Sedmerostruki MotoGP prvak  javno je progovorio o opcijama za nastavak karijere, naglasivši da mora donijeti jednu od najtežih odluka u karijeri.

Priče o Rossijevoj budućnosti već su mjesecima glavna tema u MotoGP pedoku i čini se da bi uskoro konačno mogli saznati gdje će sedmerostruki svjetski prvak nastaviti karijeru.

Iako je više puta demantirao razne glasine naglašavajući da želi ostati u Ducatiju, Rossi je sada prvi put otvoreno progovorio o opcijama za budućnost. Situacija je prilično jasna, Talijanu se nude opcije povratka u Yamahu i Hondu ili ostanak u Ducatijevoj tvorničkoj momčadi, a zasada sa sigurnošću možemo reći jedino to da će novi ugovor označiti posljednje poglavlje u Rossijevoj bogatoj karijeri.

Uoči utrke u Laguna Seci, Talijan je prvi puta otvoreno progovorio o trenutnoj situaciji, naglašavajući da forma momčadi neće biti odlučujući faktor.

“Preda mnom je vjerojatno najteža odluka u životu jer moram odlučiti gdje ću završiti MotoGP karijeru. Odluku ću donijeti sam neovisno o bilo kome drugome.”

“Na stolu imam tri ponude, od kojih svaka ima svoje prednosti i nedostatke. U slučaju jedne momčadi još ne znamo kada možemo očekivati dobru formu, dok bi s druge dvije ekipe vrlo brzo mogli konkurirati za vrh.”

Komentirajući mogućnost povratka u Yamahu momčad s kojom je imao najviše uspjeha u periodu od 2004 – 2010., Talijan je priznao da je otežavajući faktor u cijeloj priči odlična forma Jorgea Lorenza.

“Jako je teško odlučiti, vjerojatno teže od 2003. kada sam iz Honde prešao u Yamahu. Tada sam morao unaprijediti Yamahin motocikl, a sada bih na istoj mašineriji morao pobijediti najboljeg vozača na svijetu.”

Rossi je i dalje jako vezan za Ducatijevu tvorničku momčad koja se nada da će uz pomoć Audijevog tehničkog odjela brže doći do konkurentne forme.

“Pregovaramo i s Ducatijem, no još nismo raspravljali o tehničkim detaljima. Ponosan sam na Audiju podršku i činjenicu da uz moju pomoć žele stvoriti pobjednički motocikl.”

Talijan je na kraju otkrio da bi dugoočekivanu odluku mogao potvrditi za tri tjedna uoči nastavka sezone u Indianapolisu.

“Mislim da će situacija biti puno jasnija za nekoliko tjedana. Vjerujem da ću za vrijeme ljetne pauze donijeti konačnu odluku za budućnost.”

 

 

 

12
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
6 Komentara na temu
6 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
8 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Guest
mirvin

povratak u yamahu bi mu vjerovatno povrijedio ponos, ali ostati u ducatiu koji ne pruza vozacima ono sto bi trebali (po mom misljenju razlog Stonerovog napustanja ducatia)…
stvarno mnogo razmisljanja je pred njim… ali koju god odluku da donese zasluzio je postovanje

avatar
Član
Dani

Zašto bi mu povratak na Yamahu povrijedio ponos? Pa on je sam otišao ( uvjetovao je ili Lorenzo ili ja ), nije otjeran. Siguran sam da bi bio odlično prihvaćen.

avatar
Guest
mirvin

naravno da je dobrodosao u yamahu, definitivno su mu duzni… zbog ne uspjeha u ducati-u vjerovatno mu nece biti svejedno, to ce mu stetiti ponosu..

avatar
Član
Dani

Burges se povlači na kraju ove sezone iz moto utrka. Mislim da bi povratak na yamahu bio kraj jednog ciklusa bogate karijere. Jer svaka čast Hondi , ali sa Yamahom je ipak napravio rezultat koji ga je transformirao u mit. Bilo bi prirodno da tu i završi karijeru.
Yamah mu je dužna barem toliko. A on bi svima dokazao koliko su ga podcjenili. Ducati koliko god bio pod patronatom Audija, nema te kapacitete Yamahe ni Honde za stalno unapređenje motora. Stonerova titula je velika zasluga superiornosti bridgestone guma.

avatar
Član
VR46

Za Stonera mislis u Ducatiu 2007 god.

avatar
Član
Dani

Da

avatar
Guest
Luky

Mislim da je najveci problem sto je Vale na pocetku prosle godine rekao sto ga smeta na Dukcu i sto bi trebalo popravit. Vise puta je ove sezone naglasavao da momcad ne slusa upute vozaca. Burgess je isto u cijeloj prici, ali ocito je da Ducati nema kapaciteta napraviti preokret kao sto to rade japanci. Ili jednostavno forsiraju karakter Ducatija, a tu im jedino loze pomoci vozac tipa Stonera ili Crutchlowa. Valentino je rekao da ne zeli od Desmosedicija napraviti M1, ali mislim da sh sada konacno poceli smanjivati zaostatak. Problem s ostankom u Ducatiju je taj sto nitko sa… Read more »

avatar
Član
avalon

sad više ne znam šta bi mislija o valentinu …u povjesti moto trka samo je jedan vozač uspješniji od njega …agostini . taj rekord neče nikad niko dostič jer u agovo vrime je bilo moguče odvozit trke u dvi klase , a ago je vozija 350 i 500 pa je tako ( i zbog te mogučnosti ) paralelno osvaja prvenstva u 350 i 500 1968 . /70./71./72. = 8 titula svjetskog prvaka u 4 godine , a ukupno 15 titula . rossi ,a i niko drugi NIKAD neče dostič agove uspjehe . i zato bi nekako po meni naljogičnije bilo… Read more »

avatar
Član
drda

Avalone sve si ti to dobro napisa. Valeova nedoumica će se rišit moguće u nedilju.Ako ovi barba šta sidi do njega,a zove se Jeremy Burgess uspije sa timon rišit problem raspodile snage sa novin motorom sa obziron da talijani jedini imaju ramu od karbona.Kada bi Ducati ima trakciju i stabilnost na kočenju ka kamikaze ,a brzinu ima di bi mu bija kraj.Ovo sa Agon me puklo na nostalgiju. Di su oni dani Grobnika sridinon osandesetih sa Spenceron, Mamolon, Gardneron,Raineyen kad bi oko podne sili na 250 a za uru ipo na pet stoja.To su bili prvaci.Tek testiranje Grobnika za F1.Ago… Read more »

avatar
Guest
avalon

rosberg sa starim modelom bolida , a ago na najnovijem motoru ( koliko se mogu sitit ) . očekiva sam da će ga ago “pojist” , kad ono …nije ima šanse sa formulom . a bija bi stavija kuću na okladu da će motor bit bar na startu brži . srića šta se nisam kladija …posta bi beskućnik 😉 🙂 🙂 🙂 a šta se tiče ducatija ..pa od kada su se pojavili na trkama imaju najbrži motor ali i najdivljiji …sve ove godine nisu uspili dobro uskladit njegovu snagu sa šasijom . da to uspiju vjerovatno bi bar 3-4… Read more »

avatar
Član
biga

ma vrati se u Yamahu, osvoji još jedan naslov i idi uživaj.