Tjedan dana prošlo je otkad su se bolidi prvi put pojavili na stazi u Australiji i predviđanja koja smo imali uglavnom su se ostvarila. Pretpostavka o dominantnom Mercedesu pokazala se ne samo točnom već i nedovoljno naglašenom, obzirom da se radi o prednosti koja je vidno veća od one koju je recimo Vettel imao krajem prošle sezone. Ono u čemu smo uglavnom svi pogriješili bilo je očekivanje da će se prošlogodišnji prvaci mučiti i s brzinom i s pouzdanošću. Istina, Vettelov stroj imao je probleme tijekom čitavog vikenda, ali je zato onaj Ricciardov bio strašno impresivan. Toto Wolff bio je samo jedan od mnogih koji su izrazili čuđenje nevjerojatnim preokretom po pitanju Red Bulla.

Gledajući cjelokupni vikend u Australiji, što možemo zaključiti za Maleziju? Iako su pogledi navijača uglavnom usmjereni na brzinu i pouzdanost bolida i motora, moram ukazati i na nekoliko fenomenalnih momčadskih dvoboja koji su ispred nas, a trenutno su zanemareni zbog već navedenog.

Rosberg je imao otvaranje sezone iz snova i već je 25 bodova u plusu pred Hamiltonom. Istina, ne radi se o velikoj prednosti, pogotovo u sezoni kad će sigurno biti još rošada na stazi i odustajanja, ali neizbježna je činjenica da je na Hamiltonu sada veliki pritisak. Bilo kakav kiks ili još neki problemi u Maleziji mogli bi ga odvesti na sklizak teren već nakon dvije utrke, a sklon sam mišljenju da Britanac nije jedan od onih koji bi s takvim bodovnim deficitom mogli funkcionirati dovoljno mirno za povratak u igru.

Zanimljivo je bilo pratiti i koliko će Raikkonen biti brz u svojoj novoj momčadi. Priznajem, na moje nemalo iznenađenje, sve do posljednjeg stinta držao se na nekoliko sekundi iza Fernanda Alonsa. Kažem, iznenađenje, jer je Raikkonen i u Lotusu pokazao da mu treba neko vrijeme dok se navikne na momčad i na bolid. Dovoljno se sjetiti problema s volanom koje je imao u bivšoj ekipi, gdje nije mogao pružati standardno kvalitetne partije sve dok se navedeno nije riješilo. Kao problem u Ferrariju Raikkonen ističe kočnice, pa ostaje za vidjeti kako će Finac napredovati kroz sezonu kada se bolid dovede u ono stanje koje odgovara njegovom stilu vožnje i, shodno tome, kakve će reakcije dolaziti sa Alonsove strane garaže kada (ili ako?) se to dogodi.

Velika vrućina i vlaga bit će izazov za sve momčadi, a za očekivati je da će glavni kandidati za vrh biti Mercedes, Williams, McLaren i Red Bull.

Mercedes

Mercedes je očigledno momčad koja u ovom trenutku ima strašnu zalihu brzine u odnosu na druge, pa čak i na McLaren, Williams i Force Indiju, s kojima dijeli motore. Dovoljan dokaz je Rosbergov najbrži krug (1:32.478), postavljen u 19. krugu, dok je idući najbrži bio Valtteri Bottas (1:32.568) i to u 56. krugu. U kontekstu utrke to bi značilo da je Rosberg samo u jednom trenutku pokazao mišiće, i to odmah nakon odlaska sigurnosnog automobila (9-13) kad je bilo nužno nanovo izgraditi anuliranu prednost pred Ricciardom.

Williams

Da Bottas nije napravio pogrešku i odradio dodatni ulazak u boks – vrlo vjerojatno bi on već u Australiji došao do mjesta na pobjedničkom postolju. Ovako, ima vrlo velike šanse da to ostvari u Maleziji. Naravno, na putu do toga je nekoliko prepreka. Ponajprije, za pretpostaviti je da će dva mjesta okupirati vozači Mercedesa koji bi, ako ne bude problema s pouzdanošću, trebali s još većom lakoćom poharati Sepang nego li su to napravili u Albert Parku. Zatim, Bottasov najveći konkurent trebao bi biti Felipe Massa, koji je u Australiji imao dvije nesreće – najprije je loše startao, što je nekoliko metara kasnije omogućilo Kobayashiju da zabije Caterhamov nos tamo gdje mu nije mjesto.

Kao što je već rečeno u uvodu, ono što obilježava ovu sezonu, osim enormno velikih promjena u tehničkom pravilniku, zasigurno su momčadski dvoboji. Iako to na početku nije bilo u prvom planu, čini se da će Massa vs. Bottas biti jedan od zanimljivijih. Preporođeni Brazilac najavljuje velike rezultate i povratak dobre forme sada kada je napokon izišao iz sjene Fernanda Alonsa, a s druge strane, Bottasa mnogi (uključujući i menadžera čija riječ ima određenu težinu – Miku Hakkinena) smatraju budućim prvakom i zasigurno vozačem koji bi morao moći poraziti Massu.

Treća prepreka na putu do podija trebao bi biti McLaren. Ron Dennis samouvjereno najavljuje pronalazak čitavih pola sekunde u usporedbi s tempom u Australiji, dok ostaje za vidjeti koliko će Williams uspjeti napredovati i pratiti tempo razvoja konkurencije.

I posljednje, ali možda i najvažnije – Malezija je uvijek sklizak teren za promjenjive vremenske uvjete u kojima njihov bolid nije izgledao nimalo impresivno. Još od vremena blown difuzora Williams ima problema sa stabilnošću stražnjeg kraja bolida. U suhim uvjetima to se uspijeva anulirati, ali se u Australiji vidjelo da su Massa i Bottas prilično nemoćni kad se pojavi nekoliko kapi kiše na stazi. Još je rano za nekakvu realnu vremensku prognozu, ali je gotovo sigurno da će kiše biti. Kada i koliko – to će možda i odlučiti koliko će Williams biti konkurentan.

Red Bull

Bikovi su trenutno posljednji na tablici konstruktora, ali realno gledajući – Ricciardo je pokazao da je brzina prisutna, a i da je u stanju ozbiljno zaprijetiti Vettelu. Očigledno, ne radi se o nikakvoj prijetnji za Mercedes, ali se u ovom stadiju sezone žele etablirati kao „najbolji od ostatka“ te skupljati zlatne bodove dok s Renaultom ne dovedu motor na još viši nivo performansi. Aerodinamički gledano, analitičari tvrde da je RB10 još uvijek u povojima, što je zastrašujuća pretpostavka ako se uzme u obzir da je Ricciardo po kiši, kada je snaga motora izgubila na značaju, u Australiji izgledao nevjerojatno blizu Mercedesima. Ne zaboravite, čim je na prošloj utrci prošao 20. krug – to je bilo novo iskustvo za ovu momčad. Prema tome, oni se trenutno, razvojno gledajući, nalaze tamo gdje su trebali biti nakon prvog testa u Bahreinu.

