Pirellijev šef Paul Hembery rekao je kako očekuje dva zaustavljanja u boksevima tijekom VN Monaka ovog vikenda. Momčadi će moći birati između mekanih i supermekanih guma jer se gume trebaju brzo zagrijati i osigurati visoku razinu gripa.
S malim stupnjem degradacije guma u Monte Carlu, suprotno od VN Španjolske, predviđa se dva zaustavljanja u boksevima, ali ne isključuje se mogućnost različitih strategija koje će igrati ulogu u osvajanju što boljih pozicija tijekom utrke.
„U Monaku očekujemo u prosjeku dva zaustavljanja za svaki bolid jer se u Monaku, za razliku od prethodne utrke u Barceloni, gume sporije troše“, izjavio je Hembrey.
„Ta činjenica, dakako, ne umanjuje važnost strategije u utrci, kao što smo mogli i vidjeti u dosadašnjim utrkama kada su vozači na potpuno različitim strategijama prošli ciljem vrlo blizu jedni drugima.“
„Na posljednjoj utrci u Španjolskoj pobijedio je vozač koji je startao s nižeg mjesta na gridu, tako da će biti zanimljivo vidjeti može li se tako nešto ponoviti i u Monaku. Staza je poznata po tome da su pretjecanja vrlo teška. Zbog toga će strategija biti još važnija nego obično s kojom će momčadi pokušati napredovati u utrci u odnosu na startne pozicije“, zaključio je.
Nadam se i volio bih da budu dva zaustavljanja u boksu jer toga dugo nije bilo.
Ma vratite mjesavine iz 2012 i sve ce biti super 🙂
Sve je to ok,ali treba te gume malo ajmo reci nadograditi,tj ucinit ih tvrdim,puknuće gume u Monacu moglo bi biti kobno ne samo za jednog vozaca… Ne znam gleda li to iko 🙁
Planirali su ih stvrdnuti, ali su se Lotus i Ferrari žalili tako da će napraviti samo male promjene radi sigurnosti.
od mene o ovome zadnji put. Obećajem. Dakle, nakon objave da će za VN Kanade Pirelli napraviti novu specifikaciju guma (kombinaciju 2012 i 2013), a ostavimo sada tko i zašto je to isposlovao, FIA se uključila u priču sa gumama i opomenula Pirelli da je to u suprotnosti sa postojećim pravilima, te da njihovi međusobni razgovori (FIA i Pirelli) o poboljšanju guma nisu vezani za trajnost guma u utrci, već za delaminaciju guma (iako su Ferrari i Lotus javno prosvjedovali protiv promjene specifikacije guma, nemam informaciju da su i službeno podnijeli prigovor). Zato se Pirelli povukao i objavio da će… Read more »
Kaže gospodin Hembery da je staza poznata po tome što su pretjecanja vrlo teška i bitna je strategija. Mislim ja da bi se Pirelli trebao upustiti u utrke vlakova; našli bi oni način da i na tračnicama dođe do pretjecanja. To bi sigurno pomoglo u popularizaciji utrka manjih i većih lokomotiva sa jednim ili više vagona. 🙂
očekuju dva zaustavljanja u boksu, ali samo za ferrari i lotus. ostali će imat tri zaustavljanja… 😛
ma sta ti trabunjas?u ovih 5utrka koliko je u box išo RB toliko je išo i ferrari
prošla utrka RB 4puta ferrari 4puta
ja sam mislio na sljedeće dvije utrke…. ali u španjolskoj su vettel i alonso išli četiri puta u boks a kimi triput..
Strategija je veoma bitna.
Je, bit će 2 zaustavljanja u Monaku i još 2 u Monte Carlu ha ha ha! A je sam dokon!
HHAHAHAHHAHA 😀
HAHAHAHAHAHAHAHAHA KRALJUU 😀 😀 😀 😀 😀
Lotus, jedno zaustavljanje!
mozda cak ni jedno,kako kruze price 😛
Da, al svaki bolid mora tokom utrke koristit i meke i super meke gume. Mozda ce Lotus svih iznenadit pa startat sa kombinacijom stražnjih supermekih i prednjih mekih guma il obratno 😉 To bi bila jedina mogucnost da se ostvare te spekulacije o jednom ulasku u boks 🙂
nije moguće kombinirati mješavine guma u F1.
propisano je pravilnikom(ne znam koji članak).
bilo je par godina o tome rasprave na nekim kvalifikacijama.
