Doslovno tako. Od metalnog bika kraj staze, do bikova u staji za životinje, pa čak i ljudi bikova. Nezaboravno iskustvo na utrci Formule 1 proletjelo je prebrzo, a zvuk bolida još tutnji u ušima. Doduše, ne onih od kojih smo očekivali…

IMG_5442_1024x683IMG_5509_1024x68310329721_719258504787308_2602741490723298289_o_1024x683

Petak

Nismo ni došli do staze, a već nas je dočekao jedan lijep tuš s neba. Ajde super, nek nam je dan lijepo započeo. Zatim smo ubrzo našli mjesto koje nam se učinilo dobro ali je bilo čudno što na tom dijelu nije bilo gotovo nikog. Naravno, iskustvo 0 bodova. To mjesto je bilo dobro samo za osluškivanje zvuka bolida, kojeg bi vidjeli na dvije sekunde. Bravo mi. Došao je red na GP2. Iskreno, nismo puno očekivali, zato nas je i iznenadilo. Zvuk je glasan i prodoran, toliko da smo nakon pola sata počeli gunđati na njega. Po završetku slobodnog treninga GP2 serije, počeli smo lunjati stazom da potražimo bolje mjesto. I našli smo ga, podno tribine na pravcu između prvog i drugog zavoja. Pogled nam se učinio izvanredan, vidjeli smo prvi i drugi zavoj, te kombinaciju dva brza zavoja, 4. i 5. Na prošloj poziciji je bilo “ima tona, nema slike” a tu je bilo obrnuto. No, ne zbog pozicije, već zbog tihih bolida Formule 1. Iskreno, malo sam se razočarao čuvši nove hibridne jedinice. U tom zvuku praktički nema ništa, niti glasnoće, niti dubine, niti prodornosti. Tri bitne stavke zvuka su izostale, na nečemu što je do nedavno bilo sinonim za ovo gore nabrojano.Pogledajte zvukove GP2 i F1 bolida pa sami prosudite.

No, uspjeli smo naći svijetlu stranu svega toga. Slušati zuku i vriskove bolida sat i pol vremena bi bio pravi tretman, stoga će ovako biti puno lakše pratiti utrku, a da pritom ne stavljamo ruke na uši. Hvala Alanu na toj spoznaji, iako sam još uvijek bio razočaran zvukom. No sve ostalo oko Formule 1 je zbilja nevjerojatno. Ubrzanja, jurnjava koja premašuje 300 km/h, kočenja koja izgledaju iznimno nestvarno te vještina vozača koji podivljale bolide krote svojom hrabrošću. Zaista impresivno. Opet smo se vratili ka starom mjestu, no ovaj put smo pokušali naći poziciju na kojoj ćemo vidjeti kočenje za treći zavoj. Stali smo opet nigdje. Nismo vidjeli treći zavoj, niti kočenje za njega. Nedugo nakon kraja drugog slobodnog treninga smo se zaputili prema Grazu, iako je bilo još programa. Bili smo iscrpljeni prekomjernim hodanjem uz stazu na koje smo potrošili duplo više energije nego smo taj dan unijeli u sebe.

