Najveća laž Formule 1 je tablica na početku sezone u kojoj piše da svi kreću od nule. Kakva olimpijska smijurija! U kakvom se to bestežinskom stanju nalaze momčadi na početku natjecanja? Čak je i predškolskoj djeci jasno da je Mercedes još prošle godine iz prve bacio ‘šesticu’ i da u nedogled igra ‘Čovječe, ne ljuti se’ dok ostali igrači gmižu po ploči sporije od biološkog sata Malenog Gazde, koji se nada da će u vječnosti svemira dulje biti živ nego mrtav. I još kad znamo da su budžeti pojedinih momčadi toliki da su to jedine virtualne stvari vidljive iz svemira dok drugima Bob Geldof i Bono Vox nariču na rođenju/sprovodu najnovijeg bolida, očito je da pola momčadi novu sezonu starta s hendikepom. Oni koji imaju u džepu nemaju ispod haube, a ovi koji i imaju Mercedesove motore jedva spajaju kraj s krajem.

Ali to je Formula 1, nema jačeg natjecanja i važno je sudjelovati. Važno je valjati se po stazi pa makar i kao ‘backmarker’. Netko koga bi moglo zadovoljiti bilo kakvo sudjelovanje je Carmen Jorda, zanosna (zanesena?) Španjolka koju je Lotus zaposlio kao razvojnu vozačicu za koju jedan njen kolega iz GP3 kaže kako ne bi mogla razviti ni rolu filma. Ali zašto da vjerujemo ljubomornom momku kojem nisu uzvraćene simpatije? Koliko je dobra u razvoju bolida pokazuje činjenica da je prošle sezone u GP3, njen Koiranen GP bolid u kojem ona u prvih četrnaest utrka nije osvojila ni čitav bod i nakon toga dobila otkaz, njen zamjenik Dean Stoneman u posljednje četiri utrke odvezao do dvije pobjede. Eto što znači sjesti u razvijen bolid! Osim toga, da je bolja u razvijanju kremica nego bolida kako svi pričaju, ne bi Lotusov sponzor Rexona pobjegao u susjedni Williams kod kolegice Susie Wolff.

Ali, i sudjelovanje u F1 je danas ooogroman uspjeh, jer još je uvijek vjerojatnije da će se Manor/Marussia pojaviti u Melbourneu na početku sezone, nego da će sezonu Force India, Lotus i Sauber završiti. A najveća tragedija je da se uspjeh pojavljivanja na startnom gridu u Australiji ne temelji na znanju mehaničara i umijeću vozača da bolide uspiju ugurati u 107% vremena Hamiltona ili Rosberga, nego se svodi na krpanje kućnog budžeta, plaćanje režija tek nakon posljednje opomene te angažiranje Živog zida kako bi izbjegli ovrhe. Onoga Koji Uporno Odbija Na Onaj Svijet uopće ne brine što polovica momčadi nema za rezervne dijelove, pa kao Sauber primaju donacije u obliku kanti brazilske farbe, jer on ima plan za ultimativnu Formulu 1 u kojoj će novčano obdarene momčadi sudjelovati s tri bolida. Tri Ferrarija, tri McLaren Honde, tri Red Bulla… Zvuči odlično! A da li će biti odlično kada u sezoni niti jedan od ovih bolida ne bude ostvario niti jedan podij jer su tri vozača Mercedesa odlučila popiti sav šampanjac?

Nema sumnje da će i ove sezone sve momčadi koje nemaju sjedište u Brackleyu sudjelovati u prvenstvu kao što Dinamo sudjeluje u Europi – iz zaje*ancije, zato što natjecanje postoji, jer ih je voda donijela, a eto, drugog posla nemaju, ali sada imaju veliku nadu da i će iduće proljeće dočekati u istom natjecanju. Eventualna pobjeda može im doći samo slučajno, zbog pogreške favorita. Bit će to kolinje kakvo smo gledali i prošle godine i kulminirat će neizvjesnom završnicom baš 29. studenog. U Abu Dhabiju.