Bilo bi naivno očekivati da Mercedes stagnira dok ostali hvataju priključak, ali ova sezona je po mnogočemu različita od nekoliko prošlih. Ponajprije, dok se prije svakom sitnom promjenom tražila možda pokoja stotinka sekunde, ove godine će napredak biti primjetno veći. Jednom kad se pogonske jedinice uštimaju kod svih ekipa – vjerojatno je da Mercedes više neće uživati prednost kakvu sada uživa. Hoće li oni izvući drugog asa iz rukava, kao što Christian Horner tvrdi da sigurno hoće, to ostaje nepoznanica.

Ante Vetma

122
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
44 Komentara na temu
78 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
46 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Guest
given2drive

Ante procitah jos jednom tvoj komentar….jedna stvar mi nije jasna..m “Nažalost, mislim da će se Ferrariju i ove godine obiti o glavu konzervativni pristup jer očito i oni misle da se naslovi osvajaju po inerciji. Po izjavama čelnih ljudi iz Maranella dalo se zaključiti da oni žele pouzdan motor koji će doći do cilja i otvoreno su govorili kako će to biti ključ. Ključ čega? Osvajanja naslova? Uz ovako konkurentan Mercedes i iznenađujuće dobar (jedan) Red Bull – Ferrari će morati biti puno agresivniji od tog ajmo-doći-do-cilja pristupa. Mislim da su oni u Australiji bili bolje plasirani nego su možda… Read more »

avatar
Član

Odgovor na neke komentare…
kako ono ide ona stara od Mladena Kušeca…. “Patuljci pojma nemaju..!” :mrgreen:
..sigurno bi netko od vas trebao poslušati jednu od njegovih emisija.. i čuti pamenije od sebe. 😀

avatar
Član
otto

F1 majstore,u ovaj špekulativni dio nebi htio ulazit ali ljepo piše
da proces počinje 14.4.a sve do završetka tog cirkusa i bodovni poredak je privremen.Nemoj se srdit,jbg ja samo pišem kaj sam pročital.

avatar
Guest
Formulas

jaoooo Hattrick….Ante je bio objektivan??????????? daj nemoje gluposti pričati……. pošto kažeš da voliš njuškati okolo , (ja jesam) pa pronjuškaj po drugim portalima kakve su procjene, koliko bi na brzini izgubio Red Bull s senzorom od FIE pa dođi reći nešto o objektivnosti. Glavne stvari Ante nije naveo i ti pričaš o objektivnosti? da je sve bilo unutar pravila što se tiče RIciarda text bi bio OK, ali Red Bull nije bio u okviru pravila i sam Horner je izjavio da bi bili daleko sporji. A smješno mi je to da o McLarenu nema govora ako se već Ferrari nevidi… Read more »

avatar
Član
otto

Potpisujem puno toga kaj si napisal.Sad malo o onom kaj ne potpisujem.Veliš,njuškaš,čitaš portale,uglavno informiraš se.Vidiš na tim istim portalima ja čitam sve a ne samo ono kaj mi paše.Npr.Piše kako je žalba reb bull-a prihvačena i rjašavat če se u 4.mjesecu.Jednako tako sam pročital da je jedino Wolff imal muda i izjavil da su zbog službenog senzora protoka bili po krugu do sekundu sporiji.Zašto?Valjda zato kaj nisu u redu.Valjda su ih zato poslje 1.trke promjenili.Ko če ga znat ko tu koga.Pozzz

avatar
Guest
Formulas

ako je istina da je žalba prihvaćena onda ovaj sport treba imati 22 red bull bolida koja će voziti 22 različita vozača. Nije prvi put da su zaobilazili pravila i ako im ovo oproste ovo smisla nema, lani gume sad ovakve gluposti. Drugi koriste FiA senzore oni svoje jer su oni zakinuti jadni a ostali nisu. Pa ako im to dozvole računaj na to da Fijin senzor neće koristiti nakon toga nitko nego će svatko kalbrirati sovj kako im paše i vikati da po njihovim kalkulacijama su u okviru pravila. Jednstavnije rečeno tu u ovim glupim pravilima neznaš ko koga… Read more »

avatar
Guest
Formulas

kad im odobre to što će onda kad nebudu stigli mečku?? vratiti stare v8 nazad i povećati potrošnju?? iskreno radi njih mi se već polako sere od svega…..

avatar
Član
Dani

sada si pak ti zaboravio mclaren kao protivnika rb-a zadnje 4 godine. Naravno kada su uspijeli zašarafiti sve gume i doliti dovoljno goriva.

avatar
Guest
Formulas

kažeš sad sam ja zaboravio?? a što je onda ovo “A smješno mi je to da o McLarenu nema govora ako se već Ferrari nevidi u vrhu. Zar ekipa koja je puhala za vrat Riciardu s početnikom za volanom nema pravo na koju rečenicu?”???????

avatar
Član
Zebec

Moje mišljenje je kao kod većine ispod, MCM pogotovo i Ferarri bi trebali biti zastupljeniji u Kolumni, ali svako ima svoj ukus… sumnjivo mi je onoliko branjenje kolumniste od strane Hattrick-a, kao da je to isti čovek?

avatar
Član
F1-138

Ne mora znaciti da je glavni lik, ali sigurno radi u kancelariji.

avatar
Član
Iceman

Inače nisam imao namjeru uopće čitati kolumnu, ali kad sam vidio vrlo napetu situaciju u komentarima, onda sam rekao: A zašto ne? 😀 S obzirom da se radi o kolumni autor je može napisati kako želi. Da je htio mogao ju je posvetiti samo Red Bull-u ili vrlo popularnom temom među Vettelovcima: Kako će Alonso reagirati ako Kimi bude bio brži od njega. Kolumna je solidna. Ali ono što me fascinira su komentari nekih korisnika portala. I dok ima onih koji zdravo razumski razmišljaju kao npr. Avalon i Blackhawk (posebno skidam Avalonu kapu koji me svaki puta uveseli racionalnim razmišljanjem,… Read more »

avatar
Guest
biskup

ma nije bitno sta pise nego ko pise……………………………………..sve ce vam biti jasno

avatar
Član
vettel

šta si zapeo omg..ok malo cudno da nema ferrarija al ljudi moji naslov je mercedes je najbrži,tko je iza njih..ferrari nije brz bolid,oni su u kategoriji pouzdanih al i oba toro rosa su završila utrku vrlo blizu ferrarija,mclareni su pouzdani ali i dosta brzi,wilijams je isto pouzdan al i dosta brzi od ferrarija..ocu rec da ferrari nema ništa posebno dobro jer ima još pozdanih bolida ali bome i znacajno bržih od ferrarija..znate kakvu je renault prošao kalvariju na testiranjima a sad je toro roso cjelu utku al pari s ferrarijem koji je imao besprijekorna testiranja,ej tu se treba zapitat što… Read more »

avatar
Guest
given2drive

Evo vettel “…mclareni su pouzdani ali i dosta brzi….”
I sad mi reci zasto nema recenice napisane o mcmu???

