Aprilija se 2016. vraća na MotoGP grid sa tvorničkom momčadi!

 

Vodstvo talijanskog proizvođača motocikala potvrdilo je glasine o povratku u MotoGP sa tvorničkom momčadi 2016.

Roberto Colaninno, čelnik Piaggija, koncerna pod kojim se nalazi i Aprilija najavio je povratak legendarne talijanske tvrtke na MotoGP grid na međunarodnom salonu motociklala u Milanu (IME).

“Pred nama su dvije teške godine. Želimo pobjeđivati, kao što smo to činili u Superbikeu.”

Podsjetimo, Aprillija se posljednji put u MotoGP-u natjecala 2004. sa RS Cube prototipom pokretanim agregatom sa tri cilindra. Nakon povlačenja iz kraljevske klase zbog financijskih gubitaka, Aprilijin primjer slijedili su japanski proizvođači Kawasaki i Suzuki.

Aprilia se 2012 ponovno našla na gridu kraljevske klase i to u ulozi dobavljača motocikala u novoj CRT klasi. ART prototip dominirao je CRT klasom u posljednje dvije sezone, a za iduću je sezonu najavljena radikalna evolucija prototipa koji bi trebao parirati Hondinim i Yamahinim produkcijskim motociklima.

Unatoč velikom uspjehu, nesigurnost privatnih momčadi u budućnost Aprilijina projekta rezultirala je nedavnim raskidom suradnje sa ekipom Aspar Racinga i češkom momčadi Cardion AB koji su za 2014. odabrali Hondin produkcijski prototip. Aprilija tako za iduću sezonu ima ugovor samo s ekipom Paul Bird Motorsports, pa možemo reći da je najava o povratku tvorničke momčadi za 2016. možda stigla prekasno.

Uz Hondu, Yamahu, Ducati i Suzuki koji se vraća 2015., Aprilija će 2016. biti peta tvornička momčad na gridu kraljevske klase.

Pravila za 2014. tvorničkim momčadima omogućavaju korištenje vlastite elektronike, ali istovremeno ograničavaju potrošnju u odnosu na privatne momčadi koje će tijekom utrke na raspolaganju imati četiri litre goriva više. Za razliku od privatnih momčadi koje će na raspolaganju imati 12 motora tijekom sezone, tvorničke momčadi smiju koristiti samo pet jedinica.

Related Posts