Tamo smo po završetku prošle sezone ushićeno iščekivali Drugi Dolazak, uskrsnuće McLaren Honde, ali umjesto Spasitelja iz ovog strastvenog koitusa Britanca i Japanke izrodilo se rahitično nedonošče. Vele da je još barem šest mjeseci trebalo sazrijevati u majčinoj utrobi. Ni vrhunski doktori, ni inkubatori koji su posljednji krik tehnologije neće pomoći malom EmPeČetiriPovlakaTrideset da se približi njemačkom Über-bolidu. Ma koliko španjolski samuraj tvitao bushido floskule o unutarnjoj snazi, najduljim putevima koji počinju prvim korakom i sposobnosti slijepog ronina da vješto izbjegava spoticanje o poluzakopane ratne sjekire po parkovima Wokinga, unutarnja snaga Hondinog motora vješto je skrivena ne samo od očiju javnosti nego i od njegovih stvoritelja, a najdulji put koji MP4-30 može napraviti bez da se na pitwallu upali cijeli Božić crvenih lampica mjeri se u stotinama metara. Najveći misterij još od recepata za Pirellijeve gume iz 2012-e, veći i od pitanja što je to natjeralo Alonsa da u Catalunyi pokuša izvršiti seppuku (ako odlučimo ne vjerovati u McLarenovu bajku o tri praščića i vuku koji im je otpuhao bolid), je to kako je Asturijcu uopće uspjelo natjerati bolid do nevjerojatnih 150km/h?

Problemi McLaren Honde usporedivi su s onima Red Bulla na početku prošle sezone, ali i oni su čak do prve utrke uspjeli bar jedan bolid osposobiti da se bori za postolje dok momci i djevojke iz Wokinga tek trebaju dovesti bolid u stanje koje ne tjera vozače da se bore za živu glavu. Eric Boullier kaže da je to normalno za momčad koja ima potpuno novog proizvođača motora. I vjerovao bih mu da slučajno ne vidim kako Lotus fino ide sa svojim novim motorom. (I kada bih znao da se bilo kakvoj izjavi iz McLarena može vjerovati). Druga je stvar da li Lotus uopće ima bilo kakvu viziju kako platiti te motore ili će na polovici sezone otpustiti Grosjeana i po receptu Force Indije u slučaju Pascala Wehrleina, zaposliti nekog mladog Mercedesovog vozača.

Force India ima Mercedesov pogon i to im je veliki plus, je, ali se zato jednom polovicom njihovih dionica barata iz zatvora, a drugi veliki dioničar će na svu sreću biti prisutan na utrkama – zato što mu zbog dobrog vladanja indijski organi daju slobodne vikende.

Članovi nekad nepobjedive kombinacije Red Bull i Renault već dugo vremena prepucavaju se u uredu bračnog savjetnika i umjesto da napokon krenu u istom smjeru ili pokrenu brakorazvodnu parnicu i krenu svatko svojim putem, oni i dalje pokušavaju nadglasati onu drugu stranu i dokazati da je upravo onaj drugi kriv za nepremostive razlike u mišljenjima koje su ih dovele u ovu situaciju.
Renault sve više naglašava kako bi htio imati svoju vlastitu momčad, ali upitno je koliko je ozbiljna namjera firme koja je prošle godine kukala kako nema novca za razvoj motora jer joj Caterham (!!!) nije uplatio svoju ratu na vrijeme.
Vrhunac Renaultove izgubljenosti u prostoru i vremenu pokazuje potpuni uspjeh njihove PR mašine da u ovih godinu dana bude glasnija u obznanjivanju svijetu svojih katastrofalnih grešaka u dizajniranju motora, nego što su bili u četiri godine kada su njihove jedinice pogonile pobjednički bolid. Valjda tada nisu htjeli da ih se previše asocira s omraženim Prstićem.

Na ulazno-izlaznim vratima Maranella u proteklih je godinu dana bilo prometnije nego na graničnim prijelazima Republike Kosovo. Toliko je novih ljudi došlo u Scuderiju da je Kimi Räikkönen vjerojatno jedini koji se može nadati povećanju plaće zbog godina staža u firmi. Rezultatima na predsezonskim testiranjima novi čelnici Ferrarija pokušavaju nas uvjeriti da zaposlenici Konjušnice napokon znaju što rade, da više nisu jedni od onih koji mogu izgubiti orijentaciju prelazeći zebru i da im više nije potreban Fernando Alonso koji će izbičevati bolid do kakvih takvih bodova.