avatar
Član
vettel

given2drive to ti ja neznam 🙂 ja ti samo mogu rec svoje osobno mišljenje nevezano za ovu kolumnu a to je da mclaren s onim ogromnim otvorima za hlađenje ne može parirat mercedesu.to ti je moje mišljenje nevezano za ovaj vetmin tekst..mclaren je spomenut kao treca momcad po brzini al ga nema u nekoj posebnoj analizi..nikoga ne branim al vam sugeriram da napišete neki clanak o mclarenu svi cemo procitat 😉 također imam dojam da je hamilton odustao zbog toga jer je mercedes njemu nešto prckao po softveru u nadi da ce još unaprijediti perfomanse,to je dvosjekli mac hamilton je… Read more »

avatar
Član
otto

Autor je ostal dužan objašnjenje,na koji merc.je mislio.Na prvoplasiranog ili
šrotiranog.Hoču reči.Ove sezone u kojoj je sigurno jedino to da je sve nesigurno,
nakon prve trke s takvom sigurnošču proglašavat nekog favoritom,neozbiljno je.
S druge pak strane iako podržavam RBR,srdi me podcjenjivanje Ferrarija.
Krajem drugog vikenda budemo svi skupa pametniji.Pozzzzzzzzzzz

avatar
Član
mika

I tak…..

avatar
Guest
biskup

Velika vrućina i vlaga bit će izazov za sve momčadi, a za očekivati je da će glavni kandidati za vrh biti Mercedes, Williams, McLaren i Red Bull….. citat iz navedwnog teksta malo previse odbacujete ferrari kao da su neznam ko ….citajuci gore navedeni teks ko da ga je pisal neki amater… ima ferrari jos toga za reci i vjeruj mi bice odma iza mercedesa

avatar
Guest
Formulas

a neka ga odbacuju…..ja baš mislim da ce ovim glavnim favoritima malo malo nekome autić stati…..jer kako su krenuli s testiranjima i utrkama brzo će netko izmjenjati 5 motora a zna se što onda slijedi. Mislim da je i mercedes i red bull zaboravio na jednu bitnu stavku ove sezone i da bolid treba stići i do cilja a ne samo leiti u jednom krugu, a to je pouzdanost. Isto tako ako Red Bull bude koristio senzor za protok goriva od FIE je za očekivati da će performanse bolida ipak biti nešto slabije nego što su to pokazali u australiji.… Read more »

avatar
Član
vettel

ferrari navodno krece u redizajn motora jer su krivo rasporedili kompresor i mgu(neznam tocno skracenicu) a to je ozbiljan problem..vjerovatno za taj redizajn trebaju zeleno svijetlo od ostalih proizvođaca motora al to nebi trebao biti problem jer mercedes i renault isto traže promjene na motoru

avatar
Član
FW

može se raditi na motoru samo u slučaju da je upitna sigurnost ili pouzdanost (tj konstantni kvarovi) uz pristanak ostalih proizvođača ,a nikakav redizajn ne dolazi u obzir…

avatar
Član
vettel

tako sam i ja svatio al eto vjesti su da se navelio radi na redizajnu motora..poslje prve utrke su iz fie rekli da su sva tri proizvođaca predali zahtijev za promjenama na motorima..iz renaulta su rekli mi smo predali papire sigurno smo da imamo dobar motor a ostale stvari ce se riješavat dio po dio.

avatar
Član
FW

ma dobro kažeš…mogu kopati po “motoru” i zbog smanjenja troškova (to sam zaboravio) tako da će se vjerovatno dugo u sezonu mjenjati razne stvari

avatar
Član
Mr.Spaceguy

Šta se pjenite na jedan običan tekst.

avatar
Član
zjurina

Odlićna kolumna ili najgore smeće, zar je to u krajnjoj liniji toliko bitno? Svaki svoga magarca tjera po svojoj volji. Što se Ferrarija tiće vrlo rado bi ih bio vidio u boljem izdanju. Ali sam isto tako vrlo rado vidio Williams, odnosno Bottasa kako s lakoćom već u poćetku bez ikakve teškoće prati, lovi i prestiže Kimija. Klinac vs.World Champion! A nakon izlijetanja je to opet ponovio. & sa šbbkbb malo pomoći prestigao bi i Alonsa najvjerojatnije. Također, da Massa nije imao nezgodu da se nađe ipred “napaljenog” Kobayashija, i on bi zasigurno imao što za reći. Poanta, nadao sam… Read more »

avatar
Guest
Formulas

Pa neznam kakav je tko dojam po prvoj utrci stekao no moje je viđenje cijele situacije ovakvo. Mercedes je priča za sebe , te vjerujem da bi mogli još brže da to situacija n stazi zahtjeva. Lewisa nismo pravo ni vidjeli i mislim da im je upravo to najveći problem ….pouzdanost. E sad odmah ću i obrazložiti zašto ekipu koju ću sad naesti mislim da je broj dva ( Williams )…prvo jer su testiranja odradili doslovno u stopu s Mercedesom , nisu imali problema tj. mehaničkih kvarova a vremena su bila jako impresivna. A u to me je uvjerio i… Read more »

avatar
Član
cooper

Bože, ak bu ovak celu godinu rasprava o točki, zarezu, broju riječi ili ne daj bože fotografiji “ovog” a ne “onog” ode sve u k….. Čekam kvalifikacije prve trke Motogp i boli me za F1 do iduceg vikenda:)

avatar
Član
h.h.frentzen

Ja sam za slobodu govora, ali vidim da po južini ima puno više mrzovoljnih. Ali ukidanje minusa nije loša ideja. Ništa dobro od tih minusa. Mislim da to najviše iritira ljude.