345

678

Subota

Nekako smo zaboravili da bi puno više ljudi moglo pratiti kvalifikacije, pa smo auto morali ostaviti na parkingu koji je udaljen 4 km od staze. Nije to inače strašno, ali treba uzeti u obzir da je put do staze bio samo uzbrdica. Znači, znojenje na kvadrat. Došli smo upravo pred kraj trećeg slobodnog treninga, pa nam je do početka kvalifikacija preostalo gledati Porsche kup. To nam se nije učinilo zanimljivim, stoga smo otišli do šatora F1 gamezone kojeg smo primijetili još u četvrtak. Glavna nagrada u tom gamezonu je bila karta za VN Austrije 2015. Hmm, kud ćeš bolje, ajmo se oprobati, ionako Alan i ja igramo Codemastersovu igru F1 2013, koja je bila prikazana na gotovo svim ekranima gdje su se ljudi natjecali. Najbolje vrijeme tog dana je jamac za osvajanje karte. No, kako je gužva bila ogromna, odlučili smo navratiti sutradan, jer je naše vrijeme za “igranje” bilo 14:10, što je duboko zadiralo u kvalifikacije, koje naravno, nipošto nismo htjeli propustiti. Na kraju blago razočarenje zbog rezultata naših favorita. Vettel 12., Hamilton 10. A u jednu ruku veselje zbog Williamsa. Nakon što smo odgledali program do kraja (GP2 i GP3 utrku), spustili smo se do tribine na startno ciljnoj ravnini, onako potpuno bez razloga, ne sluteći što ćemo ubrzo vidjeti. U 18:30 uslijedilo je ushićenje. Na stazi su bili stari legendarni bolidi, među kojima valja izdvojiti Laudin Ferrari 312T2 iz 1976. te Bergerov Ferrari 88C iz 1988. godine. Našli su se tu još BRM iz 1972., Williams FW05 iz 1976., Benetton Alexa Wurza s kraja devedesetih te Minardi iz zadnje sezone V10 motora. A onda, kad su naišle te stare beštije sam blenuo k’o krme na sjekiru. Tribina se doslovce tresla, a osmijesi na našim licima su se razvukli do ušiju. Taj zvuk je neusporediv s današnjim V6 hibridima. Ekstremno prodoran, glasan da ti bubnjići popucaju, a opet tako predivan, simfonija za prave ljubitelje Formule 1. Alan i ja smo se “svađali” oko toga koji je glasniji, a rasprava se na kraju svela na otprilike dječju razinu:

Ja: Williams je najglasniji.
Alan: Nije uopće.
Ja: Je je.
Alan: Ma nije, evo pogledaj ovaj Ferrari.
Ja: Ma nije, Williams je glasniji.
Alan: Nije

Onda smo se na kraju nekako morali složiti, pa smo rekli da su bolidi ultra glasni. Teo se nije izrazio po tom pitanju, on je samo snimao ali je ipak dodao na kraju: “Dobri su”. Njega ionako baš ne zanima povijest F1, tako da razumijem čovjeka. I opet smo na kraju dana napravili maraton oko staze, prešli smo sigurno 12-15 km, i tako umorni još do Graza. Naravno, red je na Marka, on je najodmorniji pa neka vozi, mi ćemo spavati.

9_1024x68310_1024x68311 (1)_1024x683

12_1024x68113_1024x68314_1024x683

IMG_5956_1024x683IMG_5958_1024x683IMG_6063_1024x683

Nedjelja

Opečeni prošlim danom, krenuli smo već oko 7:00 iz Graza kako bi uhvatili onaj povoljniji parking od kojeg pješke ima oko 2 km do staze. Uhvatila nas je gužva, ali smo ipak stigli na vrijeme do cilja (kasnije se ispostavilo da je taj parking zadnji pušten na cestu, tako da smo dva sata čekali na izlazak).Otišli smo ka mjestu koje smo dan prije “locirali” a nalazilo se točno ispred trećeg zavoja, ispod velike tribine. Tamo smo bili već oko 8:30, a gotovo sva mjesta su bila zauzeta. Malo smo se čudno gledali, a onda smo se pomirili s tim da 5 i pol sati (da, dobro vidite) prije početka utrke nije bilo mjesta na tom sjajnom položaju gdje se vidjela cijela druga DRS zona, kočenje za treći zavoj, te ulazak u četvrti.  Teo se nekako ugurao među hrpu ljudi i uspio naći nešto mjesta, dok smo Alan i ja otišli potražiti neko bolje mjesto da se ne stišćemo među ljudima. Onda smo se nas dvojica, kao pravi balkanci, uzverali uz ogradu do vrha tribine, i sjeli na neki betonski zidić, odmah pokraj kamermana. Izvanredna pozicija, napokon ona na kojoj ima i slike i tona (zvuk je sjajno odzvanjao pri ulasku u četvrti zavoj, tako da su čak i F1 bolidi dobro zvučali). Otpratili smo sve utrke do glavnog događaja, solidno se pekli na suncu i ispijali zadnje mililitre vode. A onda je uslijedio spas. Alan je objesio hrvatsku zastavu na ogradu, što je primijetio šef Shella (u Austriji ili Nizozemskoj, nisam ga dobro razumio) kojem je žena iz Medulina. Čovjek popričao s nama, donio nam kikiriki, ledeni čaj i zastavice. Svaka čast, baš nam je bilo drago što smo ga upoznali. Ubrzo nakon toga, stazom su ponovno zatutnjili stari bolidi, a ovaj put su im se pridružila još dva, legendarni Lotus Jochena Rindta iz 1970. te Sauber Karla Wendlingera iz 1995. godine. Nisam se raspravljao s Alanom o zvuku, ali moram reći kako me se uvjerljivo najviše dojmio Rindtov Lotus. Prekrasan zvuk 3.0 V8 Cosworth motora, kako bi Englezi rekli, pure sound. Evo kako to zvuči.