Rookiejima u Toro Rossu ove sezone pruža se odlična prilika uhvatiti mjesto u matičnoj momčadi. Pošto se od iduće sezone pravila za dobivanje F1 superlicence pooštravaju, Red Bull će teško ostvarivati svoj fetiš da dječicu oblači u muška odijela. A pošto Ruse više nitko ne voli, upitno je koliko će Red Bull trpjeti Daniila Kvjata ako se dogodi da ne bude bio na razini Australskog Daniela, a u isto vrijeme zapadni mladići u Toro Rossu budu ostvarivali zavidne rezultate. Pa bi se moglo desiti da na pola sezone netko od Red Bullovih junior juniora zamijeni Red Bullovog juniora koji će zamijeniti dojučerašnjeg Red Bullovog juniora u Red Bullu.
Bilo kako bilo, vrhunac sezone je za nama. Ono što je trebalo biti napeto iščekivanje do prve utrke, ugušio je njemački stroj kada je odlučio na testiranjima redati krugove kao da se radi o WEC-u. Možemo se samo nadati da do Kanade Lewis Hamilton Rosbergu neće napraviti teniski ‘bicikl’ (6-0). Ako ‘bicikla’ ne bude to znači ili da je Roscoe smrtno bolestan, ili da su Lewis i Nicole ponovo u ozbiljnoj vezi. Živjeli papatači i blagoslovljeni bili biološki satovi pjevačica/striptizeta! Ako uslišate moje molbe sezona se neće svesti na puko prebrojavanje momčadskih dvoboja stotine bodova ispod lidera prvenstva.

Ali, u krivu sam. Nismo još sve vidjeli na predsezonskim testiranjima. McLaren još nije odradio simulaciju utrke. Nadam se da će u Melbourneu uspjeti barem simulirati da su došli odvesti utrku. I još treba utvrditi da li su financijski stručnjaci onih momčadi iz Liliputa sposobni preživjeti u/na minusu prekrivajući se prekratkom dekicom dok zabundani Ewoks sijedog krzna bezbrižno gleda kako mu se gledateljstvo rasipa, a natjecanje blijedi, brinući se jedino o tome hoće li mu ikad ponovo narasti onaj nokat na kažiprstu lijevog stopala, koji je izgubio kad mu je pao kamen sa srca kada je uvidio kolektivnu nesposobnost FIA-e i momčadi da utvrde natjecanje koje neće biti ovisno o njegovoj milosti.

Zlatko Kefelja

56
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
31 Komentara na temu
25 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
39 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
dakako

Kome se ne svidja ne mora citati. Ovo je stil pisanja koji nije za svakoga. Nacin na koji pise gosp. Zlatko lakomislenima daje naslutiti da je vatreni navijac Lewisa,e pa gospodo kad biste se vratili na Zlatkove kolumne od prije par godina u vrijeme dominacije Vettela vi bi isto tako donijeli zakljucak da je vatreni obozavatelj Vettela. Dolazi se do zakljucka ili autor teksta obozava pobjednike ili je to nacin pisanja koji vi ocito ne razumijete u potpunosti. Da ne pisem roman dat cu samo jedan primjer koliko su neki dolje ispod nerealni. Kolega Cici kaze da “clanak nema potrebnu… Read more »

avatar
Član
AlonsoFan-st

“Kome se ne svidja ne mora citati. Ovo je stil pisanja koji nije za svakoga” Baš to, nije za svakog novinara ovakav stil pisanja…previše forsira fore i sebi namješta metafore kako bi ispao faca, a na prvi pogleda napisao je 2 bedastoće kojih se nebi posramio ni omaleni čovječuljak velikih ušiju iz tvornice smijeha zvane “noćna mora”( vidiš što znači isforsirano, a mogao sam jednostavno napisati “ševa iz noćne more”), a te 2 bedastoće su: “novi motor” koji radi besprijekorno u Lotusa dok u Mclarena od novoga ne radi ništa, i veliki priljev i odljev kadra u Ferarija kao da… Read more »

avatar
Član
dakako

Kolega uzmi pero i pisi,tj.pokazi kako bi to trebalo izgledati i pritome probaj uspjeti svoje tekstove “uvaliti”nekome,pa onda mozemo razgovarati sta je za koga. Tako i ja mogu pametovati nekome kako se vodi recimo F1 tim ili nasa nogometna vrsta,iza ekrana u udobnoj fotelji.

Igrom slucaja merc hara,pa mi u svemu tekst pase,ali kako rekoh i kad je Red Bull razvaljivao,a tekstopisac ih “glorificirao” i tada sam s gustom citao njegove tekstove.