avatar
Član
ice

hahaha red bull koje li smijurije,jedan se raspao u prvome krugu a drugi sa “nabrijanim” bolidom je bio u stopu praćen sa stock mclarenom koji je i bio evidentno brži ali eto igrom slučaja nije vrijedan da se spominje,može biti manjek sponzora 😀

avatar
Guest
biskup

pa to je napisao navijac rb…sta ima cudno

avatar
Član
Dani

Iskreno Ante i mene zanima odgovor Hamiltona na tenutnu situaciju. Jer po mome mišljenju on puno bolje djeluje kada mora napadati nego kada brani stečeno. Najbolji primjer je Brazil 2008. Pored toga ostaje činjenica da ima čitavu jednu utrku sviježiji motor od Rosberga.

avatar
Guest
Formulas

pa i primjer ti i nije neki jer ako se sjećaš onda mali i prgavi Vettel mu je u ako me pamćenje služi u predzadnjem krugu uzeo mjesto koje mu je donosilo nasov po kiši i spasio ga je rizik toyote s slick gumama na mokrom. Jarno truli je prokocako skoro 40 sec prednosti nad Hamiltonom u par krugova tako da to i nije odraz Hamiltonovog napadanja nego sreće s tuđom lošom procjenom i odabirom guma. Jer da su procjenili dobro i povukli ga po kišne gume Vettel bi mu izbio naslov iz đepa ….Nisi baš naveo dobar primjer napadanja….

avatar
Član
Dani

Eto vidiš koliko generaliziraš stvari. Ajmo pod broj 1. Toyota da je ušla po gume kao i svi , bila bi daleko iza hamiltona i vettela jer je Vettel prošao tek kada su promijenili gume, dakle teorija ti pada u vodu kolega. Broj 2. Hamilton je do Vettelovog prolaska vozio penzionersku utrku i upravo je ta upornost donijela prolazak u zadnjem zavoju Time Glocka. Znam, da to nije kao kad je Massa morao pogriješiti da bi Kimi bio prvak.

avatar
Guest
Formulas

negeneraliziram ja ništa, pogledaj ti zadnjih pet krugova.

avatar
Član
Dani

Eto te opet. Ja gledam čitavu utrku i donosim zaključak, a ti na temelju zadnjih 5 krugova. Bravo

avatar
Član
Dani
avatar
Član
Dani

14 krugova do kraja Hamilton ima 20 sekundi ispred Glocka. vettel na 1 sekundu iza njega, a na 6. mjestu je Heikki 17 sekundi iza. I to prije kiše. Vidimo da je Vettel brz i po suhome.

avatar
Guest
Formulas

Hamilton je samo u zadnjem krugu nadoknadio 15 sec iza gloka i pobjegao mu do cilja jedno 3,4 sekunde. A glock je po kisi vozio na slicku i dobro se drzao do zadnja dva kruga. Što želim reći da su mogli u toyoti na vrijeme promjeniti gume i vratiti se ispred hamiltona jer u zadnja dva kruga je glock izgubio dooljno vremena za ulazak u boks. I svjedno je kolika je razlika bila ja ti kazem da je smješan primjer Hamiltonovog napadanja jer nije mogao znati koliko će jako padati kisa i pokloilo mu se. Jedan zavoj od cilja je… Read more »

avatar
Guest
Formulas

jer da je bio toliko dobar i agresivan kako je propustio vettela ispred sebe? u koju to kategoriju stavljaš? izračunao je da će gloka stići do zadnjeg zavoja? pročitaj svoj prvi komentar i usporedi s svime dolje rečenim…..Hamilton je nekad znao imati jebene vožnje ali u Brazilu 2008 je imao najviše sreće….a na stazi je pokazo malo posebice kad ga je vettel prešao kao babu po kiši u lošijem bolidu.

avatar
Guest
Formulas

i gledam zadnjih 5 krugova jer ono što je bitno za hamiltonov naslov se dogodilo u tih 5 krugova.

avatar
Član
Dani

Ti si uzaludan slučaj. Tri kruga prije kraja zaostatak iznosi 9,6sekundi. Jel ti to namjerno sebe lažeš?

avatar
Član
gbo1982

“Ricciardo je dokazao da je brzina prisutna…” kad je protok čorbe veći od dozvoljenog. Subjektivan osvrt na ono malo zbivanja u Australiji. Od 3 naglašene ekipe i njihovih 6 vozača samo 2 (dva) su klasificirana, to je činjenica.

avatar
Član

Mislim da komentare ispod tekstova treba pod hitno ukinuti, jel ovo sto se pise ispod je grozota. Osim toga svi pravi svjetski portali o F1 nemaju komentare.

avatar
Član
Blackhawk

I ukinut pluseve i minuse. Plusevi još nekako, jer znači da se taj koji ga je dao slaže s tobom i nema što dodat ili objasnit. Ali minusi za pi..ice. Umjesto da nekome daš minus, budi muškarac objasni zašto se ne slažeš! Ili ovdje nema muškaraca nego djece?

avatar
Član
avalon

neka kontra komentara , pluseva i minusa . umisto da to uzimate k srcu veselite se “biserima” . mene najčešće i kontra komentari i +/- razvesela i izmame mi osmeh . komentari često “proizvedu” dobru diskusiju kad su obe strane istinski ljubitelji i korektni “sugovornici” .

avatar
Član
Blackhawk

Ja minuse ne shvaćam osobno, zaboli me nešto za njih. Ali me smeta kad vidim da netko napiše i najnormalniju rečenicu i dobije minusa bez obzira što minusi na tu izjavu nemaju nikakve logike!!! Dakle, mogu samo zaključiti da minusi služe beskičmenjacima i pi..icama da ih davaju onima kojima se ili boje reći jer nemaju mu.a, ili nemaju argumenata da pobiju nečju tvrdnju pa opale onako junački minus. Ima slučajeva kada je netko dobio 20 minusa, a nitko izjavu toga nije komentirao. Npr. ako netko izjavi da će Mercedes biti prvak, zar nije normalnije da uzvratiš konstruktivnom tvrdnjom zašto ne… Read more »

avatar
Guest
biskup

ma sta vrijedi raspravljati kad doticnima cim nepase tekst odma te banaju znaju oni koji su

avatar
Guest
biskup

ti znas sta kenjas kad imaju komentare ak ti nepase tu idi na te portale pa tamo trabunjaj gluposti

avatar
Član
Ronin

Sto ljudi, sto čudi. Nikad zadovoljni i kad pišeš i kad ne pišeš. 🙂

avatar
Član
Blackhawk

Prije nego što opalite po autoru teksta, gosp. Vetmi, promislite malo o nekim stvarima. Prvo, većina gledatelja Formule 1 su navijači, i taj sport gledaju kroz svoju momčad što je sasvim normalno i ne treba se osuđivati. Zato se u ostalom i zove, navijanje. Međutim, navijači će uvijek biti nezadovoljni ako se ne piše o njihovoj momčadi onako kako bi oni htjeli. I to je normalno. Ali upravo zbog toga, nikad svi neće biti zadovoljni, ili kako se kaže – još se nije rodio tko bi svima ugodio. Novinari nemaju pravo na navijanje, jer moraju donositi relevantne podatke bez navijačke… Read more »

avatar
Guest
biskup

sta se ima sa njima raspravljat kad te banaju cim napises nesto sta njima neodgovara

avatar
Član
FAN F1

Katastrofalan izvještaj! Gdje je nestao Retrovizor Otona Ribića?! Ovaj izvještaj je napisan kao da ga je radilo 8-godišnje dijete koje 1. put u životu pogledalo Formulu 1.

