Dok je Red Bull nedavno kritizirao svog dobavljača motora, u Toro Rossu su ostali smireni te su vjerovali da će se stvari uskoro popraviti. Međutim, čini se da je situacija sada potpuno drugačija jer Christian Horner već tjednima govori kako u Renaultu daju sve od sebe te da će trebati strpljenja, dok u njihovoj sestrinskoj momčadi polako gube živce.

Ekipa iz Faenze je imala brojne tehničke probleme u Kini i Bahreinu, a strpljenje gubi šef momčadi Franz Tost, prenose nizozemski mediji. I ne samo to, u čudu je ostala i obitelj Verstappen.

“Franz nije sretan. Svi su pomalo očajni jer ne mogu ništa učiniti oko toga. Sve što možemo je čekati i nadati se boljim vremenima. Znam da Renault radi sve kako bi riješio svoje probleme, ali to nije moguće u tri tjedna. Formula 1 je vrlo konkurentan sport te će uvijek biti uspona i padova, ali ovo je previše”, rekao je bivši F1 vozač i Maxov otac, Jos Verstappen.

17-godišnji Max, koji je do sada impresionirao, tvrdi da je frustriran startom svoje prve sezone u kojoj je imao tri kvara u četiri utrke.

“Možda je to rekord. To je smiješno. Naravno da sam zabrinut za svoju budućnost.”

16
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
6 Komentara na temu
10 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
7 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
geotec

ako su već napravili sranje s poboljsanjima na motoru neka se vrate na lanjsku specifikaciju – bar je bila pouzdana

avatar
Član
Zeus

Ne mogu, ova nova je homologirana, prošao za to vlak…Jos je sa razlogom ljut, koji trnoviti put je Max prošao i godine u nižim serijama da bi došao u F1, vrijeme mu nikako ne ide u korist, 4 utrke i takav rezultat? Stvarno mu je karijera pred zidom…sva sreća pa sin nije živac kao otac, na jedan intervju Maxa ide jedno 6, 7 Josa. Dobit će cipelu ko Anthony ako bude nastavio sa glupostima.

avatar
Član
morenocro

Kakve su to promijene,prije par godina je red bull bio drugi svijet za ostale a pogledaj sad,toliko da se ne raspadne cijela momčad od tuge!

avatar
Član
RogerR1

Nadam se da će Renault ipak preuzeti TR. Kad se portal otvorio komentirao sam tada da Alonso neće nikad biti prvak u Ferrariju i da se treba vratit Briatore. Naravno i da Renault okupi opet svoju momčad. Kako vrijeme ide, mislim da to nije tako nemoguće.
Tko zna kakvi su dealovi između RB i Renaulta? Malo su previše možda sr ..i po motoru prošle godine.. Da bi nastavili još više početkom ove.

Možda Renault već ima konkurentan motor samo ih malo pr.. 😉 😀

avatar
Član
Renault_F1_team

daj Bože da je to Roger, otkinuo bi lijevo jaje samo da se Renault vrati kao tvornička momčad

avatar
Član
RogerR1

2005. i 2006. god. Dani ponosa i slave. Bit će opet 😉
Dopizdit će Alonsu McH jer ni u ovom pokušaju neće biti sreće. Preći će u Renault, osvojit će još jedan naslov 2018. godine i otići će iz F1. 😉

avatar
Član
Zeus

Eto Fernanda nagodinu, jučer izjavio da će mu Renault biti zadnja momčad.
Šta će u McH kad i sada ovako reducirani imaju isto snage kao Renault, kvare se još gore, iako je ovo Hondi već druga sezona u F1.
Da mi je…hmm, hmmm….da se vozi cijela utrka kvalifikacionim krugovima i još štošta, 🙂

avatar
Član
Renault_F1_team

što jest, jest Roger, u pravu si

avatar
Član
Renault_F1_team

ovo je trebo bit odgovor na Rogerov dole na dnu, a ne kao samostalan komentar na vrhu 😀

avatar
Član
RogerR1

Pa ovakav glup pravilnik o zamrzavanju PU nisu još imali. Nadmašili su čak i sami sebe 😀
Neka daju da razvijaju motore kako hoće i to je to.
Kao neki napredak u tehnologiji, a srezana krila proizvođačima.
Ovo sve izgleda kao friziranje Fiće.
Možeš napravit razne preinake i dodati kojeg konja, ali ne možeš pobjeći od kubikaže.

avatar
Član
avalon

BMW M12 / 13 TURBO 1500 cm3 , 4 cilindara u redu s turbopunjačem , 900 KS pri 11.200 okr / min … iz malo kubika i još manje cilindara 😉 PS “Ferrari za Kanadu priprema snažniji motor: razvijat će 20 do 30 konja više” …vidi može se samo treba znat šta uradit 🙂 🙂

avatar
Član
RogerR1

Da, ali koliko je takav motor pouzdan to je druga priča 😉

avatar
Član
avalon

o pouzdano bi se dalo pričat …sve je tu relativno . npr patreze sa motorom BMW – a ( tog “malog nabijenog” 😉 ) je 1987. odusta 5 X zbog motora dok je npr alezi 1991. zbog motora odustaja 3 X ( 3500 ccm , V12 ) . 1983. je piquet osvojia titulu sa brabham/BMW …od 5 odustajanja samo je jedno bilo zbog motora . 1991. senna je sa McLH osvojia titulu uz 2 odustajanja ali nijedno zbog motora dok mu je tim kolega odusta 3 X zbog motora honde koji je airtonu radija bez greške . i ovde pišem… Read more »

avatar
Član
Groff

I ja sam kao gledatelj frustriran kvarovima Renaultovih motora pa samo mogu misliti kako je Maxu.

avatar
Član
Renault_F1_team

zamisli kako smo tek mi navijači Renaulta frustrirani, stvarno mi dođe da im sastavim ono malo poveći mail i da im spomenem obitelj u nazad sedam koljena. Prešli su svaku mjeru više i oni i motor..

avatar
Član
RogerR1

Meni dođe da sastavim čelnicima FIA-e. Pa ovakav glup pravilnik o zamrzavanju PU nisu još imali. Nadmašili su čak i sami sebe 😀
Neka daju da razvijaju motore kako hoće i to je to.
Kao neki napredak u tehnologiji, a srezana krila proizvođačima.
Ovo sve izgleda kao friziranje Fiće.
Možeš napravit razne preinake i dodati kojeg konja, ali ne možeš pobjeći od kubikaže.