Uslijedila je parada vozača, pa smo vidjeli sve momke uživo na jednom mjestu. Sve je malko zamrlo nakon parade, što od vrućine, što od iščekivanja utrke. A onda su doletjeli Red Bullovi avioni, koji su napravili izvrstan show akrobacijama po zraku. Ubrzo su krenuli instalacijski krugovi te je svaki vozač prošao nekoliko puta. A onda onaj osjećaj kada čekate start. Svako novo crveno svjetlo je signal srcu da šalje više krvi u žile, a onda se događa ono što možete vidjeti samo uživo na utrci. Salve oduševljenja, urlici te nestrpljivo iščekivanje bolida u “vašem zavoju”. Iskreno, nakon toga nije bilo previše oduševljenja. Vidjeli smo tek nekoliko pretjecanja u trećem zavoju, a lagane trnce su nam u zadnjem krugu prouzročili Nico Rosberg sa svojim lockupom te Daniel Ricciardo koji je odlično pretekao Hulkenberga. I eto, završila utrka dok si rekao keks. Poslušali izjave vozača na postolju i lagano put pod noge. Šteta što nismo otišli do startno ciljne ravnine. Ja sam malo jadikovao, ali što je tu je, nismo imali puno vremena.

15_1024x68316_1024x68317_1024x683

18_1024x68319_1024x68320 (1)_1024x683

21_1024x68322 (1)_1024x68323_1024x683

Zaključak

VN Austrije je zaista jedno lijepo i sadržajno događanje na koje bi svaki ljubitelj Formule 1 trebao otići barem jednom. Prekrasan krajolik, odlična organizacija i usluga su svakako još jedan veliki plus za Red Bull Ring. Nije bilo sumnje da će sve proteći u najboljem redu, ipak je sve to djelo gospodina Mateschitza.

Nekoliko “bonus” fotografija

24_1024x683    25

26    30

28    29

27_1024x683    31_1024x683

Marko Rakić

 

 

66
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
25 Komentara na temu
41 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
24 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
BrumBrum

Ovaj putopis je pravo osvježenje na stranici, svaka čast :thumbs:

avatar
Član
zekohonda

čak je i pismenost na visini! 🙂

avatar
Član
BrumBrum

To je svakako dodatni plus 😀

avatar
Član

Postao sam vam putopis i slike od četvrtka.. imate na linku for.teme:
http://www.gp1.hr/forum/formula-1-group1/aktualno-u-f1-forum1/vn-austrije-red-bull-ring-20-22-6-2014-thread1125.25/#postid-115591

..za danas dosta, kad uhvatim vremena budem vam složio još “par” naših slikica od ostalih dana.

avatar
Član
kokot joe

Bravo dečki,tak se to dela !!!!!!!!
Čitajući Vaše putopise i reportaže mnogi će dobit volju otići dogodine na utrku.
Hattrick, čekamo petak,subotu,nedelju………………

avatar
Član

http://www.carbuzz.com/news/2014/6/24/Porsche-911-Turbo-S-Takes-On-a-Formula-4-Car-7721025/ FORA,formula 4 185hp vs Porsche 552hp šta bi mu napravila F1

avatar
Član
Zeus

Otprilike je 40 sek. brža s vremenom staze od 1:20, od SLR-a. Ne bi ni Porsche prošao puno bolje…

avatar
Član
Ferrariforever

.nažalost, životne prilke mi trenutno ne dopuštaju odlazak na F1 vikend iako bih to več očajno htio pa mi ovakvi putopisi omogučuju da proživim barem dio onog što obični gledatelj doživi tamo.
Hvala Marko…pročitao i pregledao sam svaku ilustraciju i nekako mi još malo.