avatar
Član
Racer 0713

GP1.HR postaje portal onakav kakav nije bio protekli 2 sezone
u najmanju ruku smijesan
volio bih da nije tako ali je

avatar
Član
ZX10R

Black Horse
Svaka čast !!!

avatar
Član
Black Horse

hvala ti.
uistinu me zanima koliko će biti istomišljenika jer ovo sada ne vodi nikamo…

avatar
Član

Bit će istomišljenika koliko i tifosa na portalu.. znači većina. Šteta što vaš Ferrari nije konkurentan kako ste si zamislili pa da se i on nalazi na Vetminoj listi glavnih konkurenata, tada bi naravno ovaj tekst bio glorificiran i “relevantan”. Uostalom svi ste vi ferrarijevci nakon utrke bili razočarani njihovim performansama, a sad vam je nelogično što nije u užem izboru. E to je pravo navijačko dezorijentiranje.. ne Vetmino. Dolje niže vam je Vetmino objašnjenje zašto i zbog čega. I po svim “parametrima” i saznanjima to je trenutno stanje. Kad dokažu na stazi da je drukčije, tada će se i… Read more »

avatar
Guest
given2drive

Hatt
Zasto je onda mcm spomenut SAMO jednom i to kao konkurent za vn malezije ili su mozda kao sto je avalon vec napisao “slucajno obojica zavrsili na podiju
Ovdje se ne radi samo o ferrariju i tifosima nego o mcm i njegovim navijacima ali vazno da je rbr DOBIO SVOJA 2 PARAGRAFA dok su ove dvije ekipe dobile svega 5 recenica ZAJEDNO (pa cak ni toliko jer je mcm samo spomenut o njemu niti jedna recenica napisana nije)
Toliko o njegovim “paragrafima”

avatar
Član

Given, nemoj se pretvarat da su ti naočale sive kad su crvene 😀 dolje niže ti je odgovor.. BDW.. moje je mišljenje da je Mcalren po race-pacu bio slabiji od ova dva.. naravno po meni je Williams daleko bolji i bliži Mercu od svih. Ferrari je bio banana. Mclaren iznad njih, a ispod McL bi mogao biti Force India. Nezaboravi da je ovdje Vetma naveo tko bi mogao konkurirati Mercu.. a to sigurno nije pola grida. Ipak treba stati u nekakav red, tu se rijetko više njih drže za ručice. 😀 Ako se promjeni situacija i neki od njih naprave… Read more »

avatar
Guest
given2drive

Hatt
Kao vetmin “odvjetnik” objasni mi zasto su ferrari i mcm imali samo 5 recenica zajedno (jer se covjek sam ne zeli razjasniti)
A moram priznati da dosta rbrovaca na ovaj clanak ne odg kako to?? Kao njihov zastupnik to bi trebao znati 😉
I jos mi nesto objasni jer imas insajderske podatke kao i vetma kako znas da je ferrari isao punom snagom???
Ps tvoje naocale su plavo-crvene ali PRLJAVE pocisti ih bolje ces vidjeti

avatar
Član

Nisam ja ničiji odvjetnik, niti mi je to namjera.. jedino nevolim kad se prdi bez pokrića.

(na tvoje zašto)Zato što je samo naveden RB i Williams naveden kao nabliži Mercedesu po formi i tendenciji. Za ove ostale bi se trebao raditi poseban članak.. npr o njihovoj povijesti, koji naravno u ovom kontekstu nebi ništa značio. Btw.. čovjek je sve objasnijo, i vidio da nema razloga odgovarat na daljnja piljenja.

Evo.. ako misliš da možeš napraviti i imaš razlog, materijala, nekakvu kolumnu o McL i Ferrariju navali, i pošalji tekst. možda ti objave. 😀

avatar
Guest
given2drive

Vec bi bilo da imam te sposobnosti toliko pisati
Jbt onda ce ispasti da je avalon u pravi napisavsi da su mcm vozaci SLUCAJNO zavrsili na podiju
Ma ne to ljudi samo prde i bune se jer je mcm samo spomenut
Horner je priznao, da su postovali pravila (kao ostale momcadi koje su ocito glupe kao i ja), bili bi puno sporiji hmmm gdje ce onda biti u maleziji jer ce morati postovati pravila…ma bit ce konkurentni a ferrari mcm banana eto ti o realnosti i objektivnosti
Ps jos nisi ocistio naocale

avatar
Član
avalon

hattrick…. “jedino nevolim kad se prdi bez pokrića.” a šta ti najčešće radiš ? misliš da ti je “pokriće” šuljanje po raznoraznim stranicama ? podosta napisanoga tamo je nama skoro pa ezoterija , a za razumit ostatak treba imat neko znanje koje nam određuje profesionalno opredjeljenje . naravno da će neke stvari vezane uz pogonske jedinici bolje shvaćat onaj ko je strojar pa se u teoriji ( kroz školovanje) i praksi susreta sa tim i zna principe rada motora , turba itd . prdiš li ti i braniš članak pričajući o race pacu McL ( ili bilo kojega tima )… Read more »

avatar
Član

I evo ga HATRICK će sada nama tifosima objasnit,e nečeš razbojniče nemoj mi se tu pravit pametan znaš i sam kakve bisere izjavljuješ o tjeranju kiše prvog bolida zadnjem u Brazilu…itd.nemoj me vuč za jezik odnosno prst mani se globaliziranja nekih stvari “nisu svi navijači g…. ako su uletile baklje u teren to su pojedinci koje treba zatvorit”,a ako tako razmišljaš onda si plitak i jako si isfrustriran…

avatar
Član

Vaše jedino pokriće je napadati i prditi po drugima.. nisam baš vidio ništa konstruktivno od vas u zanje vrijeme osim napada na tuđe mišljenje. Tu se uglavnom vodi rasprava.. kako bi netko trebao nešto ili nebi. Tj. mlaćenje prazne slame.

