Moderni Nurburgring u kalendar Formule 1 kao standardni član ulazi 1995. godine. Na njemu su se vozile VN Europe i VN Luksemburga, a tek 2007. na snagu stupa novi dogovor po kojem se izmjenjuje sa stazom u Hockenheimu. 5148 kilometara duga staza sastoji se od kombinacije nekoliko sporih zavoja kroz koje se usporava čak i do druge brzine i od nekoliko brzih zavoja kroz koje se prolazi u šestoj ili sedmoj brzini.

Iako nije poznat po velikom broju pretjecanja, Nurburgring je znao donijeti atraktivne utrke. Dijelom zbog same pozicije staze koja omogućuje iznenadne promjene vremena, što je znalo rezultirati kaotičnim utrkama, pa čak i prekidom. Vjerojatno najbolja mjesta za pretjecanja su zavoj broj 1 i zadnja šikana.

U tri zadnje utrke na Nurburgringu vidjeli smo relativno puno odustajanja, većinom zbog mehaničkih razloga. Statistički, čak 19% vozača nije došlo do cilja. Prosječna brzina je 200km/h, dok je najveća 302km/h. Po pitanju guma nećemo vidjeti nikakva iznenađenja – Pirelli je pripremio medium i soft komponente.

Sudac gost na ovoj utrci bit će Tom Kristensen, osmerostruki pobjednik Le Mansa.

Dužina staze: 5.148km
Rekord kruga: 1:29.468, (Michael Schumacher, Ferrari, 2004.)
Broj krugova: 60
Ukupna dužina utrke: 308.863km
Ograničenja u boksevima: 60km/h tijekom treninga; 100km/h tijekom kvalifikacija i utrke
DRS detekcija: Prije zavoja br.10
DRS aktivacija: Nakon zavoja br.11

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o