avatar
Član

Wow,svaka čast momci a posebno Marku koje je to iskustvo podelio sa nama i nije bio nimalo škrt rečima. Nekome bi to pešačenje i čekanje bila smrtna presuda ali nama f1 fanovima se to čini kao najlepša šetnja na svetu,šetnja fenomenalnim krajokom sa predivnim pejzažom koji postepeno napaljuje f1 fana.Naravno pejzaž se sastoji od premoćne staze Red Bul Ring i to je to,nekome nije bitna prekrasna priroda nego samo staza.Ja lično volim i prirodu i stazu ali favorizujem ono drugo.. Marko,ti si izabrao mesto za glednje koje sam ja sanjario dok sam vozio F1 Challege davne 2007.U igrici je visio… Read more »

avatar
Član
Tito

Decki odlicno ste odradili posao ,citajuci vasu pricu skoro da sam bio tamo …..svaka cast imate cugu …….A sad vidim da se raspravljate o zvuku reci cu samo jedno kad kraj vas proleti scoter i kad prodje jedna honda za cim cete se okrenut i sto ce vam uzburkat krv …….

avatar
Član
Kush

Momci sve pohvale, stvarno pravi putopis, sa svim sočnim detaljima koji ga čine takvim, neznam, da je išta izostavljeno za primjerice neke komercijalne medije, izgubio bi na duši, ovako su svi u par minuta proživjeli vikend sa vama, po mom mišljenju, veliki + Mene su najviše zanimale fotografije i ugodno sam iznenađen kvalitetom, jer odskaču od reportažne fotografije, i sve imaju(da ne izdvajam) dobru kompoziciju i sve ostale sitnice iz kojih se vidio da ih je snimao netko tko se razumije u zanat. Da ste bar mogli negdje posuditi neku “roru” od objektiva, mi je bila prva pomisao kad sam… Read more »

avatar
Član
Kush

EDIT: treba bez obzira sve fotke iz svih kamera, složiti u svoje galerije i staviti na forum, da ljudi koji vole mogu guštat!

avatar
Član

Marko, izvini za pitanje, možda malo i nepristojno, ali ko je dovraga taj Alan?
Propustio sam nešto očigledno, a zanima me 😀

avatar
Član
mclaren tooned

Kada bi bilo vise ovakvih putopisa a manje prepucavanja jedno te istih ovo bi bio odlican portal.

avatar
Član
Zeus

Neka ste se proveli odlično, pogotovo Marko, kojemu je bio rođendan. Vikend je bio šlag i jagode na torti. Trubio sam za zastavu, mislim Zeki, drago mi je da ste je okačili, poznanstvo sa Shellom se dogodilo 🙂 Popratili ste ogroman dio programa, svaka vam čast, nema skutera ili golf autića, sve treba pješke stići, tako da mi je drago da si taj dio uspio odlično prezentirati svima koji imaju u planu posjetiti neki GP vikend. Treba se malo oznojiti i nahodati, ali vrijedi svake lipe. Slažemo se oko zvuka u potpunosti, gušti su gušti, i zato ću o tome… Read more »

avatar
Član

Ja sam se obavezao na ovaj detaljniji opis i odgovore na pitanja preko komentara i pitanja (ovdje i na forumu), a Marko za slaganje u kolumnu (putopis).. većinu poslanih slika u putopisu su moje djelo koliko vidim (osim nedjelje, tu nisam dirao njihove fotiće).. , bio sam uglavnom iza kamere. Imamo negdje oko 16gb slika tako da je nemoguće pregledati ili uploudati sve, moram priznat da nisam niti bacio pogled na njih od kad sam došao, a i fale nam sve od nedjelje koje su spletom okolnosti ostale kod Marka. Marko je uslikao jednu meni super fotku (moja škola 😉… Read more »

avatar
Član

Na mojem facebok profilu imas album iz 2012g. sa 201 fotografijom iz Monze,moze[ pogledat ima cak mozda i video starta al nisam siguran.