Ja barem njuškam.. a šta vi radite? konzumirate maloumne komentare ispod GP1.hr vijesti.. tj jedno veliko Ništa.

avatar
Član
Blackhawk

@avalon – znaš po kojim konkretnim činjenicama Red Bull može niti nabrojan među favorite? Po Adrienu Neweyu. Možda nemaju sad sve potrebno za pobjeđivanje ali će sigurno imati. Nitko se ne može tako izvlačiti kao oni. Imaju novaca na bacanje, imaju genijalce u tehničkom odjelu, imaju jako dobru vozačku postavu… Ako ću bit iskren ne bi volio da se to dogodi, jer mi ih je već puna pipa. Mislim da su premazani svim mastima, mislim da su jako dovlični, ali se ne može poreći činjenica da će napredovat tijekom sezone i da će sigurno ponovo biti u vrhu. A kad… Read more »

avatar
Član
avalon

hattrick…. ja tvoje komentare redovito konzumiram . plod tvojih njuškanja ( samo …pazi se ovih šta prde bez veze da ti ne dekalibriraju “njuškajući alat ) mi otvara vidike u nove dosege pojedinih timova i njihov teh napredak . vidiš , neko se sprda sa tuđim mišljenjima ( ovisno o situaciji u kojoj je tim za koji navija ) kićenjem komentara raznoraznim “smjehuljcima” , a neko napada tuđe mišljenje kontra komentarima . ovo drugo mi se čini “urednije” , regularnije jer bilo bi žalosno da svi mislimo isto . tada ne bi trebali ništa ni pisat . drago je meni… Read more »

avatar
Član
avalon

Blackhawk… OK , recimo da je newey činjenica i to konkretna i da je to razlog zbog kojega neko može “NAGAĐAT” buduče događaje kroz sezonu . recimo i da je nagađanje OK ali upuštat se u to već posli prve trke !?!?! na osnovu toga šta RB ima adriana ? williams ima symondsa , McL dennisa ka organizatora i recimo motivatora koji uvik polući rezultate , ali ako je newey činjenica uz pomoč koje se RB koji objektivno na testiranjima nije pokaza previše ( a i u prvoj trci je ricciardov prvotni plasman upitan zbog goriva dok je sebov bolid… Read more »

avatar
Guest
biskup

hat opet provociras.. kako ti nisi dobio ban ja neznam ko tebe stiti

avatar
Član
ZX10R

Neznam šta reči na gore naveden text otpisti Ferrarija na početku sezone kad je evidentno da sve ekipe imaju problema a usto ferarri došao do cilja sa oba bolida,ako se nevaram to je u prvoj utrci svima bilo najvažnije doči do cilja.Sve ekipe moraju raditi na bolidu i još se ništa nezna ,pa sezona je tek počela.Navijam za Ferrari ali najbolje bi bilo da su svi podjednaki i da nijedna ekipa nema veliku prednost u odnosu na druge tako bi svaka trka bila zanimljiva.Pozdrav !!!

avatar
Član
Rockatansky

Gore navedeni tekst je u najmanju ruku rekli bi ljudi, navijački nastrojen, da ne kažem provokativan.
Međutim,
za shvatiti je autora, ipak njegove uzdanice u prvenstvu F-1 imaju ozbiljnih problema glede konkurentnosti, stoga ako ništa drugo bar na ovaj naćin pokušava se utješiti puhanjem u jedra svojih uzdanica.
Ja se bojim da bi se autorova očekivanja mogla raspršiti kao balon od sapunice u slijedećih par utrka.
Živi bili, pa vidjeli!

avatar
Član

Repliciraj sa primjerima, razlozima i navodima, u suprotnom je upravo tvoj komentar izrazito subjektivan bez pokrića, nerelevantan i navijački. Najlakše je reći da nešto nevalja, a ni sam neznaš objasnit, razložit, zašto i zbog čega, osim što ti nepaše i neide uz dlaku. To je po meni čisti primjer traljezganja, ništa više, ništa manje..

avatar
Član
Rockatansky

Nisam niti jednom spomenuo niti jednog vozača ili momčad, pa onda moj komentar nije i ne može biti navijački. To što sam napisao je moj stav.

avatar
Guest
biskup

aj ne filozofiraj jer smo siti tvojih filozofija

avatar
Guest
Formulas

Hattrick kenjaš ga i ti bez pokrića!!! Želiš pokriće? Vettel nije odradio 4 kruga a Riciardo je uz drugačiji senzor za protok goriva ostvario 2 mjesto u konkurenciji gdje je Ferrari ima Tehničke probleme , te probleme s drs om i kočenjem, jedna Williams je odustao drugi imao probušenu gumu….dva McLeredna radi poštivanja protoka goriva su odustala od napada na Riciarda i jedna Mercedes je stao. PA mi reci na bazi čega vi vidite da je RB jedan od favorita? Rb je kršio pravila i s time stekao prednost s kojem je vjerovatno završio ispred bar dva McLarena. Williams je… Read more »

avatar
Član
Black Horse

žalosno je što jedni od rijetkih medijskih predstavnika formule u hrvatskoj u bilo kakvome kontekstu ovog sporta ne spominju dvije najtrofejnije momčadi u povijesti. i to čak sa dvojcom od četiri trenutno najbolja vozača u jednoj po kriterijima svih navijača ovdje. razumijem da je pisac fanatični navijač red bulla ali staviti momčad u kojoj jedan vozač (i to također jedan od četvorice najboljih) nije ni prismrdio Q3 ni bodovima u utrci i drugi koji je diskvalificiran i u biti ni ne znamo je li uzrok diskvalifikacije ujedno uzrok i brzine (vjerojatno) ispred momčadi koja je osvojila 25 i momčadi koja… Read more »

avatar
Član
gbo1982

Traži se odgovor na pitanje “Tko je najbrži?” (nakon Merca), tako da Fiat nema što tražit u tom odgovoru, ali vanrezonski je izbacit McM, a ubacit RBR.

avatar
Član
Just Alonso

Pohvale na ovom komentaru… ovaj portal stvarno postaje svakim danom sve “gluplji” jucer su se jedva sjetili senninog rođendana.. a u ovom postu nema nigdje ferraria.. a imaju dosta konkurentan bolid a o RB- u su napisali dosta toga.. -.*

avatar
Član
Dalinho

Autore, kako te nije sram potpisati se na ovaj članak?

avatar
Član
Blackhawk

To nije članak nego kolumna. Razlika je velika

avatar
Član
McM

Pogledajte Semafor!!! 🙂

avatar
Član
robojde

“Velika vrućina i vlaga bit će izazov za sve momčadi, a za očekivati je da će glavni kandidati za vrh biti Mercedes, Williams, McLaren i Red Bull.”

