Treći vozač Saubera, mladi Esteban Gutierrez, obavit će testnu vožnju po pravcu u Vairanu (Italija) ovaj vikend.

Meksikanac je pozvan da pomogne momčadi oko procjene aerodinamičke efikasnosti njihovog C30. Naravno, raduje se sjedanju u bolid, iako će voziti samo po pravcu.

“Zahvalan sam svima što su mi pružili priliku da testiram za ekipu. Iako to nije pravi test, ipak ću steći neko iskustvo za budućnost.

Podsjetimo, unatoč zabrani testiranja tijekom sezone, dozvoljeno je obaviti nekoliko testova po pravcu. No, ukoliko ekipe žele, mogu odbiti takve testove i umjesto njih dobiti nekoliko dodatnih sati u zračnom tunelu.

10
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
10 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
8 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
avalon

neko ovde ne razumi nešto ali…vjerovatno sam to ja 🙂 prvo …nemamo već 3 sezone samo jednog prvoligaša jer je 2009. prvoligaš No 1 bija brawn 😉 2010. i 2011. je to RB ali ipak su vizači mclarena i ferarria “otkinuli” RB 5 pobjeda i btw u istom bolidu ka vettel webber nema nijednu pobjedu ove sezone…iz čega bi se dalo zaključit da je za ovo prvenstvo jako zaslužan vettel ka extra vozač i talent jer mclaren je vrlo blizu RB … 4 pobjede nasuprot 7 RB . zar misliš da bi neki “drugoligaš” moga pobjedit prvoligaša 4 puta ?… Read more »

avatar
Guest
Davor

Avalon e da je bar 3-4 prvoligasa onda bi i prvenstvo bilo zanimljivo uz utrke,ali realnost je ta da vec 3 sezone imamo samo jednog prvoligasa.Sto se tice testiranja da puno ne trkeljam totalno sam protiv zabrane testiranja !!!

avatar
Član
avalon

Davore kažeš “Mislim da se ide na ruku manjim ekipama ( zabrane ..na to si mislija čini mi se ) sto nije lose.Zasto bi ferrari i mcl uvijek dobili najveci dio kolaca” , a na samom početku svog posta si za ukidanje zabrana jer …ko ima novaca neka testira !? malo mi je to u suprotnosti sa ovim prvim tvojim citatom koji sam naveja . ne slažem se sa razmišljanjem da “ovo zvuci kao da bi uspjeh trebalo djeliti medju ekipama”…više izgleda ka da makar u sezoni žele da svi imaju isti kriterij …i oni bogati i oni manje bogati… Read more »

avatar
Guest
Lucho

za sponzora ima najbogatijeg čovjeka na svijetu. Dovoljno 😀

avatar
Guest
Dinko

ovaj dečko je fantastičan…gledao sam ga prošle godine u gp3…baš je primjetno koliko je bolji od drugih koji se tamo natječu…

avatar
Guest
mark4

@crna mamba, to ti je momak koji je rodjen 1991 godine, 2010 godine je osvojio gp3 seriju, po meni ima finu perspektivu, a vjerovatno i jake sponzore iza sebe, tako da mu koja godina u F1 ne gine

avatar
Guest
Davor

Ma cemu te zabrane,to treba ukinuti sto prije,prohibicija je losa za sve pa tako i za sport.Ko ima para nek testira ko nema nek ih izmisli kako zna ako misli napredovat.Nije fer prema ekipama koje imaju potencijal biti bolje da im se onemogucava napredak zabranama pod firmom smanjivanja troskova.trosak je najmanji problem u multimilijarderskom poslu,to je samo paravan za neke druge stvari.Mislim da se ide na ruku manjim ekipama sto nije lose.Zasto bi ferrari i mcl uvijek dobili najveci dio kolaca,iako ovo zvuci kao da bi uspjeh trebalo djeliti medju ekipama,ipak mislim da treba teziti pravom natjecanju bez ikakvih ogranicenja.Ako… Read more »

avatar
Član
mika

Neznam kako bi on mogao ocijeniti aerodinamičku efikasnost?

avatar
Guest
crna mamba

tko je uopće ovaj lik