avatar
Član

Monza mi se također čini zelenom stazom (okruženom sunce), vjerujem da je također tako opuštajuća. Jbga, ja mogu samo trvrditi ovo što sam vidio na ovoj, jer nam je svoj trojici to bio prvi odlaazak na neku F1 utrku. Nebi bilo loše da nam ovi putopisi budu navika na portalu (od vih korisnika), da malo približimo ljudima takve događaje.

avatar
Član
Zeus

Monza ima strava parkić za chill. Svatko tko ide na utrku, bi mogao napraviti slično, kako za sebe, tako da se vide iskustva, i dijele informacije, to je bitno, znat gdje šta i kako.
Obično kada se ide prvi puta negdje, dobro opali po džepu 😀 to je normalno, ovako imaš info iz prve ruke.

avatar
Član
Zeus

Poslije ovakvih iskustava iz prve ruke, svakako ću otići u Austriju. Da ti odgovorim, čepiće sam imao u ušima možda zadnjih 20min trke u Monzi, tada su već stvarno boljele uši. Ali ja sam pretjerao. ima onih čepića što se oblikuju po ušnoj školjci, stave se u uši, dublje ili pliće, ovisi o tome koliko želiš prigušiti zvuk. To stvarno treba doživjeti, da bi se moglo usporediti. Recimo, trening već počeo, a ti oko km, dva od same staze, a oni već vrište opako, pa to te nabrije do pakla i natrag, jedva sam čekao to vidjeti i čuti uživo.… Read more »

avatar
Član
Zeus

PS, sjetio sam se članka jednog novinara poslije VN Australije ove sezone, ide nekako ovako:”Ekipe pratim dugi niz godina iz utrke u utrku. Navikao sam već da me bude prvi bolidi na stazi u subotu, jer kad postoje mogućnosti, obično smo smješteni što bliže uz stazu. Poslije tradicionalnih druženja kasno u noć s petka na subotu, ti prvi bolidi na stazi su bili moja budilica.
U subotu sam po prvi puta u životu zakasnio na kvalifikacije!” lol…

avatar
Član
zekohonda

svi materijali su poslani exploreru i hattricku, očekujte za par dana moju istinu! 🙂

avatar
Član
Kush

Očekujemo od svih da pruže ekipi na sajtu što više impresija i uvida, te što više fotki, @ hattrick je spomenuo 16 giga, što odista nije malo, ako se odnosi na fotke, bez videa, svejedno, ima vremena, treba se kad se bude stiglo lijepo probrati, i što više prezentirati, jer sam vidio iz komentara, da ima više autora, i više kamera(što je normalno), ali vidim da se većina time bavi, dakle znaju kako snimiti 🙂 a dobrih, stilskih fotografija iz područja autosporta meni osobno nikad dosta, tako da pomalo i kad stignete, postavite što više možete. Pisane impresije od članova… Read more »

avatar
Član
KRboy93

Super, jedino me još zanima kad se sve uzme u obzir (hrana, put, spavanje) kolko ste potrošili po glavi- bez karte?

avatar
Član
robojde

da se nadovezem… ko ide s mnom dogodine? 😀

avatar
Član

Hranu smo imali kao i smještaj kod mamine prijateljice u Grazu 1km od centra. Baš nas je razmazila u tom pogledu, obilan doručak i večera. Poslije večere nismo mogli disat, a kamoli pomišljat na ništa drugo osim na krevet, pogotovo nakon svakodnevne hrpetine prepješačenih kilpmetara oko/do/od staze. Prosječna potrošnja Picassa nam je bila 5,7L te smo sa tunelarinom, vinjetama i gorivom po glavi stajalo nekih 50E. Tu naravno neračunam troškove pive (koju smo samo ja i alen trusili), čokolade (Marko ju je ubijao cijelo vrijeme u većim količinama.. sa našom malom pomoći), i suvenira. Mali savjet.. prvi dan (čet.) smo… Read more »

avatar
Član
KRboy93

e to me zanimalo, hvala!

avatar
Član
robojde

znaci jos se doda 50 eura za nas sakere u st, 100 eura za kartu, i ako placamo spavanje i hrana to bi doslo oko 300 evrica ukupno?