Ferrari nije u tim ekipama koje ce “biti u vrhu”, koji su oba zavrsili utrku. Dok su jedan RB i jedan Mercedes uspjeli skupa 15 krugova.

avatar
Član
Ayrton Mclaren

Ima nas koji mislimo drugačije. Očekujem jedan poboljšan Ferrari u Maleziji. Osobno vidim ih bliže vrhu nego RB.

avatar
Član

Pozdrav robojde i Ayrton, Nažalost, mislim da će se Ferrariju i ove godine obiti o glavu konzervativni pristup jer očito i oni misle da se naslovi osvajaju po inerciji. Po izjavama čelnih ljudi iz Maranella dalo se zaključiti da oni žele pouzdan motor koji će doći do cilja i otvoreno su govorili kako će to biti ključ. Ključ čega? Osvajanja naslova? Uz ovako konkurentan Mercedes i iznenađujuće dobar (jedan) Red Bull – Ferrari će morati biti puno agresivniji od tog ajmo-doći-do-cilja pristupa. Mislim da su oni u Australiji bili bolje plasirani nego su možda trebali, zbog kišnih kvalifikacija u kojima… Read more »

avatar
Guest
given2drive

Kolumna kao clanak treba biti objektivan barem kolko-tolko a ne full subjektivno
Onda vratite g.Otona i bit ce sve 5
Ps.nisam ni sumnjala da cu dobiti odg od tebe na svoje pitanje :facepalm:

avatar
Član
Ayrton Mclaren

Dragi Ante….jednu stvar konstantno zaboravljaš…..Kevin nije mogao stići RB iz jednog razloga koji je dobro znan i tebi! Činjenica je kako je RB imao veći protok goriva od McM-a i drugih ekipa cijeli vikend!!!! A sam Horner je rekao da bi bili značajno sporiji da su “poslušali” FIA-u i vozili kao i druge ekipe! Dakle, da nisu VARALI ne bi bili tako visoko, uostalom SAD i nisu tako visoko….žao mi je što moram biti ovako izravan, ali jedan ozbiljan komentator/novinar i pratitelj F1 ne bi trebao pisati ovakve kolumne u kojima namjerno i svjesno zanemaruje dobro poznate činjenice. To je… Read more »

avatar
Član

Given, vidim da nemaš blage što znači kolumna.. malo brkaš lončiće. I bez obzira na to, Vetma je opisao trenutno realno stanje. Druga stvar što je nečija subjektivna zaluđenost i ego povrijeđen. No kolumna je više nego korektna. Aerton, kako voliš sam sebi stavljat “činjenice” u usta, a po običaju nemaš blage veze o njima. Činjenica je da su imali cijeli vikend sjeban senzor (priznato od FIAe).. i činjenica je da je po njigovom (RB) proračunu sve štimalo besprekorno. I činjenica je da je sve na sudu. Činjenica je i da nisu sve na gridu patronizirali, pa neznamo tko je… Read more »

avatar
Guest
given2drive

Ahaa znaci mcm vozaci su zaista slucajno zavrsili na podiju pa nisu zasluzili ni recenicu
Ovo je SLUZBENA hr stranica o f1 i motorima dakle ne treba nista objektivno gledati nego samo svoja misljenja iznositi (objektivna) bravo hatt svaka ti cast na tolikim obranama vetme koji ovo nije trebao uopce napisati barem ne ovako

avatar
Član

Vetma je bio objektivan.. to što ti imaš problem sa tim je tvoj i od sličnih problem. Btw.. ovom portalu fale kolumne.. ne članci. I ovo je pozitivno. Kolumne su forme blogova, stoga nema potrebe turati ono što pokušavaš. Vetma je u kolumni mogao biti kud i kamo subjektivniji.. no ipak nije.

Objektivnost je relativna stvar kad ju procijenjuje netko tko nije sam po sebi objektivan… stoga…

avatar
Guest
given2drive

Da fale kolumne one objektivne jer je ovo sluzbena stranica a ne blog i molim te objasni mi kako je to biti objektivan jer sam presubjektivna,gledam kroz crvene naocale a ne sive i ne znam prepoznati sto je objektivno a sto subjektivno (citaj glupa sam)

avatar
Član

Jbga.. Given odmah se pjeniš.. ovo što ja pišem je “blog” 😀 btw..nisam znao da ti biraš formu sajta kako bi nešto trebalo izgledat, što je, a ispravno što nije Malo si proguglaj i posjeti najpopularnije stranice o F1 i reci mi što tamo piše i koliko oni imaju članaka (vijesti), a koliko kolumni. I koji su popularniji, oni što imaju same članke, ili oni koji imaju i nekakav mozak i volju napisat nešto dodatno. Često im gostuju freelence F1 novinari koji isključivo pišu kolumne koje su izvrsne, i po tebi jako subjektivne, jer bi ti neke pasale (išle uz… Read more »

avatar
Guest
biskup

nisi objektivan i tocka

avatar
Član
ren_esp_89

ali taj “FIAT” nije nista pokazao sem da moze doci do cilja na utrci u Australiji, realno gledajuci. i oba TR-a su stigla do cilja, kao i Sauber i FI… treba li i njih “staviti” zbog te cinjenice kao potencijalnog pobjednika na sljedecoj utrci? ne mora da znaci da nece naglo napredovati (kao RB), ali dosad, po meni: Merc, Vilijams, Meklaren, RB… FI, FIAT, TR dijele 5. mjesto.

avatar
Član
robojde

MA ja sam samo mislio da se ne slazem s Antom. Ne kazem da ce Ferrari biti nuzno brzi od nekoga od njih. Ante ima kolumnu, misljenje s kojim se ja ne slazem.
Mislim da je nerealno trpat RB i Mercedes u vrh zbog nepouzdanosti koju su pokazali jednako kao i tvrdit da ce Ferrari bit brzi. Tocka.