Ima dovoljno clanaka za svaciji ukus. 😉

avatar
Član
Petar8

Samo da razjasnim malo pojmove “funkcioniranja novog motora”. Smatra se da motor mora biti pouzdan ako radi u idealnim uvjetima, a tek kada se stavi u odnos sa šasijom vide se nedostaci (najviše što se tiče hlađenja). A Honda je imala neke kvarove koji se nisu smjeli događati (i vjerojatno nemaju veze sa šasijom).
A što se tiče promjene (skoro) kompletnog kadra u Ferrariju, nisam stekao dojam da je taj potez “popljuvan” već da je ukazano na činjenicu da je sve to napravljeno malo zbrda-zdola i da sigurno neće baš najbolje funkcionirati u prvoj sezoni…

avatar
Član
dakako

Kolega Petar8 potpisujem sve sto si napisao.

Druga je stvar sto su neki ovdje uvredljivi ko mlada pred udaju.

avatar
Član
Vodkaboy

A nista. Pustimo Mercedesu da se opet sam igra u ligi prvaka a ostali ce se boriti za euro ligu 😛

avatar
Član

Ja se nadam da su Ferrari i Renault popravili race pace s kojim su imali velike probleme lani,sjetite se poslije safty cara Mercedes je u Bahreinu 5 sekundi po krugu bježao.Da ipak u utrci gledamo donekle nekakvu borbu i strategije … Jasno je i dalje da je Mercedes najbrži al se nadam ne tolikoj dominaciji kao lani kada je sve bilo novo i zeleno.

avatar
Član
cici

Ovakav članak nije primjeren uvodu u novu sezonu F1,takvo iznošenje činjenica u ironiji pokazuje nezrelost i nema potrebnu dozu optimizma za određeni oporavak nekih stanja u FIA-i i njenim pravilima.Kriza je u svim aspektima društvenog života u svijetu i to se odražava i na svijet Formule 1 ali ipak treba imati neku vrstu željnog iščekivanja nove sezone a ne raditi sprdačinu već prije početka prve utrke.Svim Fanovima F1 želim lijepu i zanimljivu novu sezonu Formule 1!

avatar
Član

Jel to Mladen ?

avatar
Član
dFixxx3r

hahah, dosta isforsiranih fora, ali dapače, treba.. i isplatilo se za ovih par koje su SJELE!! 🙂 lajk

avatar
Član
ZX10R

Istina
Bravo

avatar
Član
Ferrari15

svaka čast! sve rečeno

avatar
Član
damir76

😀 😀

avatar
Član
elmedin

hahaha tekst je za 10,lijepo sam se nasmijao,vrijedilo ga je procitati,ima tu dosta istine…

avatar
Član
bibinjac

Dobar je možda malo predugačak.

avatar
Član

samo je čojk’ detaljno opis’o stanje stanja…

avatar
Član

Vrhunski tekst! Svaka čast! Nema da fali stvarno. Riječi nemam. Sve pohvale!!

avatar
Član
zjurina

Odličan tekst, simpatično složen u space-opera stilu primjenjenom na F1, a odiše poprilično indikativnim stanjem u našem dragome sportu. I dok sam polako i s uživanjem čitao slijed riječi koje teku ko nekom magijom vidio sam odmah da će to biti za neke pitko s okusom gorčine, a za neke druge će okus srebra izmamiti likovanje, a popiti naiskap. Za mene ni jedno ni drugo, već pitko s primjesom relnosti prikazano na drugačiji način. Mercedes i jest i dalje u prednosti, i drugi su i dalje iza, ali ne iza zavoja, nego već u samom firungu – što će se… Read more »

avatar
Član
zekohonda

presto sam čitat nakon 4 reda. o ukusima se na raspravljava. 🙂

avatar
Član
zjurina

Zašto ne, ja prihvačam svačije tuđe mišljenje i stav ako je kulturno predstavljeno, pogotovo ako mi se ne natura kao jedino točno i istinito.
Kao i ovo tvoje. Što ne znači da o tome nesmijemo pričat.

avatar
Član
raca

@zekohonda::Ja sam prvo pročitao što moje kolege kažu, i kad sam vidio repliku Alonso Fan-st-a, pa to leteći pronašao u tekstu( da se stvarno uvjerim da je to netko mogao napisati), odlučio sam uopće ne čitati, a tebi se divim što si došao i do četvrtog reda.

avatar
Član

Ja nakon prvog ne znam zašto valjda mi je članak bio dovoljno dugačak.