Pirelli očekuje dva zaustavljanja a momčadi moždea i tri zaustavljanja.
Ja očekujem barem 3 zaustavljanja + se nadam da će se neki zaustaviti ne samo radi guma 🙂
pa mogo bi rb jednom zbog drs-a jednom zbog slomljenog krila i jednom jer odustaje,,, oces da ti jos nabrajam ili ces se smiriti sa svojim provokacijama jer ja sam spreman
Zaboravio si onaj famozni alternator 🙂
OT
tina vidis kako je ovo zalosno od tebe zalis se na skoro sve a neces odg na pitanja evo npr ja sam ti postavila pitanje na retrovizoru i nisam dobila odg a nema vrijedjanja isto tako sam ti postavila pitanje na izjavi lopeza u kojem takodjer nema vrijedjanja i nisam dobila odgovor a u medjvremenu si iskomentirala ovo
to je jadno zaista jadno
given pusti djecu i njihove “čija je čuna veća” svađe 😉
da u pravu si ali sam pomislila da mozda i bude jednog dana taj odg ali ocito nece
nis treba staviti misli u prazan hod kod takvih :thumbs:
upravo tako, redovno pokusavam preskociti takve i zasada mi uspijeva koliko toliko 😉
Ja se trudim ignorirati glupa pitanja i glupe komentare.
ali ipak odgovaras 😛
“Pirelli očekuje dva zaustavljanja u Monaku” krivo očekujete jer će ih biti više…
Nego, što to znači “Staza je poznata po tome da su pretjecanja vrlo teška”
Staza je poznata po tome da nema pretjecanja u dvobojima.
Strategija pa strategija. Recite mi, je li strategija toliko bitna da vozač ne smije braniti svoju poziciju kako mu palačinka od gume ne bi uletila u ovjes? Današnja F1 mi se zgadila kad su Vettelu u Španjolskoj rekli “Don’t defend your position, drive your race.”
Nemoj biti toliko depresivan. Zadnjih godina smo gledali super utrke baš zbog guma. Ove su godine pretjerali, t.j. nisu baš dobro sve proračunali itd……. Desi se. Ipak bolje da se desi stvar zbog koje je previše kaosa, nego suprotno. Bilo je sezona u kojima si mogao pretjecanja nabrojati na prste jedne ruke, a i popunjenost grida je bila 12 bolida čak i manje. Zamisli utrku u kojoj prva dvojica završavaju za 1 minutom razmaka, 3 i 4. sa krugom zaostatka, a ostali 2,3,4 kruga minusa. tada se bodovalo samo prvih 6, a 5.i 6. su znali dobiti bodove sa 2… Read more »
Pa postavi to pitanje onome tko određuje strategiju. Očito nečija strategija to odobrava, a nečija ne. To je uostalom pitanje strategije, zar ne? 😉
“U Monaku očekujemo u prosjeku dva zaustavljanja ”
Čekaj malo , da bi u prosjeku bilo 2 zaustavljanja , treba npr. 11 vozača odvoziti sa 1 boxom a 11 sa 2 boxa !?
Inače, prije svake utrke obožavam čitati Pirellijeve najave za utrku , iako , preferiram članke o broju i dužini DRS zona …
Po tvojoj računici bi bilo 1,5 zaustavljanja.
koliki je koeficijent na kladi da ce se opet nekom guma razletiti iz cista mira – ja bi rekao 1.10 – 1.15
Teško, kratak je i spori krug, a asfalt je više za rollere i bicikle nego bolide.
dizelaš, možeš li me podsjetiti kada se to nekom ove sezone razletila guma?
prosle godine je bilo jedno zaustavljanje (ukupno 25 u utrci) znaci ove godine ce biti bar 60 ulazaka u boks
Pirelli, manje pricaj a vise radi!
Uvijek ovako pricaju pred utrku kako ce sve biti divno i krasno, a na kraju u utrci bude totalno drugacije 😀
Tako i neki vozači 😛
a prvi je tvoj vetel
vidjet cemo u nedjelju!!
2 zaustavljanja???
pa koga vi zavaravate, pffff
A koliko bi ti? Jesi li uopće ikada gledao VN Monaca?
sa ovakvim gumama,najmanje 3.
prošle godine su čak 2 bila i moguća
Zasto ne? Na ovoj stazi je moguce jer nema mjesta za preteci!