Samo to. RB-Ferrari nema smisla. Kao ni komentiranje clanaka, sto samo odavno shvatio. A bija san se lipo maka od toga i opet.

avatar
Član
ren_esp_89

ok, normalno je da svi ne razmisljamo isto, ima svako pravo da iznosi svoje misljenje i cinjenice! ja sam rekao svoj pobjednicki redoslijed timova. jos nesto bi’ dodao za FIAT: pokazali su da su pouzdani, ali uzdati se da nekome “crkne konj” da bi dosli do pobjede (boda vise) je kao uzdati se kisi iz malog oblacka! Merc i RB su pokazali da imaju bolid za pobjede, ali ispred Ferarija su jos i McM i Williams! to je ipak “ergela konja” koji trebaju da “crknu”

avatar
Član
Ayrton Mclaren

Kao i uvijek. Gospodin Vetma (veliki fan Vettela i RB-a) slučajno je zaboravio malo više progovoriti o Ferrariju ili Mclarenu. 🙂 Nema veze…..klasika….nažalost. RB je uistinu bio bolji od očekivanog, ali gospon Ante je “zaboravio” način na koji su došli do 2 mjesta, a taj način nije baš bio 100% regularan. Mislim kako je Mercedes najbrži, zatim Williams (koji u Australiji nije imao sreće), a nakon njih idu McM i Ferrari. RB ipak malo zaostaje, koliko god to gosp. Vetma pokušao “zaboraviti”.

avatar
Guest
biskup

slazem se sa tobom istina

avatar
Član
DukeDjoo

Veliki sam fan mercedesa i nema nikoga tko bi više želio da meca osvoji naslov nego ja, ali moram reći nešto, prošle godine se na istoj toj utrci mislilo da su lotus i ferrari unaprijedili u odnosu na RB i da će sezona bit zanimljiva i na kraju svi znamo kako je to završilo…tako da polako sa prognozama tko će gdje bit ima još jako puno utrka do kraja pa neka bolji pobjedi.

avatar
Član
ren_esp_89

i da.. Ferari ce redizajnirati pogodite sta! pa motor, naravno. hoce li biti kopija? pa naravno! koga ce kopirati? pa Merc, naravno! ne znam kako je to FIA dopustila. inace sve dopusta samo RB-u! eto toliko o mocnom efikasnom, laganom, snaznom Ferarijevom motoru inovativnog izduva. hoce li i bolid na redizajn (kopiranje)?

avatar
Guest
biskup

aj ti ne seri

avatar
Član
hf t

dobro kazes biskup,bas ga s**e,mozgonja pravi neki

avatar
Član
deda

Reko bi da je Mclaren ispred Williamsa?

avatar
Član
raca

Dobro je, ove godine McL ipak ima jedno zarađeno postolje i još jedno za zelenim stolom. S obzirom da smo jedva zavrijedili mali spomen, mislim da je to sve. Izanalizirani smo, pročitani i nismo vrijedni da se na nas troše slova. I to je u redu, jer, šta to ima veze što su oba vozača završila na postolju (iako na već opisan način), kada treba prostora za ekipe čiji jedan vozač jedva da je poneki krug odvezao. Naravno, sad će u Maleziji oni biti visoko plasirani, a ovi što su u Australiji ionako bili visoko, te će rezultate minimalno obraniti.… Read more »

avatar
Član
raca

mogao bi ove godine McLaren biti opasan protivnik Ferrariju u borbi za 4. mjesto

avatar
Član
Charly

Ante! Zakucavas!

avatar
Član
simsi

Ovo mi sve smrdi na 2009 i brawn gp. Dok drugi uhvate mercedes vec ce bit kasno. Nadan se da ce ipak ferrari bit konkurentan

avatar
Član
nixon

Ante Vetma
a nista o mclarenu ne napisa?

avatar
Član
f1 zaljubljenik

Meni osobno će biti najdraže vidjet, barem na nekim stazama, ove sezone da u Q3 bude što manji zaostatak od 10 do 1 mjesta. Volio bi da budu “stisnuti” u 7 desetinki sekunde. Tad ću s najvećim nestrpljenjem čekat utrku u nedjelju.. 🙂 ….. onda definitivno nemamo što žaliti se na nova pravila.. 😀

avatar
Član
avalon

fenomenalna kolumna… dobro , možda samo odlična . merc je trenutno najbolji ali odma tu je RB pa malo razmaka i onda williams . McL nije u igri ..slučajno su oba bila na postolju , a ferari nije vridan spomena ka po obićaju jer je ružan , spor , nevozljiv , težak , kvarljivog motora….

avatar
Guest
given2drive

:hahaha: predobar komentar ali pazi da ti ga ne maknu kao moj na temi AS :prcnjau:

avatar
Član
avalon

zašto bi ga makli ? pa i ja sam ka i forumaš Only Massa napisa da je komentar odličan . on je za sada dobija 8 + pa i ja očekujem bar približno toliko 🙂

avatar
Guest
given2drive

Uuu tesko on ima 8:0 a ti imas 1:1 :prcnjau:
nikad ne znas evo ja sam trazila odg zasto je maknut i receno je da je previse ot a 2/3 komentara je o f1 😉

avatar
Član
SilverArrow

McLaren nije u igri i slučajno su bili na postolju?

avatar
Član
raca

Ej, pročitaj ponovo komentar pa, ipak, malo razmisli.

avatar
Guest
given2drive

“….sad kad je NAPOKON IZASAO IZ SJENE fernanda alonsa…”
Pisac..sto si htio s time reci????

avatar
Član
SilverArrow

Da se u Ferrari-ju uvijek znalo tko je prvi vozač.

avatar
Guest
given2drive

Isto kao 2008/2009 (do nesrece) jel???
Uostalom ti nisi pisac kojeg trazim da mi objasni 😉
A i komentar gore (avalonov) ti ozbiljno shvacas :facepalm:

avatar
Član
SilverArrow

Pa moram priznati da mi je komentar bio čudan, pogotovo za Avalona. A Ferrari, pa sjetimo se samo Schumachera i “sportskih, spontanih” prolaženja pokraj Rubensa često pred kraj utrke, ali opet nije Massa Alonsov kalibar. Isto tako kao navijač McLarena više šanse dajem Magnussenu nego Buttonu jer osim onog izleta sa Brawn GP on nije materijal za prvaka osim ako njegov bolid nije daleko ispred ostalih, moje mišljenje. 🙂

avatar
Guest
given2drive

Da ali ovaj put se radi direktno o massi koji je “napokon izisao iz sjene” alonsa i to me bode u oko
Smeta me sto ni mcm ni ferrari nije spomenut tj mcm je u jednoj recenici i to o vn malezije dok o ferrariju ima 3 recenice u kriz a rbr ima svoj cijei paragraf
Sto se avalona tice on ti je inace sarkastican toliko si vec tu da valjda znas njegove komentare 😉
S naknadno napisanim dijelom se slazem 😀

avatar
Član
Just Alonso

A gdje vam je ferari? O.o nisu losi a stavili ste red bull samo zbog vettela -.-

avatar
Član
wilson

Uopce se ne usudujem bilo sto predvidati.Sve gore napisano stoji.Ali razvoj bolida bi mogao biti toliko brz da bi za dvije-tri utrke sve moglo biti postavljeno na glavu. Kao sto je napisano vec puno puta,samo da ne bude apsolutna dominacija jedne ekipe,koja god to bila.

avatar
Član
Only Massa

Odlicna kolumna…Williams, Bottas, Massa…