Renault, pionir ispušnog sustava podešenog sprijeda, na današnjim je slobodnim treninzima na Nurburgringu, s Nickom Heidfeldom za upravljačem R31 bolida, testirao eksperimentalni ispušni sustav podešen na uobičajenoj poziciji – straga.

Iako je francuska momčad ove sezone iskorištavala prednosti usmjeravanja ispušnih plinova iz inovativnog sustava podešenog sprijeda, kod bočnih usisnika zraka, ideja o prelasku na Red Bullovo rješenje blown difuzora, gdje je ispušni sustav usmjeren na difuzor na stražnjem dijelu bolida, mogla bi se realizirati ukoliko rezultati budu zadovoljavajući. Heidfeld je na drugim slobodnim treninzima postavio osmo najbolje vrijeme, ali nije bio posve oduševljen s novim sustavom.

“Vidimo velik potencijal, ali trenutno ne funkcioniraju sve stvari kako bi trebale,” rekao je Nijemac. “Bolid se svakako ponaša drugačije jer se radi o značajnoj promjeni u odnosu na stari sustav. Imamo još dosta posla, stoga ćemo kasnije provjeriti podatke i odlučiti što ćemo.”

Očekuje se kako će Renault tek kasnije večeras odlučiti hoće li novi ispušni sustav koristiti tijekom ostatka grand prix vikenda ili će se vratiti na isprobani sustav.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o