Adrian Sutil

P: Adrian, drugi put idemo u Koreju. Što ti je ostalo u pamćenju od prošle godine?

AS: Bio je to kišni vikend, ali staza je bila jako dobra. Kad smo stigli tamo još uvijek nisu postavili sve pasice, ali generalno mi je ostala u pamćenju po pozitivnim stvarima. Vjerojatno će ove godine biti nešto drukčija jer podloga postane kvrgava nakon što po njoj voze bolidi Formule 1.

P: Kako bi opisao krug na Yeongamu?

AS: Prvi sektor sastoji se od dugih pravaca i oštrih zavoja, što je idealno za pretjecanje, a drugi i treći sektor imaju nekoliko brzih zavoja. Osobno, svidio mi se prolaz kroz zavoje sedam, osam i devet. Zadnji sektor ima puno brzih promjena smjera, nešto kao u prvom sektoru Suzuke. Sve u svemu, jedan dobar miks svega.

P: Bližimo se kraju godine, jesi li zadovoljan?

AS: Mislim da sam bio vrlo konzistentan ove godine. Nisam radio puno grešaka i zadovoljan sam rezultatima koje smo ostvarivali kao ekipa. Ove godine postajemo sve brži kako se bliži kraj sezone, što je upravo suprotno od prošle godine. Zadnjih nekoliko utrka bit će od iznimne važnosti jer iz njih moramo izvući maksimalan broj bodova.

Paul di Resta

P: Iza nas je Japan, to je prvi put da si tamo vozio. Dojmovi?

PdR: Staza je izazovna, uživao sam vozeći. Ipak, malo sam razočaran što dobar start nisam pretvorio u bodove. Sigurnosni automobil je izišao u za mene nezgodnom trenutku i zbog toga nisam mogao u potpunosti iskoristiti potencijal planirane strategije. Nastojat ću se iskupiti u Koreji.

P: Yeongam je još jedna staza koju trebaš naučiti.

PdR: Tako je! Zapravo, nikad nisam vozio niti na jednoj stazi koje me čekaju do kraja ove sezone. Kao mladi vozač sam testirao u Abu Dhabiju, ali osim te – sve su mi nepoznate. Posjetio sam ih i prošetao po njima, ali teško je nešto naučiti iz toga. Štoviše, čak ni na simulatoru nisam puno radio na Yeongamu, pa me tek čeka velik dio posla.

P: Možeš li nam reći nešto o stazi, iako nemaš iskustva na njoj?

PdR: Krug na Yeongamu je sklop različitih sektora, s vrlo drukčijim karakteristikama. U prvom sektoru imamo nekoliko sporijih, tehničkih djelova, što bi nam moralo odgovarati, dok su drugi i treći sektor kombinacije brzih zavoja. Pirelli donosi mekane i supermekane gume, što bi nam također trebalo odgovarati.

4
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
4 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
4 Autori komentara
avataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Guest
tony46

ma di resta je mislio na kompleks zavoja spori u prvom sektoru a brzi u 2i3

avatar
Guest
svabo

sutilu, on je vozio u koreji, di resta samo preko simulatora možda

avatar
Član
avalon

sad ne znam kome bi virova…sutil kaže da je prvi sektor sa dugim pravcima ( znači …to je brzi dio ? ) šta je ideralno za preticanje i oštrim zavojima …di resti je prvi sektor sa nekoliko sporijih djelova…tehnički , a drugi i treči sektori su za njega brzi . ipak…bar su se složili oko jednoga a to je da je staza mix svega 🙂

avatar
Guest
Matija

sretno force indiji,samo nastavite sa solidnim rezultatima!