F1 timovi se već neko vrijeme približavaju dogovoru o ponovnom dopuštanju testiranja tijekom sezone, a Pirelli čak predlaže da se testiranja održe nakon utrke radi prikupljanja preciznijih informacija.

Na posljednjem sastanku FOTA-e (Formula One Teams’ Association) na Nurburgringu prošle subote, timovi su razmatrali opciju uvođenje trodnevnog programa testiranja iduće godine, koji bi se održao prije početka europskog dijela sezone. Lokacija testiranja nije određena i tako će vjerojatno ostati dok se ne potvrdi konačan raspored utrka sezone 2012., ali postoji mogućnost da se testiranja održe na stazi na kojoj se ne održavaju F1 utrke, poput talijanskog Mugella.

Iako Pirelli podržava ideju o ponovnom dopuštanju testiranja tijekom sezone, talijanski proizvođač guma predlaže da se testiranja održe nakon određene utrke, na stazi gdje se njihove P Zero gume koriste za utrkivanje, radi prikupljanja što preciznijih informacija koje će pomoći u daljnjem razvoju guma.

“Voljeli bismo imati testiranja tijekom sezone u ispravnim uvjetima – po mogućnosti na stazi gdje se održavaju F1 utrke,” rekao je Paul Hembery, direktor Pirelli motorsporta. “Za nas bi bilo idealno kad bi nakon utrke ostali na stazi, kao nakon testiranja mladih vozača na Abu Dhabiju, jer tada imate sve informacije prikupljene na utrci, uz dodatak novih podataka koji su proizašli od bilo kakvih modifikacija.

S našeg gledišta, idealno bi bilo kad bismo mogli ostati nakon određene utrke. Doista nam je nebitno o kojoj bi se stazi radilo.”

8
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
8 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
7 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Guest
miki

testiranja su obavezna, stalno mjenjaju pravila i prave cirkus od f1. treba dopustit razvoj i ukinut sadašnja pomagala,

avatar
Guest
Davor

Ja samo velim duza sezona,veci broj utrka, po uzoru na NBA ljudi utakmicama zamjenjuju trening,imaju naravno zbog toga veci show,a i zarada od prijenosa,ulaznica se multiplicira,ne kuzim cemu 2 tjedne pauze,u redu nije lako to sve prevoziti iz drzave u drzavu ali sve se to moze ostvariti odabirom staza koje su blizu jedna drugoj,dakle vise utrka,veci show !!!

avatar
Član
f-duct

dakle, svi su za vracanje testiranja tokom sezone.
glupo od njih je bilo njihovo ukidanje zbog, kao, prevelikih troskova, jer ne vjerujem da sad puno manje trose..

avatar
Guest
igor

Nema teorije, proizvođač guma mora biti jedini, kad bi ih bilo više opet bi jedni išli bolje drugi slabije…a momčadi bi imale zavezane ruke. Čak mi se i ne sviđaju ove nove Pirrelijeve gume zbog osjetljivosti. Mislim, fakat su zakoplicirali stvari. Zabrana testiranja je glupost…možda najveća od svih tih pravila, ako je jedna momčad malo bolja na početku sezone, zašto je nebi ostale probale stići, pa to je bit formule 1, pronalaziti nova riješenja, ugradnja novik aerodinamičnih komponenti, razvijanje bolida…..

avatar
Guest
edin-kimmi

treba biti vise proizvodjaca guma u F1 to bi bio jos jedan dio takmicenja izmedju proizvodjaca guma….a testiranja su dio ovoga sporta,glupost je to ogranicavati tko je radoholican neka radi i napravi sebi najbolji bolid….

avatar
Član
Don

Zabrana testiranja je fakat uz DRS jedna od najvećih gluposti u F1.

Ja sam za testiranja uz strogi nadzor…

avatar
Guest
Davor

Zabrana testiranja je glupa i naravno losa odluka jer cemu ogranicavati rad ekipama ako postuju trenutni tehnicki pravilnik.Ali ja bih napravio tu jedan zaokret.Zasto ne bi umjesto testiranja u veljaci odmah krenulo prvenstvo i da nakon utrka obave potrebna testiranja.S time bi se povecao broj utrka i ekipe koje su zapele u razvoju bolida imale bi vise vremena u sezoni da naprave konkurentan bolid.Ali tu bi se morao malo smanjiti bernijev apetit sto se tice naplacivanja od samih organizatora utrka.To sto on radi je najblaze receno neprihvatljivo.

avatar
Član
Dodi_napalm

Zabrana testiranja je jedna od lošijih odluka u bližoj prošlosti F1.