispunit haha

avatar
Član
vlado

Ljudi moji, meni se ovo cini kao prihvatanje poraza (ustvari, pomjesano mi je mnogo toga u glavi) sto je ustvari porazavajuce kada znamo kako je to mocna organizacija. Zar je moguce da je do ovoga doslo. Ne mogu sada precizno da kazem zasto, ali ovo mi se gadi. Ili ipak mozda jer: znaci, useri sve sto mozes, ignorisi sve kritike, tvrdi da sve ide po planu i da je put dobar, pa sada ocajno trazi pomoc onih zbog koji taj sport i postoji a koje nisu slusali dok su sve promjene bahato radjene. I hajde da sada pravimo budale od… Read more »

avatar
Član
Zeus

Radi sad. Stari moj, ima tu posla…ful scale anketa.

avatar
Član
Daijiro74

Dosa do 48% i mora hitno izac. Slucajno ugasia stranicu 🙁

avatar
Član
Zeus

Aoooj Dajiro…eto završio upravo. Fijuuuu…. http://gpda.motorsport.com/?page=thank-you

avatar
Član
raca

jebote, zglobovi me bole od pisanja

avatar
Član

Nema se tu šta previše za komentirat s moje strane sve po starom.
Nešto sam htio reći na temu da je F1 u krizi sada sam malo gledao arhivu članaka stavio sam “dosadnu 2013 godinu” pa nema teme da nema 50 komentara a uredno bi zanimljivije vijesti imale preko 200 ali vijesti, danas se skupi 200 samo nedjeljom poslije utrke.
teme kao danas di ima 1,5 ili 10 komentara prije praktički nije niti bilo pad pad i pad interesa…

avatar
Član
Majki2111

To je zbog portala. Nazaduje.

avatar
Admin

Kao i sama kvaliteta korisnika, nažalost.

avatar
Član
dakako

Bilo bi posteno reci kad se vec usporedjuju ove dvije godine da je te godine(2013) do pola sezone prenos F1 u HR bio mukte,a nakon trakavice iza VN Madjarske enorman broj komentara na ovom portalu je razumljiv,a zasto ne trebam valjda navoditi.

Ako bi vec tako usko gledali na stvari zabunom bi mogli doci do zakljucka kako za F1 nikad veci interes,kod nas naime portala F1 tematike nikad vise nije egzistiralo kao ove 2015.

avatar
Član
drija9

Jedna opaska. Postoji razlika između Monaca i Monte Carla… Monaco je kneževina/država/grad, dok je Monte Carlo samo kvart/dio tog grada, Često u člancima zna pisat nešto na kalup naslova ovog članka ‘..najbrži na ulicama Monte Carla’, a vjerujem da je razlog tomu upravo to što puno ljudi misli da je to dvoje isto. Eto nemojte zamjerit na ovom donekle off topicu. 🙂

avatar
Član
Alexis

Ja sam mislio da je Monako mala drzavica ( knezevina ) a Monte Karlo grad u njoj 😀 , uglavnom hvala na info i uvijek je lijepo nesto novo nauciti 😉 p.s. good luck LH 44 🙂

avatar
Član
dansla

Nisi baš u potpunosti u pravu , tj. možda je bolje reći da si i ti u pravu , ali i Alexis . To što si napisao stoji , ali isto tako Monte Carlo se smatra i glavnim gradom kneževine Monako . Baš sam malo istražio to pitanje i čini se da su informacije dvojbene čak i kada se gleda samo isti izvor informacija .

avatar
Član
drija9

Mislim da je veci dio staze upravo u Monte Carlu, ali definitvno nije cijeli… Znam da je luka i taj dio Monte C, dok za drugo nisam siguran. Ovo dal je il nije grad ja ovako vidim…Monte C je ‘administrativno podrucje’, sto ja shvacam kao neku vrstu kvarta po naski. Tako da mislim da je krivo rec da je grad kad nije. Ali da je najvazniji/najpoznatiji dio Monaca, to se slazem 🙂

avatar
Član
dux

Ja sam morao izraditi nekoliko mail adresa kako bi se prijavio, sve sam radio ispravno, evo uspio iz ko zna kojeg pokušaja.
Nadam se da će Ferrarijeve nadogradnje proraditi i da će riješiti probleme s mehaničkim gripom, Mclarenu želim ulazak u Q3 🙂

avatar
Član
f120

iskreno nebi me zacudilo da se red bull uvali ispred ferrarija,ferrari ima losu vozljivost motora treba im vjecnost da stisnu gas do kraja softwer im nije bas najbolji, ista stvar je bila u barceloni u trecem sektoru,sto se tice mclaren honde dobro za sad,ali gledam malo ko je iza alonsa i nekako ne vjerujem da ce biti brzi od williamsa,jos kad force india i lotus nagrme motore bit ce im tesko uci u q3 no ne i nemoguce,ali ocekujem prve bodove za mclaren hondu ovaj vikend,a moji klasika deru guzove,lujo pogotovo