avatar
Član
ivanh

Ne slažem se kad veliš da drugi iza Mercedesa nisu iza prvog zavoja,nego u firungu….sa tom konstatacijom bi se složio da je Merc brži 3-4 desetinke na istim gumama….ali oni su toliko brži na tvrđim,što znači da su ostali,ne jedan,nego dva zavoja iza….uostalom,vidjet čemo za tjedan dana tko je u pravu…;-)

avatar
Član
PavleF1

Ma u kakvom crnom firungu, najbliža momčad zaostaje 8 desetinki po krugu za mercedesom?!

avatar
Član
McM

Svaka casr na trudu ali uvijek su zanimiljiviji komentari ispod..

avatar
Član
kimi car

Kao ljubitelj ovoga sporta nekih 30-ak godina uzet ću si za pravo da ocijenim kolumnu “revolucionarno nastrojenu”.Ako je kolumnist mlada osoba to bi uvelike umanjilo moj komentar (ali to ne znam) pa ću pojasniti svoj stav.Prva i najveća pogreška je usporedba dinama i učešća u natjecanju,s jasnom aluzijom na napucavanje u europi 🙂 Netočno!Europska natjecanja kreću i JESU i sva pretkola u kojima se SLUŽBENO boriš s drugim europskim klubovima.Kad “napucaš” te europske klubove ulaskom u grupnu fazu (što je mnogima cilj i san) konkuriraš najboljim europskim klubovima u tom sportu.nerealno i iluzorno je očekivati da tamo nekoga napucavaš kada… Read more »

avatar
Član
_marko_

dobar komentar.
bit F1 je natjecanje proizvođača automobila. Tako je krenulo s F1. Danas je to malo izokrenuto pa se prvenstveno gleda najbrži vozač, ali F1 je inženjersko natjecanje prvenstveno. da sve momčadi imaju jednake bolide to više nebi bila F1.

avatar
Član
jozo0607

cemu razbijat glavu proc ce i ova sezona pa cemo znat ko je najbrzi

avatar
Član
kimi car

Ptica trkačica je najbrža 🙂 To već znamo 🙂

avatar
Član
Ross Brawn

Oprostite, ali meni je ovo gomila nonsensa.

avatar
Član
raca

jedan je sigurno, ostale nisam čitao

avatar
Član
Daijiro74

Likovanje jednog navijaca mercedesa i pljuvanje po drugima. Nista novo.

avatar
Član
AlonsoFan-st

“Eric Boullier kaže da je to normalno za momčad koja ima potpuno novog proizvođača motora. I vjerovao bih mu da slučajno ne vidim kako Lotus fino ide sa svojim novim motorom.”
Da, baš Mercedes je novi motor u F1, upaljen prvi put prekjučer, čudo kako motor u Lotusa funkcionira, za razliku od Honde koji ništa nisu naučili i svog iskustva prošle godine..
Ali inače dobra kolumna

avatar
Član
raca

@Alonso fan-st;;oprosti, dao sam ti zabunom 4. minus, a zavrijedio si stotinjak pluseva za ovo. Naravno kad netko toliko nadrobi da ima svačega, a najviše subjektivnog mišljenja. Sad sam išao retro čitati. Prvo da vidim što kolege kažu, pa eventualno sporno pronaći u tekstu. Za razliku od zekohonde, ja neću ni početi čitat, a kamo li doći do četvrtog reda, jer kad netko ide praviti takvu usporedbu, na koju si i ti reagirao, šta više komentirati. Što se mene tiče, uzaludan ti trud sviraču.

avatar
Član
AlonsoFan-st

haha, hvala za minus..:) cijenim ja svaki plus i minus, pa nema veze šta si se zabunio…sve 5…

avatar
Član
raca

evo ti ispravak, jedan +

avatar
Član
House-13

“Nema sumnje da će i ove sezone sve momčadi koje nemaju sjedište u Brackleyu sudjelovati u prvenstvu kao što Dinamo sudjeluje u Europi – iz zaje*ancije” 😀
Gosp. Kefelja, svaka čast, odlična kolumna. Humoristično, sarkastično, a opet realno. Svaka čast 🙂

avatar
Član
turboJopa

Dobra kolmuna nadam se da ce ubuduce biti jos ovakvih osvrta na trenutnu situaciju u sportu itd.Moram reci također nadam se da nitko nema nista protiv da na Formulinu Goran Slavic pise jako dobre tekstove koje također vrijedi procitati

avatar
Član
KOve

“McLaren još nije odradio simulaciju utrke. Nadam se da će u Melbourneu uspjeti barem simulirati da su došli odvesti utrku.”