avatar
Član
stari lisac

Marko, umjesto komentara:
:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: 😆 :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :hahaha: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :klanjam: :thumbs: :thumbs:

avatar
Član

Ovi stari bolidi su poezija na točkovima :love:

Enivej, fantastično! Pohvale na članku, i na provodu, zaljubio sam se 😀
Uživao sam samo čitajući :mrgreen:

Defintivno moram i ja skupiti nešto u kasicu pa otići u sledećih par godina :thumbs:

avatar
Član
alonso5

Sve mi pjena iz usta krenula od citanja!
Sto je najbitnije nek ste se vi lijepo proveli i zabavili 🙂

avatar
Član

Uskoro sljedi Zekin putopis.. lik je super, iako ima dosta prekriženih izdajničkih vozača na repertuaru (oni koji su se ogriješili na Hondu, tipa Button). Možda mu u zadnje vrijeme fali “potočić” (Honda) pa je malo ogorčen.. no doći će i on na svoje s vremenom. 😉 BTW.. ako vam se sviđaju dojmovi, moj savjet da požurite sa kupnjom karata za sljedeću godinu. Već su u prodaji i još ih ima. Nezaboravite da su za ovu utrku otišle za svega par sati.. zato budite brzi prije nego što vam pobjegnu iz ruku.. u suprotnom dok si vi naumite bit će samo… Read more »

avatar
Član
zekohonda

nemoj sad kvarit putopis pričom o izdajnicima, ostavi to za drugi put. potičić će dogodine žuborit, ogročenje će malo splasnut, a razina živciranja poletit u nebo! 🙂
a što se tiče karata, hattrick i ja smo uzeli karte od preprodavača, sajtova koji prodaju karte za raznorazne utrke.
samo da vas malo pokolebam: bilo povoljnih švercera u subotu i u nedjelju u austriji. nedjelja prije utrke tribine 50-60 eura.

avatar
Član

😀 ja sam siguran da će žuborit.
..sory, nisam si mogao pomoći.. priča je bila preorginalna da je nespomenem 😉

avatar
Član
zekohonda

.

avatar
Član

Super putopis, baš mi je drago da ste se lijepo proveli u Austriji :thumbs:

avatar
Član
StigSenior

Ako uporedim sa mojim iskustvom iz Madjarske od pre dve godine, ne vezano za samu trku, mnogo vise dogadjaja u Austriji. (i budite uvek spremni za sve vremenske uslove, kratak letnji pljusak nije tako strasno u odnosu na przenje po suncu ceo dan – savet za sve koji idu prvi put, i da bice dosta pesacenja ali uvek vredi).

avatar
Član
zekohonda

odlično exploreru. drago mi je da ste oduševeljeni sa svime, i da ste dosta toga vidili. samo si mogo barem jednu vašu sliku ubacit, da znamo da ste živi. 🙂
enivej, sad znam da su marko/explorer, i marko rakić jedna te ista osoba. 🙂

avatar
Član

Lijepo,e to je za mene prava galerija fotografija.Međutim nešto mi je ostalo u ovom članku kao gorčina a to je: “U tom zvuku praktički nema ništa, niti glasnoće, niti dubine, niti prodornosti. Tri bitne stavke zvuka su izostale, na nečemu što je do nedavno bilo sinonim za ovo gore nabrojano.” Bio sam 2 puta na utrci F1, prvo što čovjek zapazi je zvuk i vjerujete da mi se ove godine neide toliko (mislim ide ti se uvijek) ali dobro je da mladi ljudi (fanovi) vide i čuju stare (lanjske) bolide pa da znaju kako je to zvučalo.Ja sam gledao ove… Read more »

avatar
Član

Rum, ja mislim da je sva ta galama oko zvuka pomalo isforsirano. Istina, tiši su.. no po meni to je totalno nebitna stavka, ako želiš slušati zvuk onda odeš na koncert ili upališ dobru muz. komponentu i uživaš u njemu. Tamo se dolazi na utrkivanje, dobre poteze i atraktivne brzine. Meni je recimo bila fenomenalna Porshe serija, kao i GP2 i 3, dok nekom nije. Dolazak na utrku je cjelokupni dojam viđenog, a i slušanog. Bilo je tu svega, od ženskih prednjih i stražnjih bampera, izkarikiranih likova, komičnih pijanih drugova.. viđeni vozači u realnom vremenu i svjetlu.. avio atrakcija, sportskih… Read more »

avatar
Član

Zato se o ukusima može jako teško raspravljat(ne raspravlja).Vidiš šta su ljudi napisali u članku i djelim njihovo mišljenje.Neke stvari se ne mogu ispravljat nekome je bolji Njemac(golf) a nekome talijan(alfa) i ulazit u takve rasprave je besmisleno bar za mene.A nisam baš neka zatucana starkelja pa sad da sam zabrijo pa i tvoj favorit ima takvo mišljenje ne samo moj.Ne razumijem zašto si sve ovo drugo pisao(popratne sadržaje) ja bio na utrci 2. u Monzi i doživio sve to samo se ne slažem sa ZVUKOM meni je to vrlo presudno i bitno.A što se tiće pračenja(meni osobno a to… Read more »

avatar
Član

O svemu se isplati raspravljat.. pa i o ukusu. Eto, ja sam tamo bio i velim da je taj zvuk totalno nebitan ako ideš tamo ne zbog kurioziteta već druženja sa ljudima sličnih afiniteta, upoznavanja sredine i cjelokupnog šou programa. Ovo što se provlači kroz medije, od vozača i sl.. to je normalno, jer moraju stvarit nekakvu priču. Vozači koji nisu u bolidima Mercedesa su ogorčeni zbog svog neuspjeha, i normalno da ima je cijeli svemir kriv zbog toga.. no oni su tu da toj stazi da voze.. i to samo svoju seriju, a ja sam tu bi da doživim… Read more »

avatar
Član
McM

Na F1 se ide radi zvuka..slazem se da ima tu mnogo popratnih okusa, mirisa , slika, zvuka koji ispune vikend ali to se može doživjeti i na nekim nekim drugim serijama..sve je to ljepo ali kad vec pljunes dosta eurića onda vjerojatno ocekujes vise..samo utkivanje je pratiti bolje na TV..

avatar
Član

Onda ti ja nasnimim još opakiji zvuk od 10-the ispred moje kuće pa je pohodi svaki dan koliko ti volja 😀 ..za nula eurića.

avatar
Član

Jesi naporan brate,uporno ti po svom pa vidiš da imamo različite ukuse i kolegama iz članka koji su bili se nije svidio zvuk a tebi je pa o čemu mi onda sad raspravljamo.Nije crno nego bijelo.A o tome kako sam se ja sa svojom partnericom provodio u Monzi 3 dana ti neču prepričavat.Opet ti ponavljam prije je ZVUK bio bolji i ZVUK če oni poboljšati vidjet češ.I sad se zaustavi jer ovo ne vodi nikamo…

avatar
Član

Nekažem da nije, čuo sam preko povjesne sve rvste zvukova prijašnjih mašina, no mislim da je malo to “veliko” razočarenje što se vuče po svuda malo prenategnuto. Jer ljudi koji su navodno čuli novi zvuk formule, a još više oni koji ga nisu čuli u živo (većina) kenja po njemu na sve strane i govori da se zbog toga neisplati odlaziti na utrke. Ja mislim da je to malo otišlo predaleko, bili su prije turbaci koji su imali vrlo sličan zvuk, samo sa malo više mesa.. i nisu bili bog zna što bučniji.. pa se nije toliko pljuvalo. Svako vrijeme… Read more »

avatar
Član
Zeus

:chill: dečki 😀 osobno se nadam da će bit sve bolji zvuk, ne bi se ni nalazili sada i tražili rješenja oko toga da im baš nije u interesu. Turbaci su se odlično čuli u prošloj eri, evo

https://www.youtube.com/watch?v=n-npEh41xiU

avatar
Član
Wolverine

…izvrstan putopis Marko, stvarno sam se uživio dok sam čitao tekst, lijepa galerija slika, oni stari bolidi su genijalni… definitivno moram skupiti neke pare i otići slijedeće godine… 😀

avatar
Član
Tow Pie Pie

Ljepo ste se proveli nema šta, nešto sam i naučio glede pripreme za sljedeću godinu, hvala!

avatar
Član
Larry Laffer

Sjedi, 5!