avatar
Član
kimi car

Da ferrari ima “lošu” vozljivost motora dokazuje start utrke gdje doista treba “vječnost” da se uredno popnu nekoliko mjesta naprijed ? 🙂 🙂 btw. mene bi “iskreno” jako začudilo da se red bull uvali ispred ferrarija dok primjerice da to učini wiliams,me ne bi začudilo 🙂 No, čuđenjima nikad kraja 🙂 Idemo Ferrari! deranje guzova mečkama u monaku!!!!!!!!!

avatar
Član
alonso5

f120 a kako ti znas da Ferrarijev motor ima losu vozljivost i los softwar.Istina je da Ferrari ima problema sa trakcijom i bas sam citao hattov komentar na jednom drugom forumu gdje je fino objasnio i zbog cega je to tako jedan dio snose gume a drugi zavisi od tipa staze i asfalta u prijevodu to se najvise vidi kad se koristi tvrda komponenta guma jer fali gripa a u ovom slucaju to nebi trebao biti problem jer se koriste najmekse gume i odma imaju vise mehanickog gripa i trakcija je bolja znaci meksa guma prekriva te male boljke Ferrarija.A… Read more »

avatar
Član
ice

ja sam mislio da su tog lika oteli vanzemaljci ili japanci ali izgleda da sam se prevario.

avatar
Član
Majki2111

Pričalo se da će nova verzija stranice biti spremna do Monaka. Eto pola vikenda odrađeno, redizajna još nema. Opet šteka, a ljudi ništa ne javljaju korisnicima. Dajte se osvijestite. Kvaliteta stranice je pala neopisivo u zadnjih pola godine. ILI JAVITE LJUDIMA DA ZATVARATE STRANICU POLAKO ILI SE POKRENITE. POMAKA UNAPRIJED NEMA VEĆ ODAVNO NITI NA JEDNOM PODRUČJU PORTALA. A NA PORTALU NEMA VIŠE FANOVA-NOVINARA KOJI SU DO PRIJE DVIJE TRI GODINE POSAO VJERUJEM RADILI S GUŠTOM. BILI SU PRISTIZALI I NEKI NOVINARI. SADA TOGA VIŠE NEMA. KVALITETNI LJUDI SU PREŠLI NA TAKO JE, F1PULS.COM KOJI SE SADA I REKLAMIRA NA… Read more »

avatar
Admin

Dobro, a je li ti imaš vremena redizajnirati cijeli forum? Ostavite ekipu na miru neka rade svoj posao. Zaboravljaš da oni koriste svoje SLOBODNO VRIJEME da volontiraju na ovom Forumu.

Lijepo si ti to sročio i objasnio, no kad si to sve već i rekao, mogao si se i ponuditi za pomoć. Ja ne sumnjam u kvalitetu ovog portala te se nadam kako će problemi za korisnike biti uskoro sređeni.

avatar
Član
modesto

mora on nešto pljuvati ne bi bio on ..

avatar
Član
Majki2111

Ti mi se javljaš? Ja samo kritiziram.

avatar
Admin

Lujo ubrzao. Zanimljivo, Alonso samo 1.7s iza. Nadam se da će tako nastavit.

avatar
Član
MP4-30 Honda

“Samo”. U nekim zanimljivim i proteklim sezonama, bilo bi previše da je vodeći tim brži čak i pola sekunde od drugoplasiranog tima. Biti 1.7 sec iza je zastrašujuće sporo na stazi gdje snaga motora navodno nije odlučujuća.

avatar
Član
raca

što kažeš na ovo, GP Monaca 1988.1 12 Brazil Ayrton Senna McLaren-Honda 1:26.464 1:23.998 —
2 11 France Alain Prost McLaren-Honda 1:28.375 1:25.425 +1.427, u istom bolidu

avatar
Admin

Ajmo pogledat Lewisinog kolegu, Nicu. Alonsovov zaostatak za Nicom je samo 0.8s a računajuči činjenicu na McLarenovu formu i ako nisu “lažne nade” mislim kako će McLaren osvojiti prve bodove ove sezone ako pozdanost odradi svoj posao.

avatar
Član
Messa

Jedan članak mogu komentirat, ostalih 5 ne mogu..

avatar
Član
raca

taj sam ja problem imao do jučer, ili otvorim članak pa nakon 3-4 sata želim opet, ali ne da da se logiram. mogu lozinku upisati 100 puta, ali taki