🙂

avatar
Član
dakako

Svaka cast za kolumnu.Jedan od rijetkih tekstopisaca za kojeg mi je uvjek zao kada dodjem do zadnjeg redka.

“(ako odlučimo ne vjerovati u McLarenovu bajku o tri praščića i vuku koji im je otpuhao bolid)”

Ocekujem skori pokusaj svih mogucih i ne mogucih vratolomija u ukazivanju Zlatkove zablude vezano za ovo gore citirano od:

1. starog lisca
2. daijiro74
3. raca-ka
4. zjurina
5. ako sam koga propustio ne sumnjam da ce se sam javit

avatar
Član
Daijiro74

Provociras?

avatar
Član
raca

ma pusti ga, mora se još hraniti

avatar
Član
campo

avalona si zaboravia

avatar
Član
Messa

“Toliko je novih ljudi došlo u Scuderiju da je Kimi Räikkönen vjerojatno jedini koji se može nadati povećanju plaće zbog godina staža u firmi.” svaka čast na ovom 😀

avatar
Član

Sjajan članak, zanimljiv način rezimiranja trenutnog stanja u F1. Nadam se da ćemo vidjeti više ovakvih članaka u budućnosti.

avatar
Član
Rosie

Odlična kolumna. Ovakvim člancima portal vrača staru slavu i razlog je zašto opet rado “svraćam” ovdje.

avatar
Guest
Formulas

e jbg sad ste mi ispričali sve kako će biti i sad nemam volju gledati sezonu. 😉 ….. šalu na stranu, vrlo vjerovatno će tako i biti kako je gore sve opisano….. na žalost nas navijača.

avatar
Član
Zeus

2001, nisu bili tako pesimistični komentari, niti sigurnih tvrdnji da će se Ferrari prošetati prvenstvom. Veća sloboda razvoja u sezoni, slobodnije ruke inžinjera, davali su uvijek nadu u mogućnosti rivala. Sada imamo bar neku referencu, sudeći po pravilima prošle sezone, koliko se može dizati kako koja ekipa,. Zato sada pesimizam općenito navijača i fanova koji nisu vjerni Mercedesu, nije zapravo pesimizam, već realnost.
Na humorističan ili sarkastičan način, ali autor je u pravu. Famozni tokeni nisu nikoga uvjerili u ozbiljnije pomake ostalih ekipa kroz sezonu. McH se još čeka, njihovo stanje će biti sigurno poznato nakon 3, 4 utrke.

avatar
Član
antevalenta

zasto na zalost navijaca? gle, ne zanima me za koga navijaš ali ako volis i pratis ovaj sport onda ces gledati ovu sezonu i bit ce ti zanimljiva (kao sto su i meni bile dobre sezone kad je moj vozac ili tim bio los) jednostavno volis ovaj sport i uzivas u njemu, nekad ce biti neizvjesnije, nekad dominantnije ali tako je to svugdje.. to je kao sto ljubitelji nogometa gledaju nase klubove kako ih guze u europskim natjecanjima pa opet ljudi gledaju zbog nekog gusta.. pozz i neka bude dobra sezona!

avatar
Član
hrcfaca

Čestitke na članku, jedan članak koji pokazuje stvarno stajanje stvari u današnjoj formuli 1.

avatar
Član
KOve

Kefelja uvijek ispriča pravo stanje, na svoj način 🙂 Šteta što češće ne piše.

avatar
Član
El Matador

Bravo..svaka cast

avatar
Član
otto

Odlična kolumna koja na svoj specifičan način oslikava stanje u današnjoj F1.Kako bi bilo u istom stilu,postavit ću si sljedeće pitanje-Što su dvije sezone u odnosu na vječnost-?2017ta će brzo a s njom i nova pravila-tako kažu-koja će donjeti više nepoznanica barem što se prvih mjesta tiče a tim sljedom i daleko interesantnije trke
ili sam ja obična naivčina,što bi kako stvari stoje,bilo najbliže istini. 🙂

avatar
Član
PavleF1

Neće se tu ništa dramatično promijeniti, to će biti isti ovi motori sa malo većim protokom goriva.. Tokena je sve manje i manje, a s tim je Mercedesova prednost sve sigurnija i sigurnija ! Na žalost 🙁

avatar
Član
Jester

Odličan…

avatar
Član

Svaka čast na kolumni… Nadam se da ćete nastaviti sa takvim tekstovima jer baš to fali ovom portalu…

